Siinä viestissä ajatukseni oli

Anonyymi-ap

Että emme voi ikinä olla yhdessä.
Äsken katsoin kuvaasi ja mietin, että joku päivä ollaan molemmat mullan alla. Saammeko jonkin palkinnon siitä, ettemme eläneet?

Jos ei uhria, onko rikosta?
Mitä jos vain annetaan tapahtua?
Se voi olla rakkautta.

10

291

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä rakastan häntä. Voi tuntua sairaalta mutta näin se nyt vaan on. Ihan kun tuntisin hänet. Näkisin läpi jonnekin sinne sieluun sisimpään. Näin sen oikeastaan myös silloin kun kohtasin hänet ensimmäistä kertaa. Siinä hän ny on ihan tavallinen ihminen ja vähän hämillään ehkä.. Muistan sen hetken ikuisesti.Tunteetkin tuli jo ajat sitten kysymättä lupaa ..lävistäen sydämeni ehkä jopa lopullisesti.. Olen kyllä ihan aidosti koittanut nähdä ympäröivät ihmiset ja tietoisesti vältellyt hänen näkemistä koska hymyilen heti liikaa.En ole koskaan ollut vastaavanlaisessa tilanteessa. Olo on surkea kun on yksin tässä. Olen masentunut

• Anonyymi

Siinä sivussa kevyt mania ja hauskanpitoa..

• Anonyymi

Tämä kirjoitus tuntui heti tutulta. Ei mitään draamaa, ei mitään turhaa...sieltä vain huoneen perältä katsoa tapitti. Kyllä sen tiesi että nyt on jotain meneillään. Olin äimänä. Täh? Mä? Ja Sä? Nyt vain kun tietäisi mitä tässä oikein pitäisi tehdä tai olla tekemättä. En tiedä. On ikävä aina♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kirjoitus tuntui heti tutulta. Ei mitään draamaa, ei mitään turhaa...sieltä vain huoneen perältä katsoa tapitti. Kyllä sen tiesi että nyt on jotain meneillään. Olin äimänä. Täh? Mä? Ja Sä? Nyt vain kun tietäisi mitä tässä oikein pitäisi tehdä tai olla tekemättä. En tiedä. On ikävä aina♥️

Parempi olla tekemättä mitään.

• Anonyymi

Turha tuijottaa ikää ja kuvitella itseään tai toista hautaan. Olemme kaikki niin erilaisia ja meillä on oma polkumme iästä riippumatta. Joku voi kuolla 50-vuotiaana ”vanhuuteen”. Toinen miettii 90-vuotiaana, hitsi kun olen niin poikkeuksellisen hyvässä kunnossa, alanpas harjoittelemaan olympialaisiin. Ihmettelen tätä yhteiskuntaa kun he eivät kannusta ikäihmisiä liikkumaan ja lihaskuntoilemaan. Tällä hetkellä yhteiskunta ei edes hoida kunnolla yli 80-vuotiaita. Ajat tulevat kuitenkin muuttumaan. Näemme yhä useammin jopa lihaksikkaita, tosi hyväkuntoisia ikä-ihmisiä.

• Anonyymi

Annetaan tapahtua. Niinhän olen sanonut.

• Anonyymi

Itsellenne voitte tehdä mitä haluatte. Toisille teillä ei ole varmasti mitään valtaa tehdä mitään.

• Anonyymi

Mutta kun uhri on ja rikos on, sovitusta ei heru niin siinäpä se, The end

• Anonyymi

Ihmiset ovat pinnallisia. Ajattelevat, että keho on koko elämä, henkihän se on ja sen kohtalosta ei voi päättää toinen keho.

• Anonyymi

Annetaan. Tiedät että haluan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5554
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1635
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      18
      1097
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      977
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      68
      972
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      903
    7. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      890
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      888
    9. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      848
    10. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      113
      836
    Aihe