Tietääkö äitisi että olet laittanut alaston kuvan portaikosta seura sivuille? Hävettääkö sukuasi ovatko enemmänkin ylpeitä lapsestaan? Olet sentään synnyttänyt jo ja silti kuvaat heidän kotonaan?
Tietääkö nainen perheesi
15
301
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miten voi aikuisella ihmisellä olla noin huono kirjoitustaito?
- AnonyymiUUSI
Sanos muuta, sanoisin aplle vain, että nainen tietää paheeni, se riittää mulle ;-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta, sanoisin aplle vain, että nainen tietää paheeni, se riittää mulle ;-)
Niin tiedetään me tummemmatkin miehet🧔♂️🧔♀️🧔🏾 hyva hyva mina olla A mies
- AnonyymiUUSI
Miten se voikin olla niin huono?
- AnonyymiUUSI
Missä noi kuvat on?
- AnonyymiUUSI
Perä rei jäs sä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne löytyy netistä. Minulla on kuvat niistä löytyy kyllä vaikka se poistaisikin ne 😆
Vois laittaa huoltamon seiniin saa lisää asiakkaita - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne löytyy netistä. Minulla on kuvat niistä löytyy kyllä vaikka se poistaisikin ne 😆
Vois laittaa huoltamon seiniin saa lisää asiakkaitaVoivoi kun poika on mustis. Et voi omistaa ketään. Ymmärrätkö? Tämä on Suomi, eikä mikään takapajula.
- AnonyymiUUSI
Tietääks oma puolisos että käyt seuranhakupalstoilla?
Aikuinen ihminen saa julkasta OMII kuvia missä tykkää. Ei luulis ketään kiinnostavan.
-enseainakaminäollu - AnonyymiUUSI
En ole laittanut minnekään alastonkuviani tai ottanut sellaisia.
Hävettää sinun puolestasi. Tämä aloitus on nausvihaa.- AnonyymiUUSI
Kommenttisi on henkistä väkivaltaa ja miesten alistamista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi on henkistä väkivaltaa ja miesten alistamista.
Ei sentään rasismia? 😂😂😂 Vai nostatko myös rasismi-kortin?
- AnonyymiUUSI
Tiedätkö sä mistä oman äitisi alastonkuvat löytyy 🫣
- AnonyymiUUSI
Helsingin Sanomista. Oman penikseni kuva on kirkon ilmoitustaululla.
- AnonyymiUUSI
Oletko islaminuskoinen vai miksi kyselet äidin tai suvun mielipiteistä? 😂😂😂
Eiköhän ihan jokainen häpeä tai ole häpeämättä omia tekojaan. Ei suku tai äiti päätä mitään mistään.
Hanki sinäkin oma elämä äläkä stalkkaa jonkun kuvia, jos noin ahistaa. Et pysty Suomessa omistamaan ketään, vaikka kuinka omaan kulttuuriisi sellainen kuuluisikin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12881
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766