Omin silloin just armeijasta päässyt. Pieni kylä Pohjois-Savossa.
Kävin bussi kuljetuksella nuorten diskossa. Tulomatkalla ei bussissa juurikaan enää matkustajia ollut, minä ja eräs tyttö ja ehkä yksi tai kaksi muutakin, en enää muista tarkasti.
Istuin bussin perällä, edestä tuli tyttö luokseni ja istuutui suoraan syliini. Kylän kauneimpia tyttöjä.
Kyllähän siinä nuoren pojan sydän hypähti. Juttelimme hetken ja tuntui tosi hyvälle kun tyttö oli sylissä ja kietoi kätensä minun kaulan ympäri..katseli minua ja pian otti etäisyyttä ja ja alkoi sättimään että minähän olin samaa porukkaa mikä heidän naapuritalossa (rivitalo) ryyppää välillä, itse en asunut siellä vaan oli tuttuja ja totta kai siihen aikaan nuoret otti olutta viikonloppuisin, diskoreissulla olin täysin selvin päin ja vaikka en ollut töissä niin arkipäivisin treenasin juoksua ja pyöräilin paljon.
Tyttö nousi sylistäni ja sanoi "hyi saatana" ja ilme kertoi myös paljon. ..jatkoi haukkumista mutta en sanonut mitään etten olisi provosoinut, parempi oli olla hiljaa ja katsella bussin ikkunasta ulos. Tyttö palasi takaisin bussin etuosaan.
Näin jälkeen päin kun mietin, siitä on kulunut jo noin 40 vuotta, mietin sitä miten se vaikutti minuun. Sitten sattui onnettomuus missä menetin veljeni, tuli uusi seurustelusuhde joka sekään ei sujunut kuten olisi pitänyt, minua uhkailtiin tämän seuraavan tytön läheisten puolelta. Kävin kyllä kieltämättä kierroksilla välillä ja suhde päättyi.
Sitten tuli kolmas joka ymmärsi minua..siitä syntyikin piiitkä suhde...
-80 luvun tarina
Anonyymi-ap
2
73
Vastaukset
- Anonyymi
Samantapainen kokemus mullakin. Ei tuntunut hyvältä.
- Anonyymi
Olen myös miettinyt kuinka on elämä mennyt tällä tytöllä joka istui hetken sylissäni.
Onko sattunut mies joka on kaikin puolin ok.
Minä dokasin nuorena niin kuin muutkin ja ehkä rajumminkin mutta lopetin dokaamisen kuin seinään kun löytyi tyttöystävä. Sen jälkeen ollutkin alkoholitonta elämää tähän päivään saakka, ei tupakkaa eikä muitakaan päihteitä. Liikunta kuuluu edelleen kuvioihin.
Sylissä istunut tyttö teki väärän johtopäätöksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766