Vanhemmille tiedoksi

Anonyymi-ap

Vanhemmat, jotka ovat ajatelleet saattaa lapsensa kärppien organisaation alle pelaamaan jääkiekkoa niin kannattaa miettiä kaksi kertaa. Mikäli et ole seuran toiminnassa mukana oleva henkilö niin suurella todennäköisyydellä tulet toimimaan vain maksajana lapsille joiden vanhemmat ovat jossain asemassa kärppäorganisaatiossa. Huomattavasti huonommat pelaajat pyyhkivät jäätä pelaajilla joiden vanhemmilla ei ole tuttuja organisaatiossa tai eivät itse ole mukana siinä. Kohtelu ulkopuolisten lapsia kohtaan on hävytöntä.
Toiseksi vaikka luulisi valmennuksen olevan huippuluokkaa niin näin ei todellakaan ole. Mukana on sellaisia kavereita jotka tulevat tuhoamaan lapsen henkisen hyvinvoinnin täysin . Valmennusportaassa on unohtunut se vanha hyvä oppi, että lapsia ja nuoria vietäisiin eteenpäin. Osalla valmentajista tarkoitusperät ovat vain olan egon pönkittämisessä. Toiminta on välillä todella rajua ja kohtuutonta . Pistää miettimään mistä kärpät valmentajia organisaatioonsa hankkivat. En ihmettele lainkaan että kärppätaustaisia nuoria poistuu yhä enenevissä määrin muiden joukkueiden pariin. Kärpät on sairas yhteisö joka kaipaisi isoa tuuletusta. Oikeus ja kohtuullisuus ovat kaukana heidän periaatteistaan. Jäähalleilla näkyvät taulut joista puhutaan kärppien periaatteista ovat täyttä valetta. Tuskin minun elinaikanani oikeus voittaa ja pelaajia kohdeltaisiin yhdenvertaisesti heidän taustastaan huolimatta . Taidot ja osaaminen eivät merkitse mitään kun kaveriporukka päättää ketkä pelaavat ja keitä viedään eteenpäin. Valmentajien ja toimihenkilöiden pojat ovat erityisasemassa. Muistakaa vanhemmat tämä jos meinaatte omaa lastanne viedä kärppähelvettiin.

1

602

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on just näin! Ihan sama kuinka heikko esimerkiksi maalivahti on, ja vaikka joukkueessa olisi parempia. Pelaa päävalmentajan poika aina rosterissa kuin rosterissa jos se pelataan AAA. Ja se heikentää koko joukkueen mahdollisuuksia voittaa turnauksia yms kun on väkisin saatava päävalmentajan poika mieluisan tiimiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      355
      1075
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      738
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      686
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      580
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    9. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe