Sekoilut painaa

Anonyymi-ap

Minua hävettää ja kaduttaa miten olen toiminut harhaisena. En voi ymmärtää sitä ihmistä enää. Vaikea päästä yli niistä ajoista ja asioista. Olin raivopäinen puolisolle enkä yhtään ymmärtänyt olevani harhainen. Kadun sitä loppuelämäni.

Onko kenelläkään muulla samantyylisiä kokemuksia vai olenko ainoa hirviöihminen?

9

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole ainoa.

• Anonyymi

Mun kaverilla skitsoaffektiivinen a harhoissa se tehnyt tyhmiä juttuja.

Eniten sitä hävettää ne kerrat kun poliisi poiminu kadulta ja jopa vienyt putkaan

• Anonyymi

Sehän siinä pahinta onkin, kun ihminen itse muistaa pisimpään, että on vaikkapa mokannut jotenkin.
      Kaikki muut, eli toiset ihmiset, eivät niinkään välitä eivätkä muista/muistele, mitä toinen on sekoillut.

• Anonyymi

Aaaaaaah!!!

On niin ihanaa laueta Aapon sisään 😍😍

• Anonyymi

Minun isäni uhkasi tappaa minut kun olin lapsi. Tuo tilanne jäi alitajuntaani ja aloin aikuisena ekaksi kokea itsetuhoisuutta ja uhkata muita myös tappamisella kun sain sen mallin kotoa.. Tajusin vasta pitkän ajan kuluttua toki sen että toteutin vain kotona opittua mallia ja vasta sitten siitä oli mahdollista päästä pois.

• Anonyymi

Ikäviä kokemuksia, mutta tärkeintähän on, että olet päässyt irti, ja elämä jatkuu.
        Niin sitä voi selvitä myös vaikeista asioista.

• Anonyymi

Kuuntelin eilen illalla yhtä podacastia jossa veli ja sisar olivat kertomassa juuri tästä sairaudesta .
      Veli oli saanut sairauden 19 vuotiaana ja sisar on tänään hönen tukensa. Ja auttaa asioissa missä tarvitsee apua. Tämä veli oli myöskin saanut haukkumis kohtauksia. Ja moni ei tajunnut että se on sairaus joka tuottaa näitä asioita eikä hönen sisrensakkaa tajunnut ensi hän häpesi ja pelkäsi veljeään , mutta kun oli saanut tietoasiitä mitä tämä sairaus pitää sisällään niin heistä tuli parhaat ystävät
      Tämä veli oli alkanut maalaan tauluja päivisin ja se oli vienyt ajatukset muille radoille . Tänään saa veli avun heti kun sisar näkee että psykoosi on tulossa , aliarvioi ottaa yhteyttä hoitosektorile ja siten saavat pahimmat oireet kuriin

• Anonyymi

Ylilaudalla aapo hullut taas itkee silmät päästään, voi teitä 😄😄😄💪💪💪💪💪😄

• Anonyymi

Itse kadun harhaisena tehtyjä juttuja. Et ole ainoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 130
      3663
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      80
      3185
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      84
      2611
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2406
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      240
      2317
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      36
      2169
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      939
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      938
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      829
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      800
    Aihe