On tää vähän outoa, kun jotain tekisi mieli kirjoittaa, eikä kuitenkaan ole mitään asiaa. Niin tottunut tähän palstaan jo.
Ei sitä vanhaa pskaakaan jaksa enää jauhaa, vaikka mieleen putkahteleekin.
Kai tää pikkuhiljaa jää kokonaan ja saa itsestään muutakin vaihteeksi kunnolla irti.
Tapa se on tämäkin
14
293
Vastaukset
- Anonyymi
Aletaan puhua jo oikeasti
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Itse olen pari päivää vain lueskellut. Ja mietiskellyt.
- Anonyymi
Lähinnä itsekin lueskelen nykyään. Sen kin tosin voisi jo lopettaa.
- Anonyymi
Minäkin lähinnä lueskelen enää. En enää "tunnista" häntä, jonka luulin olevan kaivattuni joskus. Hän kai sai palstasta tarpeekseen.
- Anonyymi
Minulla sama. Nytkin on joitakin vastauksia ketjussa, joista voisin kuvitella olevan häneltä, mutta usko ei enää riitä. Hän on IRL niin etäinen ja kaukana.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla sama. Nytkin on joitakin vastauksia ketjussa, joista voisin kuvitella olevan häneltä, mutta usko ei enää riitä. Hän on IRL niin etäinen ja kaukana.
NaiseltaEipä täällä taida kirjoitella enää kuin pari fiksua miestä satunnaisesti. T ja M, ellen väärässä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä täällä taida kirjoitella enää kuin pari fiksua miestä satunnaisesti. T ja M, ellen väärässä ole.
Joo, no minä en kaipaa ketään T: tä tai M: ää. Naiset täällä taitavat olla enemmistönä. Usein paljastunut naiseksi joku kirjoitus, jonka olen luullut olevan mieheltä.
Edellinen
- Anonyymi
Kirjoitin eilen ja tänään aloituksiakin. Mulla oli hiukan kuumetta, en ollut ihan tasapainossa. Mutta jokaista sanaa tarkoitin, mitä kirjoitin.
- Anonyymi
Minuakaan ei kukaan tunnusta omakseen. En usko että voisin olla naiselle ikävän kohde. Olen ollut niin etäinen muille ihmisille ylipäätään koko elämäni. Öitä. Mieheltä.
- Anonyymi
Mietin kans samaa äsken, kun teki mieli kirjottaa tänne.
Ei enää edes kaipailusta kyse ollu pitkään aikaan.
Tapa kuin tapa. - Anonyymi
Vastaan vain kunnon tunnisteisiin
- Anonyymi
Ilmeisesti, et ymmärtänyt aloitusta.
- Anonyymi
Kirjoitin aikoinaan tiiviisti tänne. Ajan myötä se jäi lähes kokonaan. Elämäntilanteet irl olivat rankkoja. En silloin jaksanut. Tämä on niin kuplaa ja illuusiota.
Ruokkii riippuvuuksia jos on niille altis.
Aikavaras kuten muutoinkin netti. Tunnistan altistumisen tarpeen ja koitan hoitaa itseäni paremmilla tavoilla.
Häntä tärkeää, muistan aina kun käyn täällä.
Levollista yötä 🙏🏻🌾
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858