Tykkäät musta vaan sillon kun sun täytyy kilpailla musta!

Anonyymi-ap

Se on huomattu. Silloin kun tein kilpaileville tahoille selväksi, et haluun vaan sut, niin et ollut kiinnostunut, nyt kun on enemmän vientiä niin oot taas tosi kiinnostunut.

40

429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ottaa mies jolla on monia naisia.

• Anonyymi

Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

Mistä tiedät kun ei olla tekemisissä?

• Anonyymi

henkisesti raskasta tuo.. kantsii miettiä onko sen _arvosta

• Anonyymi

Ei ole kyse mistään muusta kuin asiat pitäisi saada vain tapahtumaan reaalissa, muuten tää on jatkuvaa mielikuvilla elämistä ja energia menee hukkaenergiana vaikka tänne palstalle.

• Anonyymi

Ehkä se onkin niin etten halua oikeasti sua.

• Anonyymi

Jatka vaan niiden ihanien kilpailevien tahojen kanssa. Kaikilla ei moraali ja korvienväli sellaista kestä.

• Anonyymi

Itse en mieti suhteita määränä vaan laatuna. Ihan sama vaikka olisi tuhat kiinnostunutta, minä kiinnostun vain yhdestä. Yleensä jos toisesta on kiinnostunut, haluaa ihmisen elämäänsä, eikä ajattele tarvitsevansa häntä pakolla vaan pitää häntä lahjana omaan elämäänsä ilman mitään hyötymistarkoitusta, eikä tarvitse verrata ihmisiä menneisiin tai tuleviin ihmisiin, jos ollaan oikeasti kiinnostuneita persoonasta ja luonteesta.

• Anonyymi

Mies etsii vaan parempaa ja parempaa. Ei ihme että pidetään pleijerinä. Ei halua oikeasti olla kenenkään kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies etsii vaan parempaa ja parempaa. Ei ihme että pidetään pleijerinä. Ei halua oikeasti olla kenenkään kanssa.

Kommentoit minulle miehelle ja en ole mikään pleijeri. Jos jotkut pitävät, se on heidän katsontakantansa. Viisaat kysyvät suoraan ja saavat suoran vastauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on hyvä itsetunto ja varaa valita niin ei ole niin väliksi vaikka joku jättäis. Aina löytyy uusi omasta puhelimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on hyvä itsetunto ja varaa valita niin ei ole niin väliksi vaikka joku jättäis. Aina löytyy uusi omasta puhelimesta.

Siksi ei ole tunteita silleen eikä väliä miten käyttäytyy. Kuhan saa mitä haluu siltä toiselta joskus sitä vaan puutuu ja haluu välillä olla vapaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi ei ole tunteita silleen eikä väliä miten käyttäytyy. Kuhan saa mitä haluu siltä toiselta joskus sitä vaan puutuu ja haluu välillä olla vapaa

Voi sit ottaa vaan aina sen osan siitä toisesta tiäkkö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sit ottaa vaan aina sen osan siitä toisesta tiäkkö

Kamala tapa elää. Monikohan on sinut jättänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi tiedät itsekin, silloin jos on useampi kiinnostunut, toinen voi näyttää häntäheikiltä ihan jo siitä syystä kun nainen on aktiivinen ja näyttää kiinnostustaan. Pitäisikö olla uskollinen mielikuvalle naisesta, joka voisi olla minun elämässä. Realismia ovat vain toteutuneet teot ja asiat, ennen sitä kaikki on vielä kuvitellun tasolla, vaikka kuinka on suuria odotuksia ja toiveita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on sitä hälläväliä tyyliä, ihan sama kuka tulee vastaan, hoh hoijaa. Tuollaisella on suorastaan huono itsetunto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi tiedät itsekin, silloin jos on useampi kiinnostunut, toinen voi näyttää häntäheikiltä ihan jo siitä syystä kun nainen on aktiivinen ja näyttää kiinnostustaan. Pitäisikö olla uskollinen mielikuvalle naisesta, joka voisi olla minun elämässä. Realismia ovat vain toteutuneet teot ja asiat, ennen sitä kaikki on vielä kuvitellun tasolla, vaikka kuinka on suuria odotuksia ja toiveita.

Realismista puheen olleen kun olet sitä mieltä että teot ja sanat merkkaa. Mies antaa naiselleen kalliin lahjan ja olettaa että kun hän selvisi rahalla niin nyt on naisen vuoro antaa myös ja vaatii tehtäviä
        Jos nainen ei suorita tehtäviä tai niistä edes useimpia
        Tai tekee ne miehen mielestä huonosti niin kuinkas sitten laitat suusi? Hyväksytkö vielä naisen? Ja maksat hänelle kalliita lahjoja ja elätät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on sitä hälläväliä tyyliä, ihan sama kuka tulee vastaan, hoh hoijaa. Tuollaisella on suorastaan huono itsetunto.

Kyllä se on hyvä itsetunto jos voi "hyvän" heittää kympin takia kaivoon😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Realismista puheen olleen kun olet sitä mieltä että teot ja sanat merkkaa. Mies antaa naiselleen kalliin lahjan ja olettaa että kun hän selvisi rahalla niin nyt on naisen vuoro antaa myös ja vaatii tehtäviä
        Jos nainen ei suorita tehtäviä tai niistä edes useimpia
        Tai tekee ne miehen mielestä huonosti niin kuinkas sitten laitat suusi? Hyväksytkö vielä naisen? Ja maksat hänelle kalliita lahjoja ja elätät?

