Ostin tänään rotanloukun

😳🐀👎 saakohan niitä miesten kokoa? Laitoin sen tuonne nurkkaan missä en paljon liiku. Nyt pelottaa, että sinne joutuu rotta. Kaikkeen sitä naisihminen joutuu sotkeutumaan 😳

Hyvää Yötä!

19

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.S Epäselvyyksien välttämiseksi lisään, etten miesten kokoisella loukulla tarkoittanut sellaista missä miehelle kävisi huonosti. Vaan tietenkin jotakin kissanloukun tapaista ansaa mihin hänet saisi kiipeliin ehjänä.

• Anonyymi

Kiipeliin mies jää kun näkee vähän kaunista reittä ym. naisellisia avuja. Ei mitään loukkuja tarvita.

• Anonyymi

Hiiret tunkee sisälle lämmittelemään kun ilma viilenee, joka syksy sama ongelma.

• Anonyymi

Hätistelee pois eikä mitään kiduttavia loukkuja laita. Tämä on yhtälailla hiirien ja rottien paikka kuin ihmisten.

• Tässä tuo kaurapelto lisää hiiripopulaatiota. Naapurin 5 kissaa huolehtii ulkorakennuksesta. Mulla pauhaa syksyllä matkaradio niin kauan kuin paristot riittää. Sitten on jokunen loukku talveksi. Myrkkyjä en voi kissojen takia käyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Hätistelee pois eikä mitään kiduttavia loukkuja laita. Tämä on yhtälailla hiirien ja rottien paikka kuin ihmisten.

Sulla ei taida olla kokemusta pikkutuholaisista kodissasi. Itse en pidä siitä, että kaikki paikar on pissitty, kakittu ja järsitty. Rottaloukun ohje kertoo, että henki lähtee hetkessä kivuttomasti. Halvempi malli meni lahjaksi naapurille kun an jaksanut sitä virittää.

• Anonyymi

Ota se lemmikiksi itsellesi 😊

• Hiiri mulla on ollutkin lemmikkinä. Ajaisikohan kesy rotta muut rotat pois?

• Anonyymi

😮😮
      Ei Multa.

• Anonyymi

Rotat voi hypätä silmille, kokemusta on. Semmoinen noin 25- 30 cm rotta kun hyppää kohden, semmoiseltametrinkorkuiselta roskakorinpäältä, siinä vähänsäpsätää.

Onnea mies jahtiin 😊

• Metro elättää rottapopulaatiota pääkaupunkiseudulla. Tunnelissa on lämmintä ja ruokapaikat lähellä. Taloyhtiln roskiksista niitä tosiaan hypähtelee silmille. Loukut auttavat vähän aikaa, mutta kyllä niitä tulee uusia tilalle.

• Anonyymi

riippuu syötistä Lähteekö rotta karkuun

• Jossain väitettiin, että nutella tepsii hiirille paremmin kuin juusto. Rotan loukussa on nyt juustopala. Nutella kertakäyttöpakkauksen avaan vasta kun viritän hiirille ansoja.

• Anonyymi

Siihen voi joku isonenäinen jäädä hyvin kiinni.

• Mulla on aika pieni nenä, eikä täällä muita ole sisällä.

• Nukuin huonosti, kun kuuntelin välillä kuuluuko loukun luona rapinaa. Päivällä uskalsin jopa kurkistaa sinne nurkkaan. Onneksi ansa oli tyhjä.

• Anonyymi

Hyviä unia ensi yöksi. 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Hyviä unia ensi yöksi. 🤗

Kiitos! Eiköhän se onnistu tänä yönä, kun väsyttää nuo puutarhahommat.

Hyvää Yötä lukijalle.🥰

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27