Pokeria se olla pitää

Siinä voittaa!

Olipas taas mukava pyörähtää pokerihuoneella.

Menin 2/4NL pöytään ja pari kaveria melkein työnsi minulle rahansa. Ensimmäinen jako ja käteen KK, no flopista ei apuja tullut, mutta kun suurin kortti pöydällä oli Q ja mitään vetoja ei ollut pöydällä puskin aika rohkeasti ja sain yhden pelurin menemään all-in (sen kassa about 120e). Niinhän siinä kävi, että massit kotiin ja homma jatkui.

Tämän jälkeen hieman nousua/laskua kunnes nappasin BB:ssä 83 offsuit kädellä kaksi paria. Pari kierrosta aiemmin viereinen pelaaja sai kiinni yltiöpäisen rohkean bluffini jossa menetin n. 130e ja nyt tämä sama pelaaja oli reissannut preflop 1-2 BB:tä ja kun floppi oli 6 8 T ja minä hyökkäsin reippaalla reissulla se ajatteli, että varkaissa taas ja maksoi kiltisti about 40e:n reissuni.. no toki siinä tilanteessa saatoinkin olla jäljessä, mutta turn toi 3:sen ja näin olin 2:ssa parissa. No koska tiesin, että vastustaja uskoo minun bluffaavan vedin "mietinnän" jälkeen all-in! Siinä vaiheessa kaveri joutui jo miettimään hieman, mutta kuten arvelinkin callia tuli ja näin kuittasin edellisen tappioni häneltä korkojen kera. 200e:n kanssa pöytään ja nyt about 500e.

No eihän se vielä siihen päättynyt, meni tovi ja naapuri reissasi taas.. katsoin A9 offarilla ja floppi toi gutshotin eli välivedon suoralle. Flopin jälkeen tuli odotettavissa ollut korotus ja hieman vastahakoisesti katsoin sen, no turn toi minulle suoran ja kas - naapuri veti all-in.. mietin siinä, että perkele.. tais saada saman ja katsoin pois, mutta eihän sieltä mitään suoraa löytynyt ja potti kotiin =). Se olikin jo sitten liikaa kys. pelaajalle ja se häipyi samointein.

Tämän jälkeen vielä pientä nousua ja rahat pois 650e kohdalla. Aikaa koko suoritukseen meni alle 30min. Sen jälkeen kokeilin vielä huvikseni skeet shooteria(hedelmäpeli)ja sain 50e kasvatettua 200 euroon ja näin 200 muuttui 800 euroksi reilusti alle tunnissa.

Joskus se on vaan niin helppoa ;)

5

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just

      Täällä on varmasti paljon ihmisiä joille pokeri ei ole niin tuttua, mutta saattavat innostua luettuaan helpoista voitoista.

      8 3 offsuit ja A 9 offsuit ovat aivan pirun surkeita kortteja, ja tuollaiset kortit on ainakin aloittelija hyvä heittää menemään.

      Motiivi postittajalla taitaa olla saada pelistä tietämättömiä pelailemaan pokerihuoneelle, ja häviämään.

      • Bokerinaama

        Mä en ainakaan saanut tosta pelin selvityksestä mitään selvää, enkä aio myöskään mennä sinne pelaamaan!


      • Jogge

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä! Tuommoisilla käsillä voi 'tuurilla' voittaa jonkin potin mutta pidemmän päälle tappio tulee välttämättä vastaan. Yleensä tuollaisista voitoista tulee aloittelijalle sellainen fiilis että millä tahansa kädellä kannattaa lähteä mukaan (olen onnettarien suosiossa) ja tappioputki onkin suuri yllätys. Kokeneemmat pelaajat tarvitsevat uusia, kokemattomia pelaajia kartuttamaan pelikassaansa.


      • Pro-
        Jogge kirjoitti:

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä! Tuommoisilla käsillä voi 'tuurilla' voittaa jonkin potin mutta pidemmän päälle tappio tulee välttämättä vastaan. Yleensä tuollaisista voitoista tulee aloittelijalle sellainen fiilis että millä tahansa kädellä kannattaa lähteä mukaan (olen onnettarien suosiossa) ja tappioputki onkin suuri yllätys. Kokeneemmat pelaajat tarvitsevat uusia, kokemattomia pelaajia kartuttamaan pelikassaansa.

        Noilla käsillä tehdään iso tili aggressiivisella pelillä.Katso esim. Gus Hansenia niin hyvin kaveri porskuttaa vaikka yleisin pelikäsi on 6-3off


      • noi on
        Pro- kirjoitti:

        Noilla käsillä tehdään iso tili aggressiivisella pelillä.Katso esim. Gus Hansenia niin hyvin kaveri porskuttaa vaikka yleisin pelikäsi on 6-3off

        ,turnauksessa niillä voi sujua,mutta A9 offarilla reissun maksu ja vielä reikäkortin vedon maksu on tyypillisen paistin peliä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe