Taas voi vaan ihmetellä

Anonyymi-ap

Miten tuomitsevia ihmiset ovat. Itsellään kun alkaa asiat olemaan kunnossa, kuvitellaan ilmeisesti olevansa parempia ihmisiä ja unohdetaan inhimillisyys kokonaan. Menkää itse sinne saunan taakse ottamaan nappi otsaanne kun voitte toisillekin sellaista toivoa. Koskaan et voi tietää miten itse katkeaa ja mikä sen saattaa aiheuttaa.
Toivottavasti te koette saman mitä se ihminen jota olette alaspäin katsoneet. Älkää sitten tulko itkemään kun olette yksin, en ole enää minäkään teitä varten.

44

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä ne katkerat ja toisia alaspäin painavat ihmiset lopulta yksin jääkin tulee yksinäinen vanhuus oli se sitten pitkä tai lyhyt.

• Anonyymi

Loppuviimeks ne hakkaa toisiaan jossaki hoitolaitoksessa, ovathan he senkin loppusijoituspaikkansa yhteisöllisesti valinneet. ;)
        T. Yksin mut ei yksinäinen

• Anonyymi

Porukalla on hyvä levittää toisesta perättömiä asioita ja yrittää pilata toisen elämä kaikin keinoin. Kyllä sellaisilla ihmisillä on iso joukko ympärillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porukalla on hyvä levittää toisesta perättömiä asioita ja yrittää pilata toisen elämä kaikin keinoin. Kyllä sellaisilla ihmisillä on iso joukko ympärillä.

Joskus jotkut vain kuvittelee perättömät asiat. Älkää nyt palstalla ainakaan ajatelko kirjoitusten olevan just teille. Ja irl jutut.. Miks välittää sellaisesta puheesta joka ei omaan elämään vaikuta. Tai ihmisistä joilla ei ole vaikutusta? Vai annatteko toisten vaikuttaa? Se on se olennainen kysymys.
        T. S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus jotkut vain kuvittelee perättömät asiat. Älkää nyt palstalla ainakaan ajatelko kirjoitusten olevan just teille. Ja irl jutut.. Miks välittää sellaisesta puheesta joka ei omaan elämään vaikuta. Tai ihmisistä joilla ei ole vaikutusta? Vai annatteko toisten vaikuttaa? Se on se olennainen kysymys.
        T. S

Kyllä jos jostain levitetään perättömiä puheita yms. ihan irl, niin pakostakin ne alkavat vaikuttamaan toisen elämään, koska kummasti alkaa ihmiset ympäriltä katoamaan. Toisaalta silloin näkee toisen todellisen luonteen ja sellaiset ihmiset saakin mennä menojaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jos jostain levitetään perättömiä puheita yms. ihan irl, niin pakostakin ne alkavat vaikuttamaan toisen elämään, koska kummasti alkaa ihmiset ympäriltä katoamaan. Toisaalta silloin näkee toisen todellisen luonteen ja sellaiset ihmiset saakin mennä menojaan.

No joo. Menkööt menojaan rupusakki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. S

Asioista voi silti puhua yleisellä tasolla ei se ole mikään tabu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asioista voi silti puhua yleisellä tasolla ei se ole mikään tabu!

Yleisellä tasolla joo, mutta puhupa sama suoraan sille kenestä puhut takanapäin. YLEISELLÄ TASOLLA. Joo voihan ne sen siksikin naamioida.
        Sanoisin parille tyypille tämän.
        Tiedän nimittäin, että käyttää aina sitä aseena, kun niin hyväntahtoisesti mukamas puhuu vaan "totta"
        Ei ole ystävien välillä kunnioittavaa! Pää pois pärseestä.
        Häilyvä ero miten puhutaan ja ketä puheeseen liitetään ja millä sävyllä. Pitää ottaa huomioon seura ja konteksti. Haluaisiko puheena olevat olla puheenaiheena siellä.. Tuskin!

"Kuin heille"

• Anonyymi

Päättää päivänsä,ei tarvitse kärsiä..

• Anonyymi
        UUSI

Kaikkein viisaimmat erakoituu, kun ei kestä idiootteja, joita valtaosa ihmisistä on.

