Mene tajuntaan. Yksi vielä jotenkin menisi, mutta että ihan kaksi kappalein yhtä typeriä.
Ei kyllä vieläkään
33
416
Vastaukset
- Anonyymi
varo mitä puhut 🤣🧌
- Anonyymi
Ketä pitäis varoa? Ja miksi?
- Anonyymi
no miltä vaikuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät kuka minä olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedänkö? Mitä ajattelit tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedänkö? Mitä ajattelit tehdä?
Sitoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitoa
Ööö... Aha. Ei tuu onnistumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän, niin miten edes kehtaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolapäissään ajelevaa automiehiä vaikka? Aika latautunutta tämä sinun kysely anonyymilla palstalla ja aina vaan tämän guben täkyihin takertuen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolapäissään ajelevaa automiehiä vaikka? Aika latautunutta tämä sinun kysely anonyymilla palstalla ja aina vaan tämän guben täkyihin takertuen
Älä jaksa aloittaa taas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa aloittaa taas!
Onko tämä toinen nk dikotomia sen häävimpi sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ollut vähän uskottavampaa jos olisit laittanut KOLAN muotoon koksu.
Minä opin teinien kautta äitinä slangia.
Me vedettiin hamppareita, pizzoo ja koksua sekä laitettiin tankkiin BENZOO.
Kävin ALKOSSA ja lapset istui autossa niin minä sanoin, että : Istukaa kiltisti sen aikaa niin ÄITI KÄY ÄKKIÄ BENZO KAUPASSA.
He väittivät NÄHNEENSÄ, että MINÄ MENIN ALKOON.
Tietenkin sanoin heille, että : TE ETTE OSAA EDES LUKEA, KOSKA SIINÄ LUKEE IHAN SELVÄSTI BENZO KAUPPA JA TOISILLE SIINÄ LUKEE VIINAKAUPPA.
LAPSENI OVAT JO AIKUISIA JOTEN MINÄ KUTSUN ALKOA ALKOHOLISTIJUOMA KAUPAKSI JA EI VARMASTI OLE KUNNIANLOUKKAUS! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö sulla 6 kanawrappia kerralla, kyselee Hese?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ollut vähän uskottavampaa jos olisit laittanut KOLAN muotoon koksu.
Minä opin teinien kautta äitinä slangia.
Me vedettiin hamppareita, pizzoo ja koksua sekä laitettiin tankkiin BENZOO.
Kävin ALKOSSA ja lapset istui autossa niin minä sanoin, että : Istukaa kiltisti sen aikaa niin ÄITI KÄY ÄKKIÄ BENZO KAUPASSA.
He väittivät NÄHNEENSÄ, että MINÄ MENIN ALKOON.
Tietenkin sanoin heille, että : TE ETTE OSAA EDES LUKEA, KOSKA SIINÄ LUKEE IHAN SELVÄSTI BENZO KAUPPA JA TOISILLE SIINÄ LUKEE VIINAKAUPPA.
LAPSENI OVAT JO AIKUISIA JOTEN MINÄ KUTSUN ALKOA ALKOHOLISTIJUOMA KAUPAKSI JA EI VARMASTI OLE KUNNIANLOUKKAUS!Kerrotko palstasetä hönöille, että missä sijaitsee tämä benzokauppa? Jos eivät vaikka itsenäisesti käydä sinne. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko palstasetä hönöille, että missä sijaitsee tämä benzokauppa? Jos eivät vaikka itsenäisesti käydä sinne. T naiselta
Eli onko kysessä apteekki dark webbi muu mikä. Jospa täällä jonkun joutavaa juttua tavaamalla pätevöityis vaikka ihan rikoskonstaapeliksi asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö sulla 6 kanawrappia kerralla, kyselee Hese?
-sivustaMahdollisesti nk valuumipakattuna tai virman sinetti ehjänä. Kiitos ajatuksesta👌
- Anonyymi
Identtiset? :D
- Anonyymi
Aikalailla.
- Anonyymi
Onko siskon näköset?🤯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siskon näköset?🤯
on, mutta ei nimiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on, mutta ei nimiset.
Onko niillä kahdella samat nimet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niillä kahdella samat nimet?
no ei :-D
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Mistä siis on kyse?
- Anonyymi
Anteeksi, etten ollut vastaamassa sulle enää tuohon aikaan.
- Anonyymi
Olet tainnut spämmätä aika monta kommenttia tähän palstaäijän täkyyn. Hakisit ”tukea” jo.
- Anonyymi
Kerro nyt kun aloitit vai oletko pelkkä kiusaava kpää joka provoilee lämpimikseen?
- Anonyymi
Onko näitä palstaäijän provoja sitten pakko ottaa siinä määrin tosissaan, että jopa yöunet menee kun miettii, että netissä oli tällainen kirjoitus? T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näitä palstaäijän provoja sitten pakko ottaa siinä määrin tosissaan, että jopa yöunet menee kun miettii, että netissä oli tällainen kirjoitus? T naiselta
Onks sulla nyt varmasti KOUKKU KII siin ulkosessa kovalevyssäs, jolla raijailet toisten skriivailut sinne poista silmät ja pää -konttoriis? ;)
-sivusta
- Anonyymi
Provoilit siis vain. Köyhä elämä sulla.
- Anonyymi
Varo vaan kohta voi olla kolmoset :D se vasta ”hupaisaa” onkin niitä juoksuttaa vuoristoradassa näin omasta kokemuksesta puhuen :)
- Anonyymi
Juoksutunnitki etu käteen rustattu. Kuulemma.
-vainomäenmustattu
- Anonyymi
Miten jotku voi elää itsensä kanssa?
- Anonyymi
En susta tiedä, mutta minä helposti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215504- 531555
- 141013
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 64920
- 48878
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom143857Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785