Uskomaton Pippa Laukka

Anonyymi-ap

Näin ne vaan lääkäritkin ovat julkisuushakuisia näitten muitten tyrkkyjen joukossa.
Pippa Laukka tunkee itsensä joka paikkaan, missä vaan saa huomiota osakseen. Nyt kertoo jopa intiimeistä vaivoistaan, ettei vaan pääse unohtumaan. Tuntuu olevan aika täynnä itseään.

47

2294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan naurettava mun ikänen nainen. Eikä osaa edes hävetä tekojaan.

      • Anonyymi

        Pippa "pimppi" Laukka. Alkaa ottaa otsaan päivittäinen framille tulo. Voisi jo tuossa iässä normalisoida itsensä ja elää seesteistä perhe-elämää kertomatta yksityiskohtia kaikelle kansalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pippa "pimppi" Laukka. Alkaa ottaa otsaan päivittäinen framille tulo. Voisi jo tuossa iässä normalisoida itsensä ja elää seesteistä perhe-elämää kertomatta yksityiskohtia kaikelle kansalle.

        Naiselle kihahti päähän julkisuus ja nyt vaan lääkärin takki naulaan ja joka kissanristiäisissä on suu levällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle kihahti päähän julkisuus ja nyt vaan lääkärin takki naulaan ja joka kissanristiäisissä on suu levällään.

        Noloa on minun mielestä toi naisen keikkuminen julkisuudessa, kuka enää luottaa edes mennä ton lääkärin vastaaotolle ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle kihahti päähän julkisuus ja nyt vaan lääkärin takki naulaan ja joka kissanristiäisissä on suu levällään.

        Kusi nousi hölskyen nuppiin ja nyt hän mestaroi ihmisten syömisiä ja pelottelee vaikka millaisilla kauheuksilla ellei ruokavalio muutu mites omat syömiset miten on niiden laita uskaltaako tunnustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle kihahti päähän julkisuus ja nyt vaan lääkärin takki naulaan ja joka kissanristiäisissä on suu levällään.

        Aikmoinen tyrkky , Siinä meni hukkaan yhden lääkärin vaativa koulutus !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pippa "pimppi" Laukka. Alkaa ottaa otsaan päivittäinen framille tulo. Voisi jo tuossa iässä normalisoida itsensä ja elää seesteistä perhe-elämää kertomatta yksityiskohtia kaikelle kansalle.

        Ei ole kiinnostava enää liikaa työntänyt itseään ruutuun ,ja aiheet jo kulahtaneita.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikmoinen tyrkky , Siinä meni hukkaan yhden lääkärin vaativa koulutus !

        Menikö muka?


    • Anonyymi

      Hän hakee huomiota nuorilta miehiltä. Kaikki naisen joille tehdään kohdunpoisto tulee kovaan kiimaan.

      • Anonyymi

        Valehtelee, että kohdun poisto laukaisee vaihdevuodet, ei tosiaan niin tee, jos on terveet munasarjat, ja ikää vasta 40 v.
        Kohtu on vain se reppu missä vauva on ekat ajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelee, että kohdun poisto laukaisee vaihdevuodet, ei tosiaan niin tee, jos on terveet munasarjat, ja ikää vasta 40 v.
        Kohtu on vain se reppu missä vauva on ekat ajat.

        Ei muuten valehtele. Kokemusta on.


    • Anonyymi

      Keski-ikäinen nainen, jonka parasta ennen pvm mennyt. Jotenkin noloa, kun vanha nainen taantuu teinien tasolle. Mitä hakee, kun jatkuvasti tyrkyllä?! 🙈

    • Anonyymi

      Taitaa olla elämä ihan sekaisin. Ei muuten voi noin käyttäytyä.

    • Anonyymi

      Todella nolo ämmä on. Hahah!

    • Anonyymi

      Näitähän media on täynnä, milloin Veitola,Pimiä, Kananen, mitä niitä on koko ajan esillä. Missä yleensä ovat uudet valmistuneet media-alan ihmiset. Töitä heille.

      • Anonyymi

        Niinpä! Inhoan noita kaikkia. Hahah!


    • Anonyymi

      Pippa Laukka, narstinen pas-kiainen. Himoitsee olla julkisuudessa. Hahah!

      • Anonyymi00043

        Kuka kirjoittaa narsistisuudesta varsinkin Pippa Laukan kohdalla, no ei kyllä ole narsisti, siis ihan huippu lääkäri ja miellyttäva.


    • Anonyymi

      Hitto että on 55 vuotias nainen kovassa tikissä. Tanssiahan se ei osaa yhtään ja tosi kankea, mutta ruoto on kyllä viimesen päälle.

      • Laittaisin. 🍑🍆🥚🥚Asettaisin.🍑🍆🥚🥚


    • Anonyymi

      Kusipää turha julkkis

      • Anonyymi

        Whore and fucker!


    • Anonyymi

      Samaa mieltä 👍

    • Anonyymi

      Samaa mieltä 👍

      • Anonyymi

        Pois julkisuudesta. Kiitos Pippa jos ymmärrät sen tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pois julkisuudesta. Kiitos Pippa jos ymmärrät sen tehdä.