• Anonyymi

Jotkut jää yksin ihan vaan koska itse ajaa muut pois.
      Itsellä ei ole tarkoitus katsoa ketään alaspäin vaan ne jotka jostain syystä ajautuu pois, tekevät jotain sellaista itse mikä sen aiheuttaa.
      Mut tuskin tää mulle oli. Asiat nyt ei niin täydellisesti kunnossa ole vieläkään. Vaikka on ne huonomminkin olleet.

• Anonyymi

Mietin tässä myös, onko tietyt ihmiset olleet aina ilkeitä ja tulee nyt vasta se todellinen luonne esiin? Vai voiko raskas elämä muuttaa luonteen ilkeäksi? Vai olenko itse ollut aina se tossukka ja myötäilijä ja nyt kun en ole, niin sitä ei kestetä? Joka tapauksessa tasaiseen tahtiin on pudonnut kavereita pois. Jos sellainen kunnioitus puuttuu kokonaan, niin kuin nyt on nähty, niin saa jäädä samantien. En kestä minkäänlaista kusetusta enkä hyväksikäyttöä. Tulee olo, että on pidetty tyhmänä. Mitenkä se menikään? Pidot sen kun paranee, kun väki vähenee. En itke kyllä yhtään perään.

• Anonyymi

Ja lisään vielä, että minunkin kuolemaa ovat toivoneet jotkut entiset kaverit. En pelkää, mutta olen vähän surullinen siitä että noin kokevat. Varmasti on todella paha olla. -Edellinen, sivusta

• Anonyymi

Sama täällä!!! 👍🏻"Saa mennä jatkaan juorupuheitaan sinne missä olivat jauhamassa suu vaahdossa viime viikonloppunakin. "
        Ei tule ikävä.
        Samoin tosiaan ajattelen kyllä itsekin. 🤔 Sitten on nää ihmiset jotka toden totta ei näe itsessään sitä mitä tekee itse eli juoruaa kaikki toisten henkilökohtaiset ja arat asiat esim kännissä eli juovat liikaa. Ei voi luottaa mihinkään puheisiin. Kuitenkin luulisi ymmärtävän miten ne muuttuu matkalla. En itke perään minäkään. Usko pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisään vielä, että minunkin kuolemaa ovat toivoneet jotkut entiset kaverit. En pelkää, mutta olen vähän surullinen siitä että noin kokevat. Varmasti on todella paha olla. -Edellinen, sivusta

Miten joku voi toivoa toisen kuolemaa? Oon pahoillani, että olet joutunut tuollaista kestämään. Veivaa pois äkkiä kaikki tuollaiset jotta on tilaa aidolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten joku voi toivoa toisen kuolemaa? Oon pahoillani, että olet joutunut tuollaista kestämään. Veivaa pois äkkiä kaikki tuollaiset jotta on tilaa aidolle.

Aina ei löydy uusia tilalle. Silloin täytyy oppia olemaan yksin. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä!!! 👍🏻"Saa mennä jatkaan juorupuheitaan sinne missä olivat jauhamassa suu vaahdossa viime viikonloppunakin. "
        Ei tule ikävä.
        Samoin tosiaan ajattelen kyllä itsekin. 🤔 Sitten on nää ihmiset jotka toden totta ei näe itsessään sitä mitä tekee itse eli juoruaa kaikki toisten henkilökohtaiset ja arat asiat esim kännissä eli juovat liikaa. Ei voi luottaa mihinkään puheisiin. Kuitenkin luulisi ymmärtävän miten ne muuttuu matkalla. En itke perään minäkään. Usko pois.

Ja sit ollaan taas niin kaveria niin kaveria. Ja ei vaan muisteta mitä on selitetty ympäriinsä muiden suhteista, raha-asioista ja kaikesta. On keksitty, spekuloitu ihan täysin ilman todellista faktapohjaa ja toisen kengissä olemista..
        On vaan niin kiva jauhaa muiden elämästä, kun oma on lopulta melko sietämätöntä. Sellaisia he on. Kännissä sietävät itseään ja elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule ikävä.

