Nuoria provosoidaan typeryyksiin

Anonyymi-ap

Täällä paljon mollataan nuoria. Lähes uhkaillaan. Mielestäni sellainen ainoastaan provosoi keskenkasvuisia ihmisiä.

Ihmiset voisi nennä hiukan itseensä, jos nuoret tekevät hölmöyksiä.

18

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muutama hörhö valittaa. Suht hyvin ovat käyttäytyneet nuoret. Harmittaa vaan innostuksen tappaminen kun vanhat jäärät esim Pyryssä torppasivat frisbeehankkeen.

Sen olisi varmasti saanut talkoilla tehtyä edukkaasti. Suunnittelijakin taisi lupautua talkoohommiin.

• Anonyymi

Ehkä hiihtoniilot ja lentopalloleenat ei arvosta nykynuorison lajeja?

• Anonyymi

Eipä taida olla tarpeeksi innostunutta frisbeen harrastajaa, joka lähtisi vetämään hanketta. Samat ei jaksa kaikkea.

• Anonyymi

Harmillista. Ajelin joku päivä Virtaalan ohi ja oli mukava nähdä nuorisoa heittelemässä frisbeetä.

• Anonyymi

Mihin se frisbeerata sitten pysähtyi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin se frisbeerata sitten pysähtyi?

No se on vasta alkamassa. Suomi24 on asioiden alkulähde. Täällä ehdotellaan ja pallotellaan ja lopulta joku asia sitten ottaa nostetta - jos on ottaakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on vasta alkamassa. Suomi24 on asioiden alkulähde. Täällä ehdotellaan ja pallotellaan ja lopulta joku asia sitten ottaa nostetta - jos on ottaakseen.

Tasan yksi asia edennyt tämän palstan kautta.

Hautausmaan parkkipaikalle kuukausien ajaksi hylätty auto poistui viikko sen jälkeen, kun asia nousi täällä esiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasan yksi asia edennyt tämän palstan kautta.

Hautausmaan parkkipaikalle kuukausien ajaksi hylätty auto poistui viikko sen jälkeen, kun asia nousi täällä esiin.

Eikä varmaan kunnan virkamiesten toimesta. Todennäköisesti omistaja itse haki sen.
        Siitäpä voi vetää johtopäätöksen palkkaa nauttivien virkailijoiden toimeliaisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä varmaan kunnan virkamiesten toimesta. Todennäköisesti omistaja itse haki sen.
        Siitäpä voi vetää johtopäätöksen palkkaa nauttivien virkailijoiden toimeliaisuudesta.

Omistaja haki. Parkkipaikalla ei ole aikarajoitusta. Mikä ongelma? Oliko hautausmaalle niin iso tunku, ettei joku sopinut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omistaja haki. Parkkipaikalla ei ole aikarajoitusta. Mikä ongelma? Oliko hautausmaalle niin iso tunku, ettei joku sopinut?

Varmaan oli huoli jos rosvot kiinnostuu pitkään parkissa olevasta autosta. Varsinkin syksyä kohti tuollaisen syrjäisen paikan saalis houkuttaa.

• Anonyymi

jees

• Anonyymi

Nuorisolle (ja aikuisillekin) on yksi neuvo: Jumalan sanan vastaanotto ja siihen uskominen, sitten on kyllä elämä pelkkää ylämäkeä mutta biisin sanoin: "Elämä on tarina ja tarinan opetus on se, että paskalla on paskanen, LOPETUS"

• Anonyymi

Ihan perse porukkaa. Huutelevat mökkiläiselle että myy autosi peltoautoksi joka on 10 000€ auto. Typeriä ja tyhmiä pentuja, isäänsä tullut.

• Anonyymi

Siinä taas yksi juttu mitä tuskin on edes tapahtunut.

• Anonyymi

Olen kyllä yli 40vuotias ja kerron jos aloittaja änisee ihan turhuuksista, liikkuuhan tuolla kaolla murhamiehiä opettajana

• Anonyymi

Turpaan kaikille. Se piristää

• Anonyymi

Melekoset peijaiset tosiaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe