Vitun itsesääli jätä mut jo rauhaan!

Anonyymi-ap

Miksi se levy jää päälle? Miten pääsen itse säälistä eroon pysyvästi? Enkä halua tähän ketjuun mitään muuta kuin asiallista keskustelua koska tää ottaa mua niin vitusti pannuun! Eli trollit go away. No Se oli virhe yrittää rohkaista itseään voimalauseilla ja aforismeilla kun niistä on nyt muodostunut jumalattoman ärsyttävä pakkomielle. Lupaan että jos pääsen näistä eroon mun ei tarttis olla koko ajan niin pahalla tuulella. Odotan niitä vastauksia.

49

390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko harhainen?

Ei sun pannuunottamiset määrittele mitä ketjuun kirjoitetaan ja mitä ei.

Jos haluut jutella omia juttujasi niin maksa jollekin terapeutille höpinöidesi kuuntelusta ja jätä meidät muut rauhaan.

• Anonyymi

En kuule ääniä ne on pakko ajatuksia

• Anonyymi

Urpo, mä kerroin nimenomaan ettei sulla ole mitään oikeutta esittää mitään vaatimuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Urpo, mä kerroin nimenomaan ettei sulla ole mitään oikeutta esittää mitään vaatimuksia.

Montaakohan mieliala lääkettä sinäkin popsit päivän aikana.

• Anonyymi

Noin miksiköhän tämä palsta edes on olemassa? Ai niin paska koska täällä saa Luvan kanssa Jutella mieltä painavista asioista älä ulise vaan hirtä itsesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montaakohan mieliala lääkettä sinäkin popsit päivän aikana.

Kiusaaminen on aina vääriin myös kun se tapahtuu netissä. Miksi sulla on oikeus kiusata minua?

• Anonyymi

En maksa Terapeutille. Tää palsta on sitä varten että saa puhua huolista. Terapialla ei korvata vertaistukea.

• Anonyymi

Homeopaattiset lääkkeet auttaa tällaisissa ongelmissa. Täytyy olla vähintään 200 c potenssi tai 1 M joka on 1000 c. Joudut ottamaan joitankin viikkoja tai jopa kuukauden muutamia erilaisia lääkkeitä. Kokemusta on.
      Lisäksi jos alat auttamaan muita ihmisiä niin oma itsetuntosikin paranee.
      Vielä jos jaksat hankkia hyvän ammatin niin sekin keskittää ajatukset muihin asioihin kuin omaan napaan tuijotteluun
      Meditaatio on myös yksi tehokas keino saada hyvä olo ja itsetuntokin siitä kohenee. Meidän Guru rohkaisi aina unohtamaan entiset ja keskittymään nykyhetkeen.

• Anonyymi

Tai psykedeelisiä sieniä!

• Anonyymi

Homeopatialla ei ole mitään lääkettä joka auttaa tähän hommaan. Ehkä puhua osaavat niin että saavat potilaan luulemaan että napit auttaa, ja silloin se voi tepsiäkkin. Ainut mitä olen työssäni nähnyt homeopaattisten lääkkeiden käyttäjillä on maksa arvot nousseet
        Siksi meillä on sairaanhoitoa ettei ihmiset mene ottamaan mitä sattuu. Koska kuka korvaa mitään jos sattuu että poutilas on allerginen tietämättään näille homeopatian lääkkeille . Koska ne koostuvat kasviksista.

• Anonyymi

Olisi hyvä miettiä, mitkä asiat saavat tuntemaan itsesääliä ?
      Mitä siellä taustalla on ?
      Tunteeko itsensä jotenkin huonommaksi, epäonnistuneeksi, kelpaamattomaksi, jne. ?
      Ja jos tuntee, niin miksi tuntee ?
      Eniten ihminen säälii itseään silloin, jos ei hyväksy itseään.
      Ja jos ei hyväksy itseään, niin mistä se sitten johtuu ?
      On paljon kysymyksiä, joihin pystyy vastauksenkin löytämään, ja ratkaisu voi löytyä sieltä.

