Millasta se on kuinka moni sitä tekee?
Puhelimessa oleminen seksin aikana....mitä siitä haluatte kertoa....
7
375
Vastaukset
- Anonyymi
Ollaan tehty usein,vaimo on puhelimessa vieraan miehen kanssa kun panen sitä.on kyllä kiihottavaa kun mies runkkaa samalla.senssi linjoilla niin ei ainakaan tunnista meitä nussijoita
- Anonyymi
sari2105 kirjoitti:
Miten kuumentuneet hetket ne ovat olleet? On varmasti saanut puhelimen kautta neuvoja.
Ei neuvvoja vaan mies runkkaa toisessa päässä ja kuulee kuinka nainen voihkii.kyllä minäkin nauttisin jos kuulisin kiimaisen naisen ääniä puhelimestkyllä ois mahtava runkata samalla
- Anonyymi
Voi hyvä sari, oletko yrittänyt soittaa kelaan tai työkkäriin? Niissä jonoissa saa roikkua ikuisuuden ja mikäs siinä jonotellessa mukavampaa kun pikku pano puuhat. Kerran kun eukolta just tuli kovaa ja korkeelta, niin kelan virkailija kysy aviosäätyä, niin virkailijakin sai selville, että kyllä tässä mieskin on mukana!
- Anonyymi
Kerran olin aikoinaan panemassa kuusitoista vuotiasta kihlattuani, puhelimeni alkoi soida ja soittaja oli paras ystäväni.
Kihlattu käsi vastata, vastasi ja hetken aikaa juttelin normaalisti mutta sitten kihlattu alkoi ääntelemään ja pokka petti.
Kaverini tajusi mitä olimme tekemässä.
Samainen kihlattu kerran vastasi puhelimeen kun hänen äitinsä soitti, hän makasi alasti sängyllä ja minä seisoin hänen edessään ja hän runkkasi minua ja välillä otti suihin.
Hänen äitinsä puhelun päätteeksi sanoi että olkaa kiltisti ja muistakaa mennä kouluun. - Anonyymi
Toisilla/useimmilla luultavasti häiritsee krskittymistä miehellä lerpahtaa ja nainen kuivuu
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on694869Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä394118Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?
Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän172178Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3071723Oho! Pippa Laukka saa kurimusta tanssiope Marko Keräseltä: "Oli vastaanotto kesken tai ei..."
Toivotaan, ettei Pippa ja Marko tipu jo heti kättelyssä… Tsemppiä Tanssii Tähtien Kanssa -kisaan! Lue lisää: https://w471635Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul311607Dmitri Medvedev: Suomi tuhotaan - kukaan ei enää lue heille muumisatuja
Helsinki valmistautuu sotaan ja todennäköisesti valmistelee ponnahduslautaa hyökkäykselle Venäjää vastaan, valittaa Venä2211550Jatkoksi ikäero keskusteluun
Mikä oli ensireaktiosi, kun sait tietää teillä olevan vähän enemmän ikäeroa? Tiesitkö alunperin ikäerosta vai missä vaih851366- 981203
- 541174