En jaksaisi olla.
Hankalaa kun on sairas
18
327
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti ensi kerralla kun aiheutat sen, ettet tee niin.
- Anonyymi
En nyt ihan hiffannut tätä?
- Anonyymi
Ai aiheutetaanko sairaudet itse?
- Anonyymi
No toivotaan, ettet sinäkään aiheuta itsellesi vaikkapa aivosyöpää. ✌🏻
- Anonyymi
Ap:lle voimia :/
- Anonyymi
Olet kyllä myös tosi kiva!
- Anonyymi
Halauksia, parantavaa voimaa ja rukouksia päivääsi. Tapahtukoon paraneminen.
🫂🫂🫂🫂🫂🫂 - AnonyymiUUSI
Lopeta alkoholi tai pidä minimissä
Ulkoilemaan joka päivä
Kirjoita tunteesi ja kokemukseni ylös päiväkirjaan
Hanki myönteinen yhteisö
Muista levätä kun keko niin kertoo- AnonyymiUUSI
*keho
- AnonyymiUUSI
Kekokeko.....
- AnonyymiUUSI
No second, and The zero choice.
https://m.youtube.com/watch?v=vLkBybsH73k&pp=0gcJCf8Ao7VqN5tD - AnonyymiUUSI
En minäkään jaksaisi olla. Voidaanko sairastaa yhdessä? Se voisi tehdä tästä siedettävämpää...
- AnonyymiUUSI
Itse odotan taivaaseen pääsemistä. Mutta niin kauan kuin olen elossa, on minulla täällä tarkoitus olla. Mutta elämä on melko ahdistavaa. Sitten kun tämä elämä on ohi, saan levätä ja kaikki kipu, murhe ja ahdistus on poissa. Kun olen Jeesuksen luona. Itse en ole ollut fyysisesti sairas, mutta kärsinyt pahoista sosiaalistentilanteiden peloista ja ahdistuneisuudesta nuoruuteni. Ne on rajoittaneet elämää. On myös ollut masennusta. Tänä aikana yksikään ihminen ei ole auttanut. Jeesus onneksi tavoitti minut. Ihmiset ei välitä, ne vaan sanoo välittävänsä. Siinä on ero. Me ihmiset ollaan liian itsekeskeisiä.
- AnonyymiUUSI
Minulla on myös samanlaista ahdistusta ollut. Voimia!
- AnonyymiUUSI
Kyllä sinä kohta parannut❤️✨💫🔥
- AnonyymiUUSI
Niin viikonloppuna tietenkin
- AnonyymiUUSI
Toivon sinulle parantumista ja enkeleitä polullesi ❤️
- AnonyymiUUSI
🪽
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531685
- 211153
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162958- 48908
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57900Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.123896Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858