Vanhemmille tiedoksi

Anonyymi-ap

Vanhemmat, jotka ovat ajatelleet saattaa lapsensa kärppien organisaation alle pelaamaan jääkiekkoa niin kannattaa miettiä kaksi kertaa. Mikäli et ole seuran toiminnassa mukana oleva henkilö niin suurella todennäköisyydellä tulet toimimaan vain maksajana lapsille joiden vanhemmat ovat jossain asemassa kärppäorganisaatiossa. Huomattavasti huonommat pelaajat pyyhkivät jäätä pelaajilla joiden vanhemmilla ei ole tuttuja organisaatiossa tai eivät itse ole mukana siinä. Kohtelu ulkopuolisten lapsia kohtaan on hävytöntä.
Toiseksi vaikka luulisi valmennuksen olevan huippuluokkaa niin näin ei todellakaan ole. Mukana on sellaisia kavereita jotka tulevat tuhoamaan lapsen henkisen hyvinvoinnin täysin . Valmennusportaassa on unohtunut se vanha hyvä oppi, että lapsia ja nuoria vietäisiin eteenpäin. Osalla valmentajista tarkoitusperät ovat vain olan egon pönkittämisessä. Toiminta on välillä todella rajua ja kohtuutonta . Pistää miettimään mistä kärpät valmentajia organisaatioonsa hankkivat. En ihmettele lainkaan että kärppätaustaisia nuoria poistuu yhä enenevissä määrin muiden joukkueiden pariin. Kärpät on sairas yhteisö joka kaipaisi isoa tuuletusta. Oikeus ja kohtuullisuus ovat kaukana heidän periaatteistaan. Jäähalleilla näkyvät taulut joista puhutaan kärppien periaatteista ovat täyttä valetta. Tuskin minun elinaikanani oikeus voittaa ja pelaajia kohdeltaisiin yhdenvertaisesti heidän taustastaan huolimatta . Taidot ja osaaminen eivät merkitse mitään kun kaveriporukka päättää ketkä pelaavat ja keitä viedään eteenpäin. Valmentajien ja toimihenkilöiden pojat ovat erityisasemassa. Muistakaa vanhemmat tämä jos meinaatte omaa lastanne viedä kärppähelvettiin.

1

601

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on just näin! Ihan sama kuinka heikko esimerkiksi maalivahti on, ja vaikka joukkueessa olisi parempia. Pelaa päävalmentajan poika aina rosterissa kuin rosterissa jos se pelataan AAA. Ja se heikentää koko joukkueen mahdollisuuksia voittaa turnauksia yms kun on väkisin saatava päävalmentajan poika mieluisan tiimiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe