Koen hyvin voimakkaasti, että rakastan sinua. Aidosti, syvästi ja pyyteettömästi. Se on osa minua ihan koko ajan.
Kirjoitus, jonka annoit minulle on söpöintä, mitä olen koskaan saanut.
Ovat tunteesi kevyitä suhteessa omiini tai ei.
Rakkaudesta kirjoitus
17
577
Vastaukset
- Anonyymi
Kun eihän se ollut edes hänelle. Ihan järkyttävä sotku mutta koitan päästä yli. Elämän on jatkuttava.
- Anonyymi
Kiitos että kerroit…
Aloituksen löytää ja epäilee itselleen oikea henkilö, jos käy täällä. - AnonyymiUUSI
Otathan minut vielä lähellesi?
- AnonyymiUUSI
Mitä aiot?
- Anonyymi
😍😍😍
- Anonyymi
Minne ja kelle meni??
- Anonyymi
Beibe, nyt laitetaan tää tapahtumaan,
susta tuli ykkösprioriteetti ❤️
Kaikki saa mennä, maine, rahat - Anonyymi
Olet aamu johon herään,
olet päivä jota elän,
olet ilta jota odotan,
olet yö jota rakastan.
Olet unelma jonka haluan.
❤️
-sivusta runo sinulle, jostakin lainattu- Anonyymi
-sinulle, kiitos kauniista runosta.
- AnonyymiUUSI
Kirjoitus(?) wa: ssa?
- AnonyymiUUSI
Kirjailtu teksti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjailtu teksti.
Onjensiko henkilökohtaisesti?
- AnonyymiUUSI
On tehnyt mieli myös käyttää tuota r-sanaa. En tiedä mikä estää… Varovaisuus? Joku pelko?
Jos tämä olisi häneltä, jolle kirjoitin, voisin kuolla onnesta.- AnonyymiUUSI
Kyllä sä sen vielä uskallat sanoa mulle❤️✨
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä sen vielä uskallat sanoa mulle❤️✨
Ei R-sanaa voi heti sanoa, se saattaa säikäyttää toisen ja aiheuttaa tosi nolon tilanteen. Voi kertoa tykkäämisestä, se riittää tutustumisen alkuvaiheessa.
Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Et sitten koskaan vastannut...
- AnonyymiUUSI
Minulle vastattiin ja olin kuin maahan paniikissa kaivautuva kastemato jota revittiin väkisin maanpinnalle, pistettäväksi vielä terävään koukkuun. Sen jälkeen hukutettavaksi tai tulemaan elävältä syödyksi. Jotta en koe niiden tuskaa uudelleen, käytän enää Motomatoja 🙂 Siitä on jo aikaa ja loppu hyvin, kaikki hyvin 👌🏻
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822