Mulla ainakin Alexandrian kiinteistörahasto tuottanut ja lunastaminen onnistui hyvin. Lunastin noin puolet, (viisinumeroisen euromäärän) tämän vuoden alussa. Ilmoitus lunastuksesta piti tehdä noin puoli vuotta aiemmin.
Tyytyväinen olen Alexandriaan. Siellä on varauduttu asiakkaiden mahdollisiin nostoihin.
Joissaikin pienemmissä firmoissa (esim.OP) on lienee ollut ongelmia kiinteistörahastojen lunastuksissa.
Kiinteistörahaston lunastukset
5
262
Vastaukset
- Anonyymi
Rahaston kurssihistorian perusteella sait osan rahoistasi takaisin, mutta halvemmalla olisit päässyt pitämällä rahat käyttötilillä. Muut kiinteistörahastot eivät myy omaisuuttaan pohjalla.
- Anonyymi
sepä se jos on esim vanha ja sairastuu vakavasti niin jääkö rahat saamatta.?? vai.?
- Anonyymi
ihmisen ikä on lyhyt..jos vaikka säästää 40 vuotta rahastoon ja jos ei saa sitten rahoja heti ulos alamäessä, niin tyhjän saa pyytämättäkin . lasku on nopeaa ja uusi nousu taas kestää kymmeniä vuosia. vanhana ei enää ehdi odottaa uutta nousua kun ikä loppuu kesken.. rahastot on virtuaalirahaa joka ei perustu toddellisuuteen vaan oletukseen että voi saada hyvänä päivänä..no itse nostin aikoinaan pois ja sain voittoa jos olisin odottanut puolivuotta liian niin tuotto olisi jäänyt nollaan ja verottajat napsii30% voitoista niin pienistä sijoituksista et saa mitään...
- Anonyymi
Kiinteistörahastoissa on muutenkin aina pitkä lunastusaika. Kannattaa ennemmin sijoittaa osakerahastoihin tai muuhun helpommin realisoitavaan juttuun.
- Anonyymi
Olipa heikkotasoista huumoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934059
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613349Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603042Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,672999SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772486Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52316Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282014Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1832008Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s641969- 951393