Irti. Et kykene siihen ettet mua näkisi. Miksi?
Et vaan päästä
27
455
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ja taas!
- AnonyymiUUSI
Laita se viesti niin otan sut omakseni.
- AnonyymiUUSI
Rakastaa sua
- AnonyymiUUSI
En ota takaisin. Oksennan sen päälle🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ota takaisin. Oksennan sen päälle🤣
Ihmettelen suuresti et anna sitten olla vaan jauhat asiaa joka ei sinua "kiinnosta".
- AnonyymiUUSI
Jag älskar dig. 🥲
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin sinua ja tiedät sen. Tule juttelemaan kun nähdään. Älä pakoile meitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin sinua ja tiedät sen. Tule juttelemaan kun nähdään. Älä pakoile meitä.
Mee ostaa hamekangasta bitch.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mee ostaa hamekangasta bitch.
Et siis rakastanutkaan? Vai miksi vastaat noin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et siis rakastanutkaan? Vai miksi vastaat noin?
Härreguud tuo on trollikka!!!
- AnonyymiUUSI
Koska olet niin rakas ja ihana. Veit mun ❤️ kauan kauan sitten heti ensimmäisellä kertalla kun katseemme kohtasi työpisteelläsi.
- AnonyymiUUSI
Eise vaan tietenniin niin oo.
Itehhän sä et ois halunnu näkyä missään.
Ja johan mä oon sanonu, että oot ollu harvinaisen pitkään mun päässä silloin aikoinaan vaan mustana pisteenä takaraivollani, jota en osannu aikasemmin selittää.
Mutta tämä on saatu päätökseen nyt.
Kun sinä et muutu, niin tämän tytön oli aloitettava elämänsä uudelleen.
Suhde, joka ei sulle kuulu.
Ymmärrätkö, EI kuulu.- AnonyymiUUSI
Ei ollut sinulle. Ota iisisti.
- AnonyymiUUSI
En, koska et ole sitä koskaan pyytänyt.
- AnonyymiUUSI
Mitään muuta en ole tehnyt kuin pyytänyt että lopetat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aa, ei ollut sitten mulle. Hyvä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pyydät, että pitää lopettaa?
- AnonyymiUUSI
Miksi toistat tätä päiväuntasi täällä kerrasta toiseen? Jäänyt levy pyörimään?
- AnonyymiUUSI
Rakastan sua mies. ❤️
- AnonyymiUUSI
Mulla on tuollainen yhteys mieheen ollut jo kauan. Hän tietää sen. Heti ensikohtaamisesta oli jokin uskomaton vetovoima. Miksi pitäisi päästää irti jos yhteys on syvä ja kohdatessa hyvin kaunis riippumatta siitä kauanko on edellisestä tapaamisesta. Usein vain on se tunne, että hän on se oikea. En osaa selittää sitä enkä ole sitä hänelle kertonut vaikka tietää rakkaudestani.
- AnonyymiUUSI
Jos joku toimii näin niin se haluaa sut kokonaan. Sivusta
- AnonyymiUUSI
mitä kaivattuuni tulee en osaa irrottaa ikinä. jankkaan sitä samaa aina koska mulla rakkaus on niin suurta. oon oikea rakastajatar. n***** ja palvon kultaani. niin se on menny ja tulee menemään. joillekin ei mikään riitä silti. se on aika hassua. mutta ne on semmosia kylmiä ihmisiä jokka osaa painaa rakkauden pois päältä mutelle tehdä mitä lystää ja olla välittämättä. semmoista minä en enää kyllä kelpuuttaisi rakkaakseni. haluan ihanan puolison sekä perheen. minun geeneistä tulee mallikkaita lapsosia
- AnonyymiUUSI
Entäs jos kultasi ajatteli sinua ja nuoruuttasi.
- AnonyymiUUSI
Olet liian Tärkeä! Taidan 8lla rakastunut ❤️
- AnonyymiUUSI
Niin, 38 vuotta jo. -sivusta
- AnonyymiUUSI
I only have eyes for you... 💚
- AnonyymiUUSI
💚
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858