Uskon, kun saman kokenut. Ja juoruiluista en jaksa välittää. Ajattelen niin, että se kääntyy kyllä jossain kohtaa sitä pahanpuhujaa vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sit ollaan taas niin kaveria niin kaveria. Ja ei vaan muisteta mitä on selitetty ympäriinsä muiden suhteista, raha-asioista ja kaikesta. On keksitty, spekuloitu ihan täysin ilman todellista faktapohjaa ja toisen kengissä olemista..
        On vaan niin kiva jauhaa muiden elämästä, kun oma on lopulta melko sietämätöntä. Sellaisia he on. Kännissä sietävät itseään ja elämäänsä.

Se teki sitä ja se tätä. Ruoditaan ulkonäköä ja luonnetta aina jokaisen seurassa eri ääni kellossa. Sitte ollaan jees jees jolla on sillä hetkellä viinaa. 😄
        Paljon mieluummin oon kotona sohvan pohjalla vapaa-aikani tai kitken pusikkoa, kun jaksan ruotia koko maakunnan asioita jotka nekin vääristeltyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne aidot on enää jäljellä. Ei niitä paljon ole, mutta luotettavia. Kyllä sitä vähitellen oppii huomaamaan merkit. Mutta aika kauan olen ollut hyväuskoinen ja halunnut luottaa. Ei enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se teki sitä ja se tätä. Ruoditaan ulkonäköä ja luonnetta aina jokaisen seurassa eri ääni kellossa. Sitte ollaan jees jees jolla on sillä hetkellä viinaa. 😄
        Paljon mieluummin oon kotona sohvan pohjalla vapaa-aikani tai kitken pusikkoa, kun jaksan ruotia koko maakunnan asioita jotka nekin vääristeltyjä.

Mua enemmän huvittaa tuollaiset ihmiset. Ei ole ikävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne aidot on enää jäljellä. Ei niitä paljon ole, mutta luotettavia. Kyllä sitä vähitellen oppii huomaamaan merkit. Mutta aika kauan olen ollut hyväuskoinen ja halunnut luottaa. Ei enää.

Sama täällä ❤️ toki pari tuollaista oman elämänsä sankaria vielä lisäksi. Ei oikein osaa suhtautua miten toimisi heidän kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä jos sulla on niitä aitoja elämässä. pahinta on se kun havahtuu siihen että oot ollut porukan sylkykuppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä jos sulla on niitä aitoja elämässä. pahinta on se kun havahtuu siihen että oot ollut porukan sylkykuppi.

Siin vaihees ku nii himasta ku taskuistaki hävii tavarat "kaverin" kasseihin, ni ei oo enää tervetullu, eikä mikään ystäväkä, vaik jotku niistä viel nii luuleeki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin tämä. Päälle katsotaan kuin hapanta makkaraa. Vttuillaan joka asiasta muka hienovaraisesti. Sä nyt vain oot tuollainen. Mihinkään ei kutsuta mutta mainostetaan kyllä jokainen meno.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

✋️✋️✋️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin tämä. Päälle katsotaan kuin hapanta makkaraa. Vttuillaan joka asiasta muka hienovaraisesti. Sä nyt vain oot tuollainen. Mihinkään ei kutsuta mutta mainostetaan kyllä jokainen meno.

Nii i. Mulla yks tuttava toimii näin, mutta osaa kyllä olemattomassa itsetunnossaan kääntää tän toisin päin.
        On asialla se toinenkin, kolmaskin jne. puoli nimittäin. Osaa olla kyllä mustasukkainen jos minut kutsutaan johonkin minne häntä ei. Ihan kuin ois mun vastuulla ja velvollisuus joka paikkaan kutsua. Ymmärrän toki, jos kavereita ei enää oo niin ripustaudutaan sitten niihin ketä on..
        No, nyt säästösyistä muutenkin pidempään kanavat kiinni ja en muuten vahingossakaan "mainosta" mitään. Omana tietonani pidän vähäisenkin.. Ja ei paljon huvita edes. On paljon edistettävää opiskeluissa, työssä ja säästämisessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin yksin kuin sellaisessa seurassa jossa sua ei pidetä yhtään minään.

