Se on huomattu. Silloin kun tein kilpaileville tahoille selväksi, et haluun vaan sut, niin et ollut kiinnostunut, nyt kun on enemmän vientiä niin oot taas tosi kiinnostunut.
Tykkäät musta vaan sillon kun sun täytyy kilpailla musta!
40
429
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ottaa mies jolla on monia naisia.
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Mistä tiedät kun ei olla tekemisissä?
- Anonyymi
henkisesti raskasta tuo.. kantsii miettiä onko sen _arvosta
- Anonyymi
Ei ole kyse mistään muusta kuin asiat pitäisi saada vain tapahtumaan reaalissa, muuten tää on jatkuvaa mielikuvilla elämistä ja energia menee hukkaenergiana vaikka tänne palstalle.
- Anonyymi
Ehkä se onkin niin etten halua oikeasti sua.
- Anonyymi
Jatka vaan niiden ihanien kilpailevien tahojen kanssa. Kaikilla ei moraali ja korvienväli sellaista kestä.
- Anonyymi
Itse en mieti suhteita määränä vaan laatuna. Ihan sama vaikka olisi tuhat kiinnostunutta, minä kiinnostun vain yhdestä. Yleensä jos toisesta on kiinnostunut, haluaa ihmisen elämäänsä, eikä ajattele tarvitsevansa häntä pakolla vaan pitää häntä lahjana omaan elämäänsä ilman mitään hyötymistarkoitusta, eikä tarvitse verrata ihmisiä menneisiin tai tuleviin ihmisiin, jos ollaan oikeasti kiinnostuneita persoonasta ja luonteesta.
- Anonyymi
Mies etsii vaan parempaa ja parempaa. Ei ihme että pidetään pleijerinä. Ei halua oikeasti olla kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies etsii vaan parempaa ja parempaa. Ei ihme että pidetään pleijerinä. Ei halua oikeasti olla kenenkään kanssa.
Kommentoit minulle miehelle ja en ole mikään pleijeri. Jos jotkut pitävät, se on heidän katsontakantansa. Viisaat kysyvät suoraan ja saavat suoran vastauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on hyvä itsetunto ja varaa valita niin ei ole niin väliksi vaikka joku jättäis. Aina löytyy uusi omasta puhelimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on hyvä itsetunto ja varaa valita niin ei ole niin väliksi vaikka joku jättäis. Aina löytyy uusi omasta puhelimesta.
Siksi ei ole tunteita silleen eikä väliä miten käyttäytyy. Kuhan saa mitä haluu siltä toiselta joskus sitä vaan puutuu ja haluu välillä olla vapaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi ei ole tunteita silleen eikä väliä miten käyttäytyy. Kuhan saa mitä haluu siltä toiselta joskus sitä vaan puutuu ja haluu välillä olla vapaa
Voi sit ottaa vaan aina sen osan siitä toisesta tiäkkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sit ottaa vaan aina sen osan siitä toisesta tiäkkö
Kamala tapa elää. Monikohan on sinut jättänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi tiedät itsekin, silloin jos on useampi kiinnostunut, toinen voi näyttää häntäheikiltä ihan jo siitä syystä kun nainen on aktiivinen ja näyttää kiinnostustaan. Pitäisikö olla uskollinen mielikuvalle naisesta, joka voisi olla minun elämässä. Realismia ovat vain toteutuneet teot ja asiat, ennen sitä kaikki on vielä kuvitellun tasolla, vaikka kuinka on suuria odotuksia ja toiveita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sitä hälläväliä tyyliä, ihan sama kuka tulee vastaan, hoh hoijaa. Tuollaisella on suorastaan huono itsetunto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi tiedät itsekin, silloin jos on useampi kiinnostunut, toinen voi näyttää häntäheikiltä ihan jo siitä syystä kun nainen on aktiivinen ja näyttää kiinnostustaan. Pitäisikö olla uskollinen mielikuvalle naisesta, joka voisi olla minun elämässä. Realismia ovat vain toteutuneet teot ja asiat, ennen sitä kaikki on vielä kuvitellun tasolla, vaikka kuinka on suuria odotuksia ja toiveita.
Realismista puheen olleen kun olet sitä mieltä että teot ja sanat merkkaa. Mies antaa naiselleen kalliin lahjan ja olettaa että kun hän selvisi rahalla niin nyt on naisen vuoro antaa myös ja vaatii tehtäviä
Jos nainen ei suorita tehtäviä tai niistä edes useimpia
Tai tekee ne miehen mielestä huonosti niin kuinkas sitten laitat suusi? Hyväksytkö vielä naisen? Ja maksat hänelle kalliita lahjoja ja elätät? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sitä hälläväliä tyyliä, ihan sama kuka tulee vastaan, hoh hoijaa. Tuollaisella on suorastaan huono itsetunto.
