Kaikkea mitä siihen liittyy.
Miettimään rakkautta.
23
373
Vastaukset
- Anonyymi
*Miettikää
- Anonyymi
Mitä sitä miettimään kun ei koe mitään tunnetta sisällään maailma on ruma
- Anonyymi
Hänen kuvansa vain tulee mieleen. En oikein jaksaisi juuri nyt. Liian kova ikävä.
- Anonyymi
Itselläni on niin kova viha että itkettää mutta tunne sisällä ajaa eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on niin kova viha että itkettää mutta tunne sisällä ajaa eteenpäin
Voiko rakastamaansa vihata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko rakastamaansa vihata?
Ei ole rakkauttaa enää kenellekkään se tunne on muuttunut mutta nyt tulette saamaan siitä mitä minä annan vuorostani teille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rakkauttaa enää kenellekkään se tunne on muuttunut mutta nyt tulette saamaan siitä mitä minä annan vuorostani teille
Väärä palsta sitten. Tuolta 👈 löytyy osio "Viha", tästä yksi alaspäin.
- Anonyymi
Nussin sua vielä
- Anonyymi
Minäkin sinua rakas❤️🔥rambopuukolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin sinua rakas❤️🔥rambopuukolla
Suoraan hanuriisi voit heittää sen musta strappiksen pois meillä on uusi nyt
- Anonyymi
Rakas. Kumpa olisit vielä täällä. Ajattelen sinua jokaisena päivänä. Olisin halunnut keretä tutustumaan sinuun paremmin.
- Anonyymi
Rakkaus on pitkämielinen ja kärsivällinen. Se ei kuole vaikka joutuu odottamaan toista. Se kestää huonot päivät ja riemuitsee hyvistä hetkistä. Se on toisen asettamista itsensä rinnalle. Se elää halussa uhrata jotain itselle tärkeää, jotta toisen on parempi olla.. se on rakkautta. Sen tietää siitä kun se uhraus tulee automaattisesti, ei sitä edes mieti. Onko se aikaa, rahaa, vaivaa, oma tila jne.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä
- Anonyymi
"Hänen rakkautensa saa hänet tekemään eteesi asioita, joita hän ei ikimaailmassa tekisi kenellekään muulle yhtä vapaaehtoisesti ja vilpittömästi. Hän tulee kanssasi missä ikinä häntä tarvitsetkaan samalla tavalla kuin sinäkin seisot hänen rinnallaan. ❤️ -Mielen ihmeet
- Anonyymi
Rakkaudessa kumppanisi saa sinun parhaimmat ja pahimmat puolesi esiin, ja sinä hänen. Se tekee rakkaudesta juuri inhimillistä ja oikeaa.
- Anonyymi
🫢 En edes tiedä millainen olen pahimmillani. Ei kukaan tiedä.
- Anonyymi
pikkusen kornia tekstiä.
- Anonyymi
"Näytä minulle kaikki huonot tekosi, ja anna minun rakastaa sinua silti." Vai miten se meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pikkusen kornia tekstiä.
Ehkä tämä on taas palstasedän kooste sellaisesta kivuliaasta kaksoisliäkkisuhteesta? T
- Anonyymi
Rakas a. Rakastan.
- Anonyymi
Kaikkea. Mä olen ollut onnekas moni ihminen rakastaa minua. Oikeastaan jotenkin sen nyt vasta käsittää.
- Anonyymi
Pallea. Siellä on räiskyvää energiaa. Oikein naurattaa. Emmä tiennytkään että olen ollut näinkin jumissa ilman palleaa.
- Anonyymi
Varmaan keskustelupalstalla urputus ja negatekstien syynääminen siinä mielessä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380