Ja tiedän sen itse, koska olin 12 vuotta samanlainen "chaser" myös, mikään ei riittänyt, mielenkiinto lakkas heti kun sai toisen lähelleen.
Et halua mitään minkä voit saada nainen, oot sellainen chaser
10
313
Vastaukset
- Anonyymi
No enhän ole🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣mut no joo vähä ehkä
- Anonyymi
En kyllä. Mutta olen saanut useamman kaltaisesi miehen itkemään perääni.
- Anonyymi
Kun et asiasta loppujen lopuksi tiedä kuin murto- osan vaikka täällä on avoimesti kaikki ollut luettavissa. Kerrataan M ja B on kaksi eri naista. Sun tekstistä ei näy kenelle auot päätä.
Syytä nosta syyte kun tiedät kaikki muka.
Mun silmissä olet itse Elvis pyhä lehmä. - Anonyymi
Kolmas on C
Neljäs on ! - Anonyymi
Viides on S
Kuudes on 🧡 - Anonyymi
7 x J miestä,
niin menis aika tasoin jos jokainen käyttäisi omaa kirjainta. - Anonyymi
Kirjotustyylit kertoo kaiken 🙂
- Anonyymi
Niin mä oonki.
Toi on varmaan se oikea syy miks mulla kariutuu ihmisuhteet äkkiä.😂 - Anonyymi
En ole sellainen todellakaan. Haluan vain sen miehen, enkä kyllästy, se on jotain kun erityistä.
- Anonyymi
Siis tunteet hänen on niin erityistä. Rakastan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766