• Anonyymi

En minä ainakaan valita vaikka olenkin paljon alempana ihmisenä mitä kaikki toiset.
      Jos olen loukannut 8 ihmisen kunniaa jotka ovat omasta mielestään omien seurapiiriensä kanssa METALAISINA TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ JOTKA EIVÄT OLE KOSKAAN TEHNEET MITÄÄN VIRHEITÄ JA OVAT SYNTYNEET TÄYDELLISINÄ SEKÄ OMASTA MIELESTÄÄN OMISTAVAT KOKO MAAILMAN.

Minulle ainakin on sanottu, että : HE MAKSAA JOTKA MÄÄRÄÄ!
      Sitähän se KUNNIAN SAANTI TARKOITTAA, että HALUAA MÄÄRÄTÄ MINUN JA ÄIJÄN ASIOISTA, KOSKA EI ÄIJÄ SUOSTU MILLÄÄN EROAMAAN.
      ÄIJÄ ON PÄÄTTÄNYT, ETTÄ JOS MINÄ SAAN RAHAAN NIIN HÄN HALUAA MYÖS JA IHAN SAMA MINKÄ NÄKÖINEN TAI LUONTEINEN OLEN NIIN HÄN KYLLÄ ÄIJÄNÄ KESTÄÄ MINUA NIIN TOISETKIN ÄIJÄT SAA RAHAA JOTKA OVAT YHDENVERTAISIA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN MEIDÄN KANSSA.

• Anonyymi

Joo mutta jos ei pysty maksaa velkojaan ja juo kaikki rahat ja on työtön sinkku nii kannattaa sekin sanoo suoraa.
      Siitä on niin helvetin noloa uhriutua, jos ei osaa sanoa suoraan ja pyytää apua esim. Edes henkistä tukea.
      Tää eräälle joka tuskin olet sä. Huonosti menee viestit taas läpi. Vaikeuttaa hirveästi keskustelua.

• Anonyymi

No sehän ei kuulu kellekkään, mutta olen viddu sairaslomalla. Juon paljon kuplavattä, siitä ei tule känniin. Olen kihloissa. Itse olen lapseton. Siinä teille pikkasen faktoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän ei kuulu kellekkään, mutta olen viddu sairaslomalla. Juon paljon kuplavattä, siitä ei tule känniin. Olen kihloissa. Itse olen lapseton. Siinä teille pikkasen faktoja.

Minä en ole uhriutunut, minusta tehty uhri. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä sulle. 🤗😆👍🏻 Kuplavesi hyvä. Mulla on nyt mehua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole uhriutunut, minusta tehty uhri. :(

Tähän en osaa sanoa mitään, mutta joskus on vaikea nousta pohjalta. Siihen ei pakoilu auta. Tai sen aiheen välttely...
        Aina voi ottaa kapulan käteensä ja selittää.. Mutta jos ei hän halua toimia näin ja näkee itsensä keskipisteenä ja uhrina, en voi auttaa. Meillä kaikilla on omat elämät eikä me tälle maailmalle olla merkityksellisiä. Ollaan kärpäsen paska maailmankartalla, jos edes sitä.
        Maailma ei ole meille mitään velkaa. 🤷🏼‍♀️
        Jollekin tuuleen huutelen. Ei täällä ole. Ei osannut pitää kaiken muun lisäksi näppejä erossa muiden asioista. Yritti sotkea ihmissuhteet vaikka ei tunne ketään.

• Anonyymi

Kauan ensin suree pieleen menneitä ihmissuhteita, mutta lopulta tajuaa että miksi pitää elämässä ihmisiä jotka haluaa vain satuttaa.