• Anonyymi

"Eniten ihminen säälii itseään silloin, jos ei hyväksy itseään."

Tai ehkä kuitenkin silloin, kun tajuaa että on jo niin itsekeskeinen, ettei muut hyväksy.

Mutta silloin voi onneksi uhriutua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Eniten ihminen säälii itseään silloin, jos ei hyväksy itseään."

Tai ehkä kuitenkin silloin, kun tajuaa että on jo niin itsekeskeinen, ettei muut hyväksy.

Mutta silloin voi onneksi uhriutua...

En ole itsekeskeinen, en vain halua olla se sama ihminen kuin lapsena, kaikki käveli mun päältä enkä pitänyt koskaan puoliani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole itsekeskeinen, en vain halua olla se sama ihminen kuin lapsena, kaikki käveli mun päältä enkä pitänyt koskaan puoliani.

Ja olin silloin ennen hemmoteltu paska ja nyt olen supersuorittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olin silloin ennen hemmoteltu paska ja nyt olen supersuorittaja.

Onko hyvä olla supersuorittaja ?
        Eikö sekin rasita psyykkisesti ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ne asiat ovat tapahtuneet ja niitä ei saa tekemättömäksi, siksi sinun on yritettävä ajatella että ihmiset jotka ovat sellaisia niin heillä ei ole kaikki asiat kunnossa , joten kasaa voimia itseesi ja yritä päästä pois kierteestä , ja katso joka aamu peiliin ja sanomitsellesi
        ” minä olen ihan hyvä juuri sellaisena kun olen ” ja usko myös siihen . Et voi kelata lapsuuden tapahtumia joita et voi muuksi muuttaa. .

• Anonyymi

itsesäälistä eroon pääsemiseksi on tärkeää ensin tunnistaa ongelma ja tarkastella omaa käyttäytymistään neutraalisti. Huomion kohdentaminen muihin ihmisiin ja muiden auttaminen voivat auttaa asettamaan omat ongelmat mittasuhteisiin. Tarvittaessa on suositeltavaa hakea ammattiapua

• Anonyymi

Kaikki on mun syytä

• Anonyymi

Aika mahtavaksi siis kuitenkin kuvittelet itsesi. Että kaikki sun syytäsi. Millaisesta asemasta olet saanut kaiken aikaan?
        Voisitko tyytyä olemaan vain oma itsesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika mahtavaksi siis kuitenkin kuvittelet itsesi. Että kaikki sun syytäsi. Millaisesta asemasta olet saanut kaiken aikaan?
        Voisitko tyytyä olemaan vain oma itsesi?

Jaa, mutta syytteleekö hän itseään hyvällä vai huonolla tavalla ?
        Jos syyttelee negatiivisesti itseään, niin silloin ei todellakaan koe itseään mahtavaksi.
        Meidän ihmisten on aika lailla pakko tyytyä olemaan oma itsemme, mutta on myös parasta hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Sillä jo pääsee aika pitkälle.

• Anonyymi

Nämä kommentit korostaa vain yhtä asiaa :ihmiskunnalla ei ole enää toivoa

• Anonyymi

Ihmiskunnalla on aina toivoa. Riippuu toki ihmisistä, mitä he itse haluavat.

• Anonyymi

Ettekö voisi jo häipyä tästä ketjusta iäksi?

