sut treffeille grillille? Tarjoaisin toki ruoan ja juoman.
mieheltä
Naiselle
Mitä mieltä olisit jos veisin
45
473
Vastaukset
- Anonyymi
Kieltämättä tekisi mieli makkaraperunoita. Hänen kanssa voisin kyllä lähteä. Toki maksan aina omani.
- Anonyymi
Näytänkö siltä että syön sellaista moskaa?
- Anonyymi
juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu
No miksette mee ennemmin kuntoilemaan ja sitten syötte jotain terveellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu
Ohhoo
- Anonyymi
Sori, mutten syö lihaa, se olisi vaikea sulle..
- Anonyymi
Siinä vieressä on oja. Käydään poimimassa sulle sammakoita ja ituja.
- Anonyymi
En syö makkaraperunoita. Haluan mennä muutenkin viihtyisään treffipaikkaan.
- Anonyymi
Huonosti alkaisi. Makkaraa grillaamaan voisin lähteä jonnekin luontopolulle. Mutta tiedän 100%:n varmuudella, että tämä ei minulle ollut.
- Anonyymi
Polulla ei saa tehdä nuotiota tai grillata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai saa. Ja polunvarrella. Taidat olla ärsyttävä pilkun panija, kun muu ei onnistu. Ja ylipäätään, teen just sitä miltä milloinkin tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos forest ranger kun kerroit sen palstaäijän monologille- aina oppii jotain uutta lukemalla
- Anonyymi
Tää ei sit oo multa. Tiedoksi naiselle enkä koskaan tarjoa.
- Anonyymi
Joo et tosiaan tarjoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo et tosiaan tarjoa.
En sitä ole koskaan odottanutkaan!
- Anonyymi
Etkä muutenkaan anna itsestäsi mitään.
- Anonyymi
That one is a keeper, yolo🤦♀️
- Anonyymi
Lähden kun vaan pyydät ja maksan kyllä omani
- Anonyymi
Kelpais oikein hyvin :)
- Anonyymi
Miksipä ei, olen avoin kaikelle uudelle
- Anonyymi
Voisin lähteä, voin kyllä maksaa omat ruuat
- Anonyymi
No se ois mukavan rentoa! 😀
- Anonyymi
Milloin mennään Mies? Ja mikä grilli? Minä tarjoan seuraavalla kerralla sitten.
- Anonyymi
Se joka on täs mun lähellä. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joka on täs mun lähellä. ;)
Kyllä se sopii, olen saattanut syödä siellä joskus muinoin. Ei ole ihan lähellä minulle, mutta ei se haittaa. Onko siellä teillä montakin grilliä?
- Anonyymi
Yhdellä ehdolla ja sinä tarjoat…
Minä haluan nimittäin nähdä tuon, kun ÄIJÄNÄ tuot HAMPURILAISEN MUNALLA JA JANNULLE PEFFAA ELI PENNULLE JAFFAA. Kyllä minä tuon verran AINA PENNUSTA MENEN, että voit ÄIJÄNÄ OLLA PENNUN FAIJA 🥰😘😍- Anonyymi
Nämä vitsit oli ehkä joskus ysärillä muotia, palstaäijä tai kuului tapoihin hymähtää. Naiset eivät enää niin noudata kulttuurisia odotuksia edes siellä rillin tiskin takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä vitsit oli ehkä joskus ysärillä muotia, palstaäijä tai kuului tapoihin hymähtää. Naiset eivät enää niin noudata kulttuurisia odotuksia edes siellä rillin tiskin takana
Lisäys- joskus joku tilasi hampurilaisen m*lkulla kun olin grillillä töissä, vieläkin niin naurattaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä kerran saanut hampurilaisen munalla eräältä mieheltä, kun hän oli menossa grilliltä hakemaan ruokaa.
Hän kuollut kylläkin ja en edes tiennyt, että kyseessä oli sähkölaitoksen johtaja joka väänty minun sekä kaverini kanssa taksiin.
Me naiset oltiin kiltisti menossa kaverini luo joka oli ja on edelleen naimissa. Ei me herra johtajaa päästetty sisälle, koska hän oli naimissa oleva mies ja EI ME SENTÄÄN MITÄÄN TÖRKYJÄ OLTU.
Me oltiin kahdestaan menossa taksilla niin hän väänty meidän taksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä kerran saanut hampurilaisen munalla eräältä mieheltä, kun hän oli menossa grilliltä hakemaan ruokaa.
Hän kuollut kylläkin ja en edes tiennyt, että kyseessä oli sähkölaitoksen johtaja joka väänty minun sekä kaverini kanssa taksiin.
Me naiset oltiin kiltisti menossa kaverini luo joka oli ja on edelleen naimissa. Ei me herra johtajaa päästetty sisälle, koska hän oli naimissa oleva mies ja EI ME SENTÄÄN MITÄÄN TÖRKYJÄ OLTU.
Me oltiin kahdestaan menossa taksilla niin hän väänty meidän taksiin.Onko sinulla naisia esittävä setämies kenties joku stressitila päällä? Sen verran maailmanlopun juttua pukkaa. Kyllä sinä sentään vähän reagoit tähän ilmapiiriin ns…
- Anonyymi
Kuka siellä grillillä pitäisi treffata? Tuletko samalle grillille itse, johon viet minut treffeille?
- Anonyymi
Tämä tuskin on minulle, mutta vastaan silti etten syö koskaan grilliruokaa!
- Anonyymi
Mä tykkään kyllä hamppareista 😅 ja porilainenkin on hyvä. En odota mitään tarjoamisia mieheltä.
Normisti jos syö kevyempää niin grillieväs menee silloin tällöin. Nuoruudessa ravintelista palattiin aina grillin kautta kotiin.🙋♀️ - Anonyymi
En tiedä. En ole koskaan ollut varsinaisesti treffeillä, vaikka pitkiä parisuhteita on ollut. Kun on jo seukattu, olen pyrkinyt itse maksamaan omat ruokani, myös naimisissa ollessa. Vanhemmiten olen kyllä antanut vähän periksi. Jos mies välttämättä haluaa mun ruuat maksaa, niin ok sitten. Onhan mulla kuitenkin hyvin pienet tulot.
- Anonyymi
Pizzalle ei olisi kivempi mennä.
- Anonyymi
Jukan kanssa lähtisin heti 😘❤️🥰.
Terkuin M- nainen - Anonyymi
Olisi hienot treffit!
- Anonyymi
Taidat tietää kyllä itsekin. Miksi edes vaivaudut kysymään?
- Anonyymi
Mä ulvoisin naurusta jos mut vietäisiin jollekin grillille ja pyydettäisiin vielä itse maksamaan. Maksaisin mielelläni toki, mut ko. herrasmies ei kuulisi minusta enää koskaan.
- Anonyymi
Ihme buumi joka paikassa tään makkaran kanssa.
Makkaraa siellä ja makkaraa täällä.
Ei taida kuulua kasvismakkarat tähän levittelijään. - Anonyymi
Noo,kunhan et rupea sen jälkeen valittaan läskeistä.
- Anonyymi
sivusta. mäkkäri on parempi, koska siellä seuralainen voi valita myös salaatin, wrapin tai kanaburgerin ja on drive in kaista tai ravintolassa sisätilat.
- Anonyymi
Mieluummin köy jostain grillitä kotiin vaikka mättöä. Eipähän tuhlaudu aikaa laitumiseen.
- Anonyymi
En syö grillisafkaa
Liian rasvaista. Tykkään mieluummin hienommalta ravintolamiljööstä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766