• Anonyymi

Sit nää. "mieluummin loukkaan totuudella" henkilöt. Joo toki, mutta vois omata edes käytöstavat ja normit siinäkin asiassa. Hienotunteisuus on sivistystä. Se ei estä olemasta rehellinen. Kaikkea ei vaan pidä toiselle sanoa! Jos itse olet rikkinäinen, älä riko toista noustaksesi ylöspäin tai vetääksesi toista samaan tilaan kuin sä. Moni vaan ei näe tätä itsessään.
        Ja kaikki muiden asiat ei vaan kaikille kuulu. Jos tiedät niistä, se ei meinaa, et sun pitää niitä elää. Unohda ja keskity omaan elämääs, jos osaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit nää. "mieluummin loukkaan totuudella" henkilöt. Joo toki, mutta vois omata edes käytöstavat ja normit siinäkin asiassa. Hienotunteisuus on sivistystä. Se ei estä olemasta rehellinen. Kaikkea ei vaan pidä toiselle sanoa! Jos itse olet rikkinäinen, älä riko toista noustaksesi ylöspäin tai vetääksesi toista samaan tilaan kuin sä. Moni vaan ei näe tätä itsessään.
        Ja kaikki muiden asiat ei vaan kaikille kuulu. Jos tiedät niistä, se ei meinaa, et sun pitää niitä elää. Unohda ja keskity omaan elämääs, jos osaat.

Kyllähän jotkut sanoo toiselle todella rumia asioita. Sun ei kannata puolisoa etsiä tuolla ulkonäöllä yms. sitten ihmetellään suu auki koko kylälle että miksi toinen pahoitti mielen. eli suun voi välillä pitää kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän jotkut sanoo toiselle todella rumia asioita. Sun ei kannata puolisoa etsiä tuolla ulkonäöllä yms. sitten ihmetellään suu auki koko kylälle että miksi toinen pahoitti mielen. eli suun voi välillä pitää kiinni

Hmh. 😒😒😒 Hirvee miten jotkut tuollai puhuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmh. 😒😒😒 Hirvee miten jotkut tuollai puhuu.

Kiusaajat kiusaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ihmisiä jotka ei osaa pitää suutaan kiinni eikä näe siinä ongelmaa itse. Se on joskus tilanteesta riippuen noloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on taitolaji, miten asiat sanoo suoraan. Ja sitten sellainen tärkeä asia: Entisen kaverinkaan uskomia asioita ei pidä kertoa eteen päin. Moni ajattelee, että ei ole väliä, kun ei olla väleissä. Ei se niin mene.

• Anonyymi

Fakta on se, että tällä palstalla on kiusaajia, jotka ovat niin tyhmiä, että ovat myöntäneet pään aukomisen olevan heille huvia. Lietsominen esim. itsarin tekemiseen täyttää henkisen väkivallan merkistöt ja pitäisi olla tuomittavaa. Heillä ei ole ns. kuuppi kunnossa, jotka kehottavat toisia tekemään itselleen pahaa. Terve ja tasapainoinen ihminen on empaattinen ja omaa hyvät tunne- ja vuorovaikutustaidot. Kipeillä ihmisillä ei ole tvv-taitoja.

• Anonyymi

Onko luulo vai tieto se, että toisilla on asiat jotenkin kunnossa? Kaikki on suhteellista! Ei me puhuta ongelmistamme, koska on edelleen häpeä olla esim. Perse auki, on häpeä myöntää juoneensa sähkölaskurahat, vuokrarahat, on häpeä myöntää jääneensä työttömäksi, häpeä myöntää edes huono tuuri ja onni.. Häpeä myöntää erilaisia ongelmia tai niiden juuria. Edes itselleen. Korjaantuminen ei ala juomalla.. Vaikka suomalainen usein ajattelee. Syy ei edes oo viinassa vaan ihmisessä joka sitä juo.
      Onhan se heikkoutta, vaikka sisimmässään jokainen tunne-elämältään kehittynyt ajattelee, että ymmärtää näitä asioita.
      Mut avatkaa nyt helvetti se suuunne. Siihen ei kuole.

• Anonyymi
      UUSI

Anna nyt joku esimerkki. Iän myötä usein viisaus kasvaa, paitsi vasemmistossa, samalla iän mittaan "asiat alkaa olla kunnossa", eli näillä on korrelaatio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5544
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1615
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      17
      1080
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      68
      972
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      967
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      894
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      888
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      56
      872
    9. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      838
    10. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      107
      822
    Aihe