Vitun itsesääli jätä mut jo rauhaan!

Anonyymi-ap

Miksi se levy jää päälle? Miten pääsen itse säälistä eroon pysyvästi? Enkä halua tähän ketjuun mitään muuta kuin asiallista keskustelua koska tää ottaa mua niin vitusti pannuun! Eli trollit go away. No Se oli virhe yrittää rohkaista itseään voimalauseilla ja aforismeilla kun niistä on nyt muodostunut jumalattoman ärsyttävä pakkomielle. Lupaan että jos pääsen näistä eroon mun ei tarttis olla koko ajan niin pahalla tuulella. Odotan niitä vastauksia.

13

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ootko harhainen?

Ei sun pannuunottamiset määrittele mitä ketjuun kirjoitetaan ja mitä ei.

Jos haluut jutella omia juttujasi niin maksa jollekin terapeutille höpinöidesi kuuntelusta ja jätä meidät muut rauhaan.

• Anonyymi
        UUSI

En kuule ääniä ne on pakko ajatuksia

• Anonyymi
        UUSI

Homo mä pyysin nimenomaan asiallisia vastauksia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Homo mä pyysin nimenomaan asiallisia vastauksia

Urpo, mä kerroin nimenomaan ettei sulla ole mitään oikeutta esittää mitään vaatimuksia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Urpo, mä kerroin nimenomaan ettei sulla ole mitään oikeutta esittää mitään vaatimuksia.

Montaakohan mieliala lääkettä sinäkin popsit päivän aikana.

• Anonyymi
      UUSI

Homeopaattiset lääkkeet auttaa tällaisissa ongelmissa. Täytyy olla vähintään 200 c potenssi tai 1 M joka on 1000 c. Joudut ottamaan joitankin viikkoja tai jopa kuukauden muutamia erilaisia lääkkeitä. Kokemusta on.
      Lisäksi jos alat auttamaan muita ihmisiä niin oma itsetuntosikin paranee.
      Vielä jos jaksat hankkia hyvän ammatin niin sekin keskittää ajatukset muihin asioihin kuin omaan napaan tuijotteluun
      Meditaatio on myös yksi tehokas keino saada hyvä olo ja itsetuntokin siitä kohenee. Meidän Guru rohkaisi aina unohtamaan entiset ja keskittymään nykyhetkeen.

• Anonyymi
        UUSI

Tai psykedeelisiä sieniä!

• Anonyymi
      UUSI

Olisi hyvä miettiä, mitkä asiat saavat tuntemaan itsesääliä ?
      Mitä siellä taustalla on ?
      Tunteeko itsensä jotenkin huonommaksi, epäonnistuneeksi, kelpaamattomaksi, jne. ?
      Ja jos tuntee, niin miksi tuntee ?
      Eniten ihminen säälii itseään silloin, jos ei hyväksy itseään.
      Ja jos ei hyväksy itseään, niin mistä se sitten johtuu ?
      On paljon kysymyksiä, joihin pystyy vastauksenkin löytämään, ja ratkaisu voi löytyä sieltä.

• Anonyymi
        UUSI

"Eniten ihminen säälii itseään silloin, jos ei hyväksy itseään."

Tai ehkä kuitenkin silloin, kun tajuaa että on jo niin itsekeskeinen, ettei muut hyväksy.

Mutta silloin voi onneksi uhriutua...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Eniten ihminen säälii itseään silloin, jos ei hyväksy itseään."

Tai ehkä kuitenkin silloin, kun tajuaa että on jo niin itsekeskeinen, ettei muut hyväksy.

Mutta silloin voi onneksi uhriutua...

En ole itsekeskeinen, en vain halua olla se sama ihminen kuin lapsena, kaikki käveli mun päältä enkä pitänyt koskaan puoliani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole itsekeskeinen, en vain halua olla se sama ihminen kuin lapsena, kaikki käveli mun päältä enkä pitänyt koskaan puoliani.

Ja olin silloin ennen hemmoteltu paska ja nyt olen supersuorittaja.

• Anonyymi
      UUSI

itsesäälistä eroon pääsemiseksi on tärkeää ensin tunnistaa ongelma ja tarkastella omaa käyttäytymistään neutraalisti. Huomion kohdentaminen muihin ihmisiin ja muiden auttaminen voivat auttaa asettamaan omat ongelmat mittasuhteisiin. Tarvittaessa on suositeltavaa hakea ammattiapua

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki on mun syytä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1248
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1037
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      903
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      603
    Aihe