Kyllä se on hyvä itsetunto jos voi "hyvän" heittää kympin takia kaivoon😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Realismista puheen olleen kun olet sitä mieltä että teot ja sanat merkkaa. Mies antaa naiselleen kalliin lahjan ja olettaa että kun hän selvisi rahalla niin nyt on naisen vuoro antaa myös ja vaatii tehtäviä
Jos nainen ei suorita tehtäviä tai niistä edes useimpia
Tai tekee ne miehen mielestä huonosti niin kuinkas sitten laitat suusi? Hyväksytkö vielä naisen? Ja maksat hänelle kalliita lahjoja ja elätät?Ensimmäiseksi naisella ja miehellä pitäisi olla rehellisyyttä, jotta voisi edes luottaa kunnolla. Voin miehenä antaa kalliinkin lahjan jos minulla on varaa, enkä odota että nainen korvaa sen esim. sängyssä. Ajattelen naisen ilahduttamista, en hyötymistä. En yhtään arvosta rahalla mässäileviä ja ennenkaikkea rahalla ja palveluna naisia metsästäviä miehiä. Pidän heitä ihmisenä alikehittyneinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on hyvä itsetunto jos voi "hyvän" heittää kympin takia kaivoon😉
Kyse on tässäkin luottamuksesta. Jos toinen sanoo; anna minulle kymppi, niin saat miljoonan myöhemmin, ihan varmasti. Kymppikin on iso raha siinä vaiheessa kun luottamusta punnitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on tässäkin luottamuksesta. Jos toinen sanoo; anna minulle kymppi, niin saat miljoonan myöhemmin, ihan varmasti. Kymppikin on iso raha siinä vaiheessa kun luottamusta punnitaan.
Eli jos toinen tekee jonkun kotityön väärin sen voi heittää pihalle mies oamsta talostaan. Niin juuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos toinen tekee jonkun kotityön väärin sen voi heittää pihalle mies oamsta talostaan. Niin juuri.
No ei todellakaan. Tuollaisen miehen voi heittää välittömästi jorpakkoon.
- Anonyymi
Mitä sitä koko lehmää ostaan jos tarvii vaan litran maitoo
- Anonyymi
En halua sua.
- Anonyymi
En mä Miehestä ala mittelöimään. Kaikesta muusta jossai rajoissa.
- Anonyymi
Tässä on monta tosi yököttävää kommenttia. Kyllä Kummankin kuuluu osoittaa toiselle, että haluan sinut, enkä muita. Ei terveellä itsetunnolla varustettu ihminen lähde työntämään itseään tilanteeseen, jossa näyttää siltä että toinen ottaa sen kuka itsensä parhaiten myy sisään 😳
- Anonyymi
Olen yksin susta kiinnostunut enkä ole tiennyt sun muista kuvioista. Jos olen vetäytynyt jossain kohtaa se on johtunut sun loukkaavasta käytöksestä. Olen ollut tässä all in jo kauan, toivon että kerrot jos sun tilanne on muuttunut.
- Anonyymi
Kuka on näin hullu?
- Anonyymi
No se ei täällä selviä, hullu on "ihminen", mutta mitä enemmän ihmisiä sopassa, sen enemmän ristivetoja suuntaan ja toiseen. Jos jostain ollaan kiinnostuneita, ei hän siihen ole syyllinen sinänsä. Uskon hänenkin nimenomaan haluavan naiselta tai mieheltä niin selkeän sanoman et ratkaisuja on helpompi tehdä. Lisäksi ympärillä pörrää usein kutsumatta mutta sekoittamassa ihmisiä, jotka eivät sinne kuuluisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se ei täällä selviä, hullu on "ihminen", mutta mitä enemmän ihmisiä sopassa, sen enemmän ristivetoja suuntaan ja toiseen. Jos jostain ollaan kiinnostuneita, ei hän siihen ole syyllinen sinänsä. Uskon hänenkin nimenomaan haluavan naiselta tai mieheltä niin selkeän sanoman et ratkaisuja on helpompi tehdä. Lisäksi ympärillä pörrää usein kutsumatta mutta sekoittamassa ihmisiä, jotka eivät sinne kuuluisi.
👍👍👍
- Anonyymi
Tulin just palstalle ja töistä kotiin. Ei siis tämä mulle. Juttelet ja kirjoitat niitten samojen ladyjen kanssa ketkä muka kilpailevat tahot hoidit selväksi. Vienti vetää niin mene viennin mukana. T. Hän
- Anonyymi
Tämä nainen ! sais oikeesti selvittää sun kanssa asiasi. Vai pelaako samoin kun sinä.
- Anonyymi
Kunhan ei ole mies 😀
- Anonyymi
Millä kirjaimella ton miehen nimi alkaa? Haluatko kertoa onko sama kuin minulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella ton miehen nimi alkaa? Haluatko kertoa onko sama kuin minulla?
Varmaan J joku niistä.
- Anonyymi
Ap. IRL on taivas ja paratiisi sinulle.
Kutsu piirisi sinne ja juhlikaa. - Anonyymi
Nautin sun näkemisestä aamulla, mutten tiennyt, olisiko pitänyt lähteä etsimään sua jostakin jäätyäni aamupäivällä yksin. Tunnistin sut 😘😏🐰🚬📱
- Anonyymi
Kiva kun tunnistit. En ollut aamulla täällä.
Toiset käy töissä. Viimeksi eilen illalla myöhemmin täällä. Mukavaa päivää. - Anonyymi
Missäpäin maailmaa näin kävi. Joku tunniste missä seisoit itse tuossa kohtaa kun huomasit muka minun menoni?
- Anonyymi
Narsistinaiset pelaa tuolla tavalla.
Kiinnostuvat myös varatuista, mutta eivät ole kiinnostuneita enää sen jälkeen, kun varattu vapautuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531695
- 211173
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858