• Anonyymi

Luulen että koska tiedostat ongelman. Tulet pääsemään siitä eroon myös, puhu itsellesi kun se tunne tulee päälle , ja kaikki ei ole sentään itsesääliä liioin. Saattaa vaan pistää se oma tilanne vihaksi , etttä ei oikein tiedä onko se itse sääliä vai sitä että ottaa päähön kun voi huonosti . Kyllä se menee ohi. Silloin kun tuntuu mahdottomalta niin tee jotain mikä ottaa pois ne ajatukset , siis helppo toisaalta minun sanoa m ehkä vaikeampi toteuttaa. Mutta eeös ystäväni alkoi maalaamaan tauluja osti prismasta halvat maalaus vehkeet ja jälkeä tuli, hän maalasi väreinä oman pahoinvoinnista, se oli mahtava taulu.
      Hän ei ollut koskaan piirtänyt tai maalannut siksi se oli haaste hänelle . Sitten voi lääkäri myös kirjoittaa pienen määrän lääkettä että olo paranee.

• Anonyymi

Mielisairaalaan kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet! Te tiedätte itsekin että ette ole terveitä.

• Anonyymi

Jaa, miksikäs sinä täällä kirjoittelet ?
        Tervetuloa joukkoon tummaan...toivotaan, että osastolla on vielä tilaa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska haluan lohtua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kuule tervwen paperit mulla ei ole. Ole mielenterveydessä häikkää ollut koskaan. En tarictse psykiatrista pakkohoitpa. Pyydö minulta anteeksiantava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kuule tervwen paperit mulla ei ole. Ole mielenterveydessä häikkää ollut koskaan. En tarictse psykiatrista pakkohoitpa. Pyydö minulta anteeksiantava

Ennakoiva tekstinsyöttö sählää

• Anonyymi

Ihmiset kiusaaminen voi johtaa itsemurhaan. Miksi toivotte minun kuolemaa?

• Anonyymi

Toivottavasti kukaan ei toivo sinun, eikä kenenkään muunkaan kuolemaa.
        Sellaisella, joka sanoo ilkeästi, on itsellään paha olla. Ihminen ei kiusaa ketään, jos hän voi itse hyvin.

• Anonyymi

Mä jäin tähän keskusteluun koukkuun

• Anonyymi

Yksikään vastaus ei ole muuta kuin kiusaamista

• Anonyymi

Jos tää viesti on susta myös kiusaamista niin saat ajatella niin

itsesäälistä eroon pääsemiseksi on tärkeää ensin tunnistaa ongelma ja tarkastella omaa käyttäytymistään neutraalisti. Huomion kohdentaminen muihin ihmisiin ja muiden auttaminen voivat auttaa asettamaan omat ongelmat mittasuhteisiin. Tarvittaessa on suositeltavaa hakea ammattiapua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tää viesti on susta myös kiusaamista niin saat ajatella niin

Mulle on sanottu täällä hirtä itsesi ja että jätä meidät rauhaan ja maksa Terapeutille ketään ei kiinnosta.

• Anonyymi

Miksi muut saavat asiallisia kommentteja?

• Anonyymi

Miltä se pahan olon tuottaminen toiselle ihmiselle tuntuu voidiko kiusaajat vastata tähän kysymykseen? Mikä siinä fiiliksessä on parasta?

• Anonyymi

Tuskinpa se kiusaajan oloa parantaa, että on ilkeä muille.

• Anonyymi

Eikö yksikään teistä voisi puhua minulle nätisti

• Anonyymi

Mun mielestä mun viestissä ei ollut mitään pahaa ,kun kirjoitin

• Anonyymi

Mikä Saa ihmisen sekoamaan täällä?

• Anonyymi

Ihmisillä on paha olo ja he purkavat sitä muihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisillä on paha olo ja he purkavat sitä muihin.

Valitettavasti näin se on.
        Pitäisi kyllä löytää muita keinoja siihen pahan olon purkamiseen.

• Anonyymi

Musta tuntuu että tämä auttaa jollakin ihmeen kaupalla ihan oikeasti itsesääliin. Pisteet siitä!

• Anonyymi

Petterin kurkku leikataan korvasta korvaan

• Anonyymi

Aapo sun skeirriura on ollut ohi jo kauan.

Hyväksy faktat

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3417
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3360
    Aihe