Voisitko pliis vain kertoa sen minulle tosielämässä?
Jotta voisin edes kertoa itselleni loppuelämän ajan tarinaa, joka on tosi.
Nyt kertomus on outo:
ihana nainen, joka yhtäkkiä muuttui kauheaksi.
Jos käyttäytymisesi johtui harhaisuudesta
10
212
Vastaukset
- Anonyymi
Johtui tästä kaccapalstasta kun luulin että olit kirjoituksien takana haukkumassa minua. Oli sellaisia viestejä että luulin että jaoit täällä kaiken sen mitä sulle kirjoittelin siellä VR:ssä. Siks menin vähän sekaisin kun imin kuin magneetti kaiken pjaskan täältä ja luulin että ne viestit oli sulta.
- Anonyymi
Ei nyt ehkä kannata olettaa tollasta. Olisiko ennemminkin loukkaantunut tjs.
- Anonyymi
No kerrohan tunniste minusta naisesta?
- Anonyymi
En ole kauhea 🥲 etkö halua olla enää kanssani?
- Anonyymi
Sopikaa asiat. Kaiken voi oma sopia kun puhuu toiselle. Olet ehkä ymmärtänyt väärin.
- Anonyymi
Saattaa se olla noinkin.
- Anonyymi
Haluaisin jatkaa edes jonkinlaista tuttavuutta, vaikka virtuaalisti, edes. Se riittäisi vallan mainiosti mulle!
- Anonyymi
Ja sille J****:lle nämä viestit.
- Anonyymi
Missä se muuttui kauheaksi, livessä vai palstalla?
- Anonyymi
Miten muuttui kauheaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215654- 541775
- 241241
- 701050
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom1721032Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531017Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.137957- 48938
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58935Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️60928