Ottaa housut pois

Anonyymi-ap

Ja menee suihkuun ihan nakkena?

31

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No niin, se on taas se aika päivästä kun työttömät ja sairaseläkeläiset tulevat oksentamaan päiväksi palstalle.

Heippa! 👋👋👋

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

Osaatko suhtautua yhteenkään kirjoitukseen internetissä ottamatta sitä henkilökohtaisesti? Sivusta utelias ”profiloija”

• Anonyymi

Ei saa 😐

• Anonyymi

yleensä näin.

• Anonyymi

Mulla on aina uimapuku, ettei kaikki paikat näy!

• Anonyymi

Ei kukaan käy suihkussa housut jalassa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Joku sekasaunan urkkijako kyselee? Uikkarit päällä, ehdottomasti!
      -sivusta

• Anonyymi

Ei vaan minä kävin pesemässä suihkussa yhden jutun ja se tuli tänne.Kummallista että näki että oli vastteet päällä kun laskin suihkussa vettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan minä kävin pesemässä suihkussa yhden jutun ja se tuli tänne.Kummallista että näki että oli vastteet päällä kun laskin suihkussa vettä.

Pesit peukkus?
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pesit peukkus?
        -sivusta

Ei peukkua pestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pesit peukkus?
        -sivusta

Eikö keskisormi ois provosoivampi? Vois ulista pitkin nettiä tai saada jossain suhteettoman kohtauksen ja tulla laulaneeksi vähän liikaakin ees taas heijaten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö keskisormi ois provosoivampi? Vois ulista pitkin nettiä tai saada jossain suhteettoman kohtauksen ja tulla laulaneeksi vähän liikaakin ees taas heijaten?

... :Q

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahaa niissä on.Tässä muuten on taas niitä mitä olen kotonani tehnyt eli joku kuvaa salaa.Nämä on niitä minun teatteri esityksiä näille kyyläjille ansaksi.Voisko tuon IP :n ottaa ylös kelle vastasin.

• Anonyymi

Aika irstasta. Minäkin kävin jo ihan alasti.

• Anonyymi

Itse käyn lateksi puvussa saippuoimassa itseäni sitten saunaan

• Anonyymi

Hoikistut varmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoikistut varmaan.

Painoluokka ku meinaa ylittyy, ni taistelulajeissa ihan normia.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Ei kyse ollut mikä alkupaino on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Olen niin lipevä ja liukas saippua etten pysyis sun hanskassa🧼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoikistut varmaan.

Ei kyllä uiminen kylmässä vedessä ennemmin hoikistaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen niin lipevä ja liukas saippua etten pysyis sun hanskassa🧼

Ranteista kiinni. Liukastellaan toisaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ranteista kiinni. Liukastellaan toisaalla.

Tanhuumaanko ootte menossa? :D
        Kysyy painoluokan alittaja, mut ei latekseissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanhuumaanko ootte menossa? :D
        Kysyy painoluokan alittaja, mut ei latekseissa

Minihameessa.

• Anonyymi

Ajattelitko siis mennä vaatteet päällä suihkuun, jotta voit säästää pyykinpesun rahoissakin, jos vaatteet peseytyy samalla kun pesee itsensä?

• Anonyymi

Minusta on ihan suotavaa riisua vaatteet pois, kun menee SUIHKUUN vaikka JOIDENKIN MIELESTÄ TUOKIN ON KUNNIANLOUKKAUS.

• Anonyymi

Lisään tähän, että olin VEDENOTTAMOLLA 2017 PANOSTAMASSA ÄMMÄNÄ PANOSTAJAN TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA HELSINKI-VANTAAN LENTOKENTÄN TAKANA.
        ISÄNI OLI NUORENA MIEHENÄ ENNEN, KUN MINÄ OLIN EDES SYNTYNYT OLLUT MYÖS PANOSTAJAN APULAISENA, KUN OLIVAT TEHNEET VEDENOTTAMOA TÄNNE MISSÄ MINÄ ASUN SEKÄ SYNNYIN JA LOUKKASIN ERÄIDEN KUNNIOITA.

MINÄ OLEN VIELÄ LAPSENA OLLUT MUKANA VEDEN PYHITYKSESSÄ, KOSKA ISÄNI OLI ORTODOKSI JA HÄN OLI MYÖS OLLUT RIPPIKOULUSSA VEDEN PYHITYKSESSÄ MUKANA.
        EI SE LIITTYNYT USKONTOON VAAN ISÄNI ÄITI ELI MUMMONI HALUSI, ETTÄ MINUT SIUNATAAN SAMALLA KUN KAIKKI TOISET JOTKA OSALLISTUI VEDEN PYHITYKSEEN.
        MINUT ON KASTETTU LUTERILAISEEN KIRKKOON, MUTTA MINÄ OLEN MUMMONI KANSSA PÄÄSSYT VÄLILLÄ MUKAAN, KOSKA MINUA KIINNOSTI.
        MUMMONI SANOI MINULLE, ETTÄ : ET SINÄ JAKSA SIELLÄ KIRKOSSA KUITENKAAN SEISOA!
        TOTTAHAN TUO OLI, MUTTA EN LOUKANNUT MYÖSKÄÄN KUNNIOITA ORTODOKSI KIRKOSSA VAIKKA OLEN ISTUNUT, KOSKA HE SIUNASIVAT MINUT MUMMONI PYYNNÖSTÄ. HÄNELLÄ OLI KIRKON AVAIMET ELI HÄN OLI VAHTIMESTARI/EMÄNNÖITSIJÄ.
        MINÄ EN PÄÄSSYT JUMALANPALVELUKSEEN MUKAAN NIIN MINÄ SANOIN MUMMOLLE, ETTÄ : MINÄ HALUAN NÄHDÄN PAPIN.
        MUMMONI SANOI MINULLE, ETTÄ: PERKELEEN PENIKKA SINUN KANSSA EI PÄRJÄÄ KUKAAN!
        PAPPI TULI, KOSKA MUMMONI KIROSI MINUT KOTONAAN JA PAPPI TULI SEKÄ SIUNASI MEIDÄT.
        MUMMONI KIROSI ALUNPERIN VAHINGOSSA MINUT, KOSKA MINÄ OLIN TEKEMÄSSÄ HÄNEN KANSSA LÄTTYJÄ. HÄN TEKI VERILÄTTYJÄ JA MINÄ OLIN 3V JA LUULIN, ETTÄ ÄMPÄRISSÄ OLI ITSE TEHTYÄ MARJAMEHUA. MUMMO OLI 5 MINUUTTIA POIS JA MINÄ OLIN JUOMASSA VERTA NIIN HÄN KIROSI ENSI JA SEN JÄLKEEN MINUN PITI JUODA KUPPI TYHJÄKSI JA MUMMONI SANOI MINULLE : SINÄ OLET VERESI JUONUT.
        Ei minua yhtään harmittanut vaikka jäin ilman VERILÄTTYJÄ JA KUMPPUKSIA joita toisten oli pakko syödä. Mummo osti minulle VIILIÄ ja hän kysyi minulta, että minä haluan kaupasta. Viiliä, koska mummoni ompelukoneen laatikossa oli OMENA KARKKIA. Nukuin mummon kanssa hänen huoneessa joten meillä oli omia SALAISUUKSIA.

• Anonyymi

Repii nahkabyysansa messumatkalla. Vähintääki. Kuulemma.
      -sivusta

• Anonyymi

Arvon penaali.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5604
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1695
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      21
      1173
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1017
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      987
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      968
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      918
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      910
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      129
      906
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      858
    Aihe