Ostin tänään rotanloukun

😳🐀👎 saakohan niitä miesten kokoa? Laitoin sen tuonne nurkkaan missä en paljon liiku. Nyt pelottaa, että sinne joutuu rotta. Kaikkeen sitä naisihminen joutuu sotkeutumaan 😳

Hyvää Yötä!

19

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.S Epäselvyyksien välttämiseksi lisään, etten miesten kokoisella loukulla tarkoittanut sellaista missä miehelle kävisi huonosti. Vaan tietenkin jotakin kissanloukun tapaista ansaa mihin hänet saisi kiipeliin ehjänä.

• Anonyymi

Kiipeliin mies jää kun näkee vähän kaunista reittä ym. naisellisia avuja. Ei mitään loukkuja tarvita.

• Anonyymi

Hiiret tunkee sisälle lämmittelemään kun ilma viilenee, joka syksy sama ongelma.

• Anonyymi

Hätistelee pois eikä mitään kiduttavia loukkuja laita. Tämä on yhtälailla hiirien ja rottien paikka kuin ihmisten.

• Tässä tuo