        Linssilude Pippa mainosti uudessa ohjelmassa mitääntekemättömiä kalliita laitteita ja ulkolaisia makeita hedelmiä. Ei antanut Jutilalle, eikä katsojille mitään kunnollisia ohjeita polvivaivoihin. Ihan tavallinen fys.terapeutti olisi osannut antaa paljon paremmat ohjeet! Ei puhunut mitään kotimaisista marjoista, juureksista, sienisä ym. Nauttii itsensä esittämisestä, näin on jo alkanut ärsyttää koko nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linssilude Pippa mainosti uudessa ohjelmassa mitääntekemättömiä kalliita laitteita ja ulkolaisia makeita hedelmiä. Ei antanut Jutilalle, eikä katsojille mitään kunnollisia ohjeita polvivaivoihin. Ihan tavallinen fys.terapeutti olisi osannut antaa paljon paremmat ohjeet! Ei puhunut mitään kotimaisista marjoista, juureksista, sienisä ym. Nauttii itsensä esittämisestä, näin on jo alkanut ärsyttää koko nainen.

        Totta. Oli niin typerä ohjelma, vaikka siinä olisi luullut L Ä Ä K Ä R I N haluavan antaa kunnollisia neuvoja niin Jutilalle, kuin katsojille. Oma meikattu ja viimoisen päälle laitettu ulkonäkö oli tärkein esitys.


    • Anonyymi

      Kyllä. Nyt menee Pipalla todella yli. Toivottavasti ensi vuonna pitää taukoa näistä tiedotusvälineistä.

      • Anonyymi

        Kyllä ei kukaan saanut tuosta ohjelmasta yhtään mitään. Mainosti jotain firmaa ja laitteita, joista oikeasti ei ole mitään apua kenellekään. Myös nuo syömistet ja juomiset oli - sanonko mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ei kukaan saanut tuosta ohjelmasta yhtään mitään. Mainosti jotain firmaa ja laitteita, joista oikeasti ei ole mitään apua kenellekään. Myös nuo syömistet ja juomiset oli - sanonko mistä?

        Ei laihduttajankaan tarvitse vain mehua litkiä ja paprikaa grillata, oli todella huonot ohjeet, mutta Pippa huomattiin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei laihduttajankaan tarvitse vain mehua litkiä ja paprikaa grillata, oli todella huonot ohjeet, mutta Pippa huomattiin!!

        Kuka viitsi enää mennä Pipan vastaanotolle, jos se vielä jatkaa lääkärin virassaan jossain vaiheessa elämäänsä.?


    • Anonyymi

      Ihana Pippa♥️ Kaunis upea nainen🌹 Pippa saisi tulla koska tahansa meille aukaisemaan jääkaapin oven. Antaisi sitten minulle piiskaa huonoista ravitsemustottumuksistani.

      • Anonyymi

        Mitä kukakin lääkäriltä odottaa.
        Tuo nainen on niin itseään täynnä, ettei tavisten vaivat taida paljon kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kukakin lääkäriltä odottaa.
        Tuo nainen on niin itseään täynnä, ettei tavisten vaivat taida paljon kiinnostaa.

        Pois kiitos, kokonaan mediasta Pippa ! Olet alistanut itsesi medialle ja mites tää sinun lääkäri tittelisi ? Oletko kyllästynyt jo ihmisten sairauksien valituksiin.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pois kiitos, kokonaan mediasta Pippa ! Olet alistanut itsesi medialle ja mites tää sinun lääkäri tittelisi ? Oletko kyllästynyt jo ihmisten sairauksien valituksiin.?

        Olis kiva tietää, että pitääkö tuollaista pakkelia kasvoissaan lääkärinä työskenelessäänkin ?


    • Eix Pimppa Laukka ookkaan uskossa?🤔

    • Anonyymi

      Eikös tämä lääkäri ole ollut naisten jalkapallomaajoukkueen lääkärinä ja sitten juontaa tv-ohjelmaa eli aika vaikea, jos tekee töitä myös julkisuudessa olla samaan aikaan poissa julkisuudesta.

      • Anonyymi

        Aika outoa että ravitsemis- ja laihdutusohjeitaan täällä haukutaan vaikka Pippa on korkeasti koulutettu lääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outoa että ravitsemis- ja laihdutusohjeitaan täällä haukutaan vaikka Pippa on korkeasti koulutettu lääkäri.

        Hä? Ei kai sillä nyt ole merkitystä ollut tähänkään asti. Onko koulutus, vai ei kun viha puretaan julkisuudessa oleviin henkilöihin.


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen viha ? Kyllä totuuden saa ja voi kertoa.

    • Anonyymi

      Pipalla on lähtenyt mopo käsistä täysin tuon julkisuuden suhteen. Maku mennyt. Alussa oli kiva mutta ei enää.

    • Anonyymi00046

      Mut kun pitää naama saada lähes joka ohjelmaan, keski-iän kriisikö menossa vai uuden miehen haku? Pitkän avioliiton seksielämäkö kyllästyttää! En kestä enää katsoa tuota tyrkkyä 🤮

    • Anonyymi00049

      Taitaa olla pelkkä julkisuuslekuri,en kyl menis hänen vastaanotolleen arvosteltavaksi.

      • Anonyymi00050

        Ei ole pantavan näköinen muidu.


    • Anonyymi00051

      Anorektikko. Hakisi apua itselleen.

      • Anonyymi00052

        Ollut vakava sairaus,jonka vuoksi laihtunut, kertoi itse tanssiohjelmassa.
        Suomessa ei ole kuin muutama ” julkkis” joita pyöritetään samoja naamoja kaikissa ohjelmissa.
        Vaikuttaa kateudelta tuo Pipan haukkuminen, joka on todella paljon fiksumpi kun jotkut Martinat, Sarat tai Sofian, Pippa aivan luksusnainen näiden rinnalla.


    • Anonyymi00054

      Puhut asiaa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe