Tarvitsen skorpioni energiaa!!

Anonyymi-ap

En oo perehtynyt horoskooppeihin kovin syvällisesti, ehkä joku voi auttaa ja selventää miks tuntuu että oon koko ajan iha tukahdutettu vaikka periaatteessa elämä on hyvää...

Oon parisuhteessa Jousimiehen kanssa. Edellinen tapailemani henkilö oli jousimies.. ja sitä edellinen ja sitä edellinen. Ja kehenkään heistä en oo saanut sellaista kunnollista yhteyttä, mutta oon vähän niinkuin tähän nykyiseenkin "tyytynyt", koska hän on oikein kelpo kumppani, en usko että pettäis ikinä, ei riidellä, on niin kuin luotettava hyvä kumppani. Muutettiin juuri virallisesti yhteen, suhdetta ollut pari vuotta. Kaikki ihan kivasti. Mutta tunnepuolella lähinnä kämppis. Vaativaan elämänvaiheeseen ns. järkevä valinta.

Oon ollut elämässäni kerran suhteessa toisen skorpionin kanssa. Se oli mun elämäni paras suhde ja samalla paskin suhde. Siitä selviäminen kesti monta vuotta eron jälkeen. Sellasta kipinää ja tunnetta ei voi kuvailla. Ainut kumppani jonka kanssa oon halunnut matkustaa, halunnut suunnitella tulevaisuutta, halunnut olla samassa työpaikassa, jakaa raha-asiat, vaikka osallistua murhaan jos toinen pyytäis.

Toisen kerran kohtasin/ tapailin hetken skorpionia, heti ekasta kohtaamisesta se anto kipinää ja sellasta "helvetti mä tykkään tosta", vaikka en heti tiennyt sen olevan skorpioni. Sen energian oikein tunsi, se hypnotisoi. Mutta se oli liian samanlainen kun se edellinen skorpioni, niin tiesin ettei kannata lähtee parisuhteeseen. Monta vuotta siinä meni että joskus vahingossa törmättiin kaupungilla ja aina se aiheutti tunnemyskyn, mutta olin fiksu enkä tehny asialle mitään (koska kyseinen skorpioni oli päihdeongelmainen, niinkuin monet muutkin skorpionit joita kohdannut).

Miksi mulle nyt lykätään näitä Jousimiehiä? 😭 Ensimmäisistä treffeistä asti jokaisen kohdalla oon miettiny että "tästä ihmisestä ei oo mulle mitään vastusta". Ja sit mietin että ei parisuhteessa kuulu olla toisesta "vastusta". Tää on hyvä ihminen, kokeillaan nyt sitten... Ja elämä on ihan ok, tasasta, ei sinänsä valittamisen aihetta. Kunnes tulee se hetki että taistelen koko ajan itseeni vastaan ja yritän todistella itselleni että "tylsyys on ihan ok". "Arkisuus on ok, älä hanki itselles tahallaan ongelmia. Tää on ihan ok." Mitä sitten jos vietät loppuelämäs ilman suutelemista, sulla on kiva talo, ihan hyvä puoliso, kaikki on muuten ihan fine...

Musta tuntuu että pakahdun tähän kaipuuseen, tarvitsen skorpioni energiaa. En ees tiedä mitä haluan. Sellasen ihmisen jonka kanssa vois hetken hengittää ja joka mätchäis mun energioihin eikä tarvis selitellä vaan vaikka istua hiljaa pihakeinussa ja vaan latautua siitä energiasta.

Voiko skorpioni tyytyä arkiseen hyvään?
Johtuuko tää rauhattomuus ja kaipuu vaan siitä että syksy on vähitellen alkanut ja skorpionin aika lähestyy...?

Onko muita skorpioneita joka kokee samaa?

Onko tää jotain universumin vittuilua että jousimiehiä tulee joka kulman takaa?

3

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisää tuohon ajukoppasi srkosoppaan niiden jousimiestesi lisäksi vähän smurffeja ja yksisarvisia mausteeksi, niin poistat lopullisesti kaikki mahdollisuudet ymmärtää yhtään mitään elämästä ja tunteistasi.

• Anonyymi

Skorpionia ei voi ymmärtää ku toinen skorpioni

• Anonyymi

🍂🍁🦂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      169
      5788
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4298
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      51
      3695
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      3035
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      79
      2688
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2188
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1465
    8. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1438
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      62
      1254
    10. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      411
      1229
    Aihe