Minun viestiin irl? Siitä on jo aikaa. Kunhan kiinnostaa. Vihasitko niin paljon vai mikä 😥
Miksi mies et vastannut
22
371
Vastaukset
- Anonyymi
Eli mies ghostasi sut. Se tarkoittaa, ettet voisi miestä vähempää kiinnostaa. Sorry mut noin se on
- Anonyymi
Sivusta: Voihan se olla, että kiinnostaisi, mutta mies on varattu.
- Anonyymi
En ole saanut viestiä.
- Anonyymi
En vihannut enkä koskaan voisi vihata... Olin pettynyt ja surullinen ja tuli semmoinen aivan sama kaikki on turhaa mieli ja mietin että miksi? Ehkä ajoitus oli vaan huono tai käsitit väärin asioita. Se on mennyttä en mieti sitä enää. Olen onnellinen siitä että välimme korjaantuivat ja nyt on ihan hyvät välit... Arka olen tekemään lähestymistä enää sellainen arpi siitä ehkä jäi mutta en syytä siitä ketään ja silloin tilanne oli ehkä eri. Olen varovainen koska en voi 100% varmuudella tietää ajatuksiasi minusta. Koetko minut ehkä häiritsevänä tai jotain...
- Anonyymi
Teinien juttuja. Kukaan aikuinen ihminen ei käyttäydy noin. Jos käyttäytyy, miehellä on jokin voimakas tunneyhteys sinuun. Haluaa osoittaa mieltä, on suuttunut, loukkaantunut, ihastunut, mustasukkainen tms. ja haluaa jättää vastaamatta, että pahottaisit mielesi. Kannattaa pysyä kaukana tällaisista draama queen-miehistä tai -naisista. Voit vain kuvitella, millainen tuollainen on suhteessa🤭
- Anonyymi
ei ainakaan vtun tyhmä hihitteliä !!
- Anonyymi
Jos mies käyttäytyy noin, hän ei ole maskuliininen mies vaan poika. Joskus poika voi olla keski-ikäisen miehen kehossa.
- Anonyymi
Jätit mainitsematta, on surullinen. Mutta sinulta palsta-asukki täysin tarkoitushakuista yleistämistä tietämättä edes viestin sisältöä. sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätit mainitsematta, on surullinen. Mutta sinulta palsta-asukki täysin tarkoitushakuista yleistämistä tietämättä edes viestin sisältöä. sivu
Kaukana aikuisesta miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestin sisältö oli tuskin kovin ikävä, jos ap.ei osannut vastaamattomuutta ollenkaan odottaa. Tuli vaikutelma, että vastaamattomuus järkytti.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ainakaan vtun tyhmä hihitteliä !!
💪❤
- Anonyymi
Tää ei kyllä oman kokemuksen mukaan pidä paikkaansa. Jos joku jättää vastaamatta, se johtuu usein vaan siitä että se unohtui koska ei kiinnostanut niin paljon. Siis se vaan kiireessä jäi koska et ole ihminen jota hän ikinä ajattelisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei kyllä oman kokemuksen mukaan pidä paikkaansa. Jos joku jättää vastaamatta, se johtuu usein vaan siitä että se unohtui koska ei kiinnostanut niin paljon. Siis se vaan kiireessä jäi koska et ole ihminen jota hän ikinä ajattelisi
Tuossa ylempänä joku jo myönsi että oli pettynyt ja surullinen ja siksi ei vastannut .
- Anonyymi
Täällä näitä omatekoisia sekundapsykologeja riittää.
- Anonyymi
Ei se sua ikävöi, vihaa
- Anonyymi
Blokkasin kun muutuit häijyksi noidaksi, joka sadattelee ja syyttelee.
- Anonyymi
Voi ei. Olio itselläsi osuutta asiaan. Yleensähän juuri totuuden karttajat tekevät noin,kun jäävät kiinni valheistaan. Esittäen uhria.
- Anonyymi
Vaimo on mustis.
- Anonyymi
Eikö ottanut neuvosta vaarin vaikka selkeää vink*vink* yhdessä luitte?
- Anonyymi
Jos tykkää toisesta niin haluaa pitää yhteyttä jne.
- Anonyymi
Mutta jos tykkää kolmannesta niin silloin ei voi yms.
- Anonyymi
Laittaa viestii niin vois paremmin tietää kuka on kyseessä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766