Olen persu. Voinko eheytyä normaaliksi?
Voinko eheytyä
15
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ei koskaan.
- Anonyymi
Miksi haluat normaaliksi? Minusta persuilu on kivaa kun ei tarvitse vaivata liikaa päätään normaalien ihmisten huolilla, kuten työnteolla, asepalveluksella ja opiskelulla.
- Anonyymi
et.
- Anonyymi
Onpas laadukasta sanailua täällä.
Mites vihreevassarit? LGBTQ- porukkaa ovat eikä ne haluakaan eheytyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas laadukasta sanailua täällä.
Mites vihreevassarit? LGBTQ- porukkaa ovat eikä ne haluakaan eheytyä.En ole vihervassari, mutta pienenä huomautuksena, että perussuomalaisissa on myös poikkeuksellisen paljon homoseksuaaleja. Etkö pelkää loukkaavasi heitä?
- Anonyymi
Älä missään nimessä eheydy pysy häviäjien puolueessa, takiaisia aina tarvitaan.
- Anonyymi
saksassa saa valita sukupuolen ilman oikeuden päätöstä 🤣
äärioikeistolainen muuttui naiseksi ja tuomittiin naisten vankilaan , harmittaako ? - Anonyymi
Eheytyshoidot ovat henkistä väkivaltaa, joten ole oma itsesi ja kanna persuuttasi ylpeänä.
- Anonyymi
Ainoa toimiva eheytyskeino persusta normaaliksi on laittaa persu turkinhihaan ja naida se terveeksi.
- Anonyymi
Pysy persuna. Saat olla sivari ja Kelan elätti.
- Anonyymi
"Saat olla sivari ja KELA:n elätti"?
Vanhentunutta kategorisointia.
Lähi-idästä ja Afrikan Sarvesta KELA:n elättejä tuodaan tänne eikä se porukka tarpeen tullen Suomea puolusta.
- Anonyymi
Sinä et voi enää parantua. Ongelmasi on asenteessa, ja koska siirrtät ongelmasi toisille ihmisille. Saat tästä voimaa, joka ylläpitää sairauttasi. Kysymyksestäsi huolimatta, et halua parantua. Se on päinvastoin oire.
Aloittaja tietää, että olen oikeassa. Hän ei kuitenkaan osaa ottaa askeltakaan terveenpään suuntaan. Tänne politiikan ulkopuolelle. - Anonyymi
PS on sivari homojen puolue. Yritä irrottaa itsesi sieltä.
- Anonyymi
Mites Vihreät ( De Gröna) ja Vaseliiniliitto?
Nekö ovat Suomen puolustuksen tuki ja turva?
- Anonyymi
Unohda poliittinen haihattelu. Tutustu todellisuuteen. Elä elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 552202
- 422179
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1792131Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?221963- 901762
- 661306
Kirk ei ollut hyvä ihminen
Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli3031277Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?571180Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p601113Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o431039