Ensimmäiseksi naisella ja miehellä pitäisi olla rehellisyyttä, jotta voisi edes luottaa kunnolla. Voin miehenä antaa kalliinkin lahjan jos minulla on varaa, enkä odota että nainen korvaa sen esim. sängyssä. Ajattelen naisen ilahduttamista, en hyötymistä. En yhtään arvosta rahalla mässäileviä ja ennenkaikkea rahalla ja palveluna naisia metsästäviä miehiä. Pidän heitä ihmisenä alikehittyneinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on hyvä itsetunto jos voi "hyvän" heittää kympin takia kaivoon😉

Kyse on tässäkin luottamuksesta. Jos toinen sanoo; anna minulle kymppi, niin saat miljoonan myöhemmin, ihan varmasti. Kymppikin on iso raha siinä vaiheessa kun luottamusta punnitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse on tässäkin luottamuksesta. Jos toinen sanoo; anna minulle kymppi, niin saat miljoonan myöhemmin, ihan varmasti. Kymppikin on iso raha siinä vaiheessa kun luottamusta punnitaan.

Eli jos toinen tekee jonkun kotityön väärin sen voi heittää pihalle mies oamsta talostaan. Niin juuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jos toinen tekee jonkun kotityön väärin sen voi heittää pihalle mies oamsta talostaan. Niin juuri.

No ei todellakaan. Tuollaisen miehen voi heittää välittömästi jorpakkoon.

• Anonyymi

Mitä sitä koko lehmää ostaan jos tarvii vaan litran maitoo

• Anonyymi

En halua sua.

• Anonyymi

En mä Miehestä ala mittelöimään. Kaikesta muusta jossai rajoissa.

• Anonyymi

Tässä on monta tosi yököttävää kommenttia. Kyllä Kummankin kuuluu osoittaa toiselle, että haluan sinut, enkä muita. Ei terveellä itsetunnolla varustettu ihminen lähde työntämään itseään tilanteeseen, jossa näyttää siltä että toinen ottaa sen kuka itsensä parhaiten myy sisään 😳

• Anonyymi

Olen yksin susta kiinnostunut enkä ole tiennyt sun muista kuvioista. Jos olen vetäytynyt jossain kohtaa se on johtunut sun loukkaavasta käytöksestä. Olen ollut tässä all in jo kauan, toivon että kerrot jos sun tilanne on muuttunut.

• Anonyymi

Kuka on näin hullu?

• Anonyymi

No se ei täällä selviä, hullu on "ihminen", mutta mitä enemmän ihmisiä sopassa, sen enemmän ristivetoja suuntaan ja toiseen. Jos jostain ollaan kiinnostuneita, ei hän siihen ole syyllinen sinänsä. Uskon hänenkin nimenomaan haluavan naiselta tai mieheltä niin selkeän sanoman et ratkaisuja on helpompi tehdä. Lisäksi ympärillä pörrää usein kutsumatta mutta sekoittamassa ihmisiä, jotka eivät sinne kuuluisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se ei täällä selviä, hullu on "ihminen", mutta mitä enemmän ihmisiä sopassa, sen enemmän ristivetoja suuntaan ja toiseen. Jos jostain ollaan kiinnostuneita, ei hän siihen ole syyllinen sinänsä. Uskon hänenkin nimenomaan haluavan naiselta tai mieheltä niin selkeän sanoman et ratkaisuja on helpompi tehdä. Lisäksi ympärillä pörrää usein kutsumatta mutta sekoittamassa ihmisiä, jotka eivät sinne kuuluisi.

👍👍👍

• Anonyymi

Tulin just palstalle ja töistä kotiin. Ei siis tämä mulle. Juttelet ja kirjoitat niitten samojen ladyjen kanssa ketkä muka kilpailevat tahot hoidit selväksi. Vienti vetää niin mene viennin mukana. T. Hän

• Anonyymi

Tämä nainen ! sais oikeesti selvittää sun kanssa asiasi. Vai pelaako samoin kun sinä.

• Anonyymi

Kunhan ei ole mies 😀

• Anonyymi

Millä kirjaimella ton miehen nimi alkaa? Haluatko kertoa onko sama kuin minulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä kirjaimella ton miehen nimi alkaa? Haluatko kertoa onko sama kuin minulla?

Varmaan J joku niistä.

• Anonyymi

Ap. IRL on taivas ja paratiisi sinulle.
      Kutsu piirisi sinne ja juhlikaa.

• Anonyymi

Nautin sun näkemisestä aamulla, mutten tiennyt, olisiko pitänyt lähteä etsimään sua jostakin jäätyäni aamupäivällä yksin. Tunnistin sut 😘😏🐰🚬📱

• Anonyymi

Kiva kun tunnistit. En ollut aamulla täällä.
        Toiset käy töissä. Viimeksi eilen illalla myöhemmin täällä. Mukavaa päivää.

• Anonyymi

Missäpäin maailmaa näin kävi. Joku tunniste missä seisoit itse tuossa kohtaa kun huomasit muka minun menoni?

• Anonyymi

Narsistinaiset pelaa tuolla tavalla.
      Kiinnostuvat myös varatuista, mutta eivät ole kiinnostuneita enää sen jälkeen, kun varattu vapautuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5604
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1695
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      21
      1173
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1017
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      987
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      968
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      918
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      910
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      129
      906
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      858
    Aihe