Niin paljon vaikka, että valvoisi täällä minun vuoksi. 🥺
Tykkäisipä se mies minusta
19
330
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä naista valvottaa?
- Anonyymi
Hormonit ja ajatukset hyrräävät. Herään valmiina, muttet ole lähellä ja harmittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hormonit ja ajatukset hyrräävät. Herään valmiina, muttet ole lähellä ja harmittaa.
Kerro palstaäijä lisää tästä fiksaatiostasi naisten hormonitoimintaa kohtaan, mikä perustuu mm Wikipedian tietojen varassa kirjoitteluun hyvin hurmoksellisesti. Samaan ns värisuoraan menee myös kuukautiset sekä graafiset ja traumaattiset synnytyskokemukset vrt oli synkkä ja myrskyinen yä. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😳😳 Senkin kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😳😳 Senkin kiusaaja
Älä välitä nämä saavat vain uutta virtaa kun joku pillastuu.
Hyvää päivää naiselle :) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro palstaäijä lisää tästä fiksaatiostasi naisten hormonitoimintaa kohtaan, mikä perustuu mm Wikipedian tietojen varassa kirjoitteluun hyvin hurmoksellisesti. Samaan ns värisuoraan menee myös kuukautiset sekä graafiset ja traumaattiset synnytyskokemukset vrt oli synkkä ja myrskyinen yä. T naiselta
Ja minä nahkaremmiä pureskelin, epiduraalit oli loppu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä nämä saavat vain uutta virtaa kun joku pillastuu.
Hyvää päivää naiselle :)E pillerit step by step. Kuulemma.
-tiltu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epäreilua, minä en saanut kumpaakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja huusin ottakaa se jo ulos ja antakaa minun juosta metsään1
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
E pillerit step by step. Kuulemma.
-tiltuNiin onhan ne toki vähän ku mikä tahansa lääkekuuri, että esim joka toinen päivä ei käy. Mikäs oli tämän kuulemma- joikuun funktio? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epäreilua, minä en saanut kumpaakaan.
Juu, se on vähän tuurista kiinni, että onko edellinen jyrsinyt just edellisen poikki
- Anonyymi
tuskin.
- AnonyymiUUSI
Olet erittäin arvokkaasti käyttäytyvä naishenkilö aivan asian ytimessä, mitä tulee naista esittävän äijän aloituksiin- tuskin. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Minusta näkyy ainaki tulevissa tilipusseissas, ja todella paljon. Kuulemma.
-näkemisiinjakuu lemisiin - AnonyymiUUSI
Olen valvonut liian usein... Hän ei kyllä käy täällä. Rakastan häntä valtavasti. ❤️
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä käyn😊minäkin rakastan sinua suunnattoman paljon❤️
- AnonyymiUUSI
Hyvää päivää rakkaalle naiselle. Ajattelen sinua aina hereillä ollessani ❤️
- AnonyymiUUSI
Jos hänellä on sellainen rytmi, ettei pysty tai jaksa.
- AnonyymiUUSI
Sydän lyö pim bum ku sepot ladaa run run..
-sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766