Sitä kaikkea, mitä olet hyväkseni tehnyt.
Haluan sanoa, että arvostan suuresti
25
402
Vastaukset
- Anonyymi
Pusut poskelle näin virtuaalisesti sugar hani
- Anonyymi
Kuin hänelle: 😘 Kiitos kaikesta 🫶🏻
- Anonyymi
😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin hänelle: 😘 Kiitos kaikesta 🫶🏻
Hyi h*lvetti. 🤣🤣🤣 Ihan sairaan oksettavaa. Miks kiusasit viatonta naista silti? Sitä eri naista joka ei tehny sulle edes pahaa? Ulkonäkö syynä eriarvoiseen kohteluun?
- Anonyymi
Samoin minäkin arvostan sinua vaikka kaikki meni niinkuin meni. Rakkaus, usko ja luottamus meidän yhteyteen ei kuitenkaan ole hävinnyt minnekään. Tule takaisin rakas! ❤️
Mn tumma- Anonyymi
❤️
✨ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️
✨🔥❤️🥰
- Anonyymi
Tumma on taivas ja kepeä on mieli.
- Anonyymi
Tumma nainen oot hummma vaalee
- Anonyymi
Hanskat naulaan ja rensselit komeroon
- Anonyymi
Heili Karjalasta
- Anonyymi
Kissojen yö
- Anonyymi
Missäpäin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin
Meillä tietysti
- Anonyymi
Samoin minä arvostan sitä kaikkea, mitä sinä ystäväni olet tehnyt mun hyväkseni.
Kun et halua pitää minuun enää yhteyttä tekstiviesteillä, luen usein vanhoja viestejämme sieltä, missä niitä on vielä tallella. Herkistyen.....
Hyvää levollista yötä ja vointeja sinulle toivottelen! - Anonyymi
Kaikki vastaukset menivät ohi, toivottavasti saatte yhteyden kaivattuihinne.
- Anonyymi
Mäkin arvostan sua suuresti rakas. Oot aina puolustanut mua ja luottanut❤️🪽🙏👍
- Anonyymi
Olenko minäkin tehnyt jotain sinun hyväksesi? Sinä ainakin minun❤️Kiitos että olet olemassa ja tukena.
Olet sydämessäni aina, se ei muutu, olet kaukana poissa tai lähellä.
Kuin hänelle.
T.👩🏼💻 - Anonyymi
Mä taas Sivusta sanottuna en pysty arvostamaan, koska koen kaiken turhana. Kaikki vietiin kuin matto jalkojen alta, liian nopeasti. Käyttäen hyväksi paria sanavalintaa ulos savustamisessa.
- AnonyymiUUSI
Mitä olen tehnyt, anna joku esimerkki?
- AnonyymiUUSI
Varmaan analysoinut tämän sinulle tuntemattoman naisen elämää todella arvostavasti ja kunnioittavasti? Sivusta naiselta
- AnonyymiUUSI
Huoleton on irrallinen vaan ei irtolainen
- AnonyymiUUSI
Kaikkien korvienväli ei kestä rehellisyyttä
- AnonyymiUUSI
No etten sanois 11.06 kommentoija poistattamassa kommentteja yp en pidä tästä kommentista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766