En kyllä ole mitään pahaa halunnut enkä tehnyt.
Olen varmaan sitten semmoinen stalkkeri
17
378
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mitään, jatketaan omilla tahoillamme. Kaikkea hyvää kuitenkin!
- Anonyymi
Höh. 😓
- Anonyymi
Olisin halunnut tierysti jatkaa!
- Anonyymi
Mulla kyllä ollut sama mies 13 vuotta, enkä hänest luovu, vaikka vähän pjaskasti tehny mulle jossain vaiheessa. Ystävä/tuttava olisin sulle HellHam. halunnut olla.
- Anonyymi
Toisen mieleen ei voi vaikuttaa, jollei synny yhteyttä? Joskus sitä haluaa liian paljon ja se voi koitua omaksi tappioksi sen jälkeen? Puhumalla toi parhaiten selkiytyy, älä jää vellomaan johonkin, jota et tunne, se voi olla se pahin kaikista sinulle? Vaikka näyttäisi kuinka enkeliltä sinun silmissä.
- Anonyymi
Mies- vai naisstalkkeri?
- Anonyymi
Nainen. 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen. 🥺
Varo, että saa KUNNIANLOUKKAUS SYYTETTÄ.
Rikosilmoituksessa lukee ” ANONYYMI- AP JA ANONYYMIT LOUKKAAVAT KUNNIOITA VÄITTÄMÄLLÄ, ETTÄ MINÄ MUKA STALKKEROIN. EN MINÄ EDES TIEDÄ MITÄ SE ON.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikosilmoituksessa lukee ” ANONYYMI- AP JA ANONYYMIT LOUKKAAVAT KUNNIOITA VÄITTÄMÄLLÄ, ETTÄ MINÄ MUKA STALKKEROIN. EN MINÄ EDES TIEDÄ MITÄ SE ON.”Muista aloittajaäijä ryhmittää tämä erittäin kiinnostava kilvoitteleva kerronta mahdollisimman moneen muotoon. T naiselta tämä toive, hyvää kontsaa on👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikosilmoituksessa lukee ” ANONYYMI- AP JA ANONYYMIT LOUKKAAVAT KUNNIOITA VÄITTÄMÄLLÄ, ETTÄ MINÄ MUKA STALKKEROIN. EN MINÄ EDES TIEDÄ MITÄ SE ON.”Näin se voi kääntyä myös itseään vastaan, jos kauan poljette vain paikallaan, ettei mitään tapahdu asioiden etenemisen suhteen. Henkinen mieli ei ole kaikilla kovin vahva piirre ja mennyt voi vaikuttaa siten lopputulemaan, vaikka olisit sille täysin ulkopuolinen?
Voit olla siksi sijaiskärsijä toisen vahvoille tuntemuksille? Ylireakoiva ja kärjistäjä voi aktivoitua toisessa? Siksi en suosittele liiallista uteliaisuutta stalkkaajaan. Parempi vain pyrkiä etäisyyden ottoon, jos vähänkin epäilyttää toinen siinä mielessä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se voi kääntyä myös itseään vastaan, jos kauan poljette vain paikallaan, ettei mitään tapahdu asioiden etenemisen suhteen. Henkinen mieli ei ole kaikilla kovin vahva piirre ja mennyt voi vaikuttaa siten lopputulemaan, vaikka olisit sille täysin ulkopuolinen?
Voit olla siksi sijaiskärsijä toisen vahvoille tuntemuksille? Ylireakoiva ja kärjistäjä voi aktivoitua toisessa? Siksi en suosittele liiallista uteliaisuutta stalkkaajaan. Parempi vain pyrkiä etäisyyden ottoon, jos vähänkin epäilyttää toinen siinä mielessä?Lisään, huomasin nyt vasta ton > 2025-08-25 01:35:34- kommentti hyvin mahdollista käydä toteen? Traumat voi laukaista ihmisessä haluttomuuden ymmärtää toista, vaikka kuinka yrittäisit helpottaa sanomisillasi syntynyttä tilannetta? Etäisyyden otto on silloin paras keino suojata itseä.
- Anonyymi
Ymmärrän sen ettet halunnut mitään pahaa. Käsitin että sinun on vaikea puhua vieraille ihmisille. Minun kokemani trauma menneisyydessä ei kestä hiljaisuutta mieheltä.
- Anonyymi
Et ole mitään pahaa tehnyt rakas, vaikka oot stalkannutkii mua❤️✨
- Anonyymi
Ei hätää
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Saattaa palstasetä ne olla vähän eri mieltä jotka kohtalostas päättää mutta good riddance äläkä tee mitää itelles
- Anonyymi
Samaa mieltä katkeraan loppuun saakka, se nk itsepoismeno päästäis ton aivan liian helpolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215654- 541775
- 241241
- 701050
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom1721032Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531017Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.137957- 48938
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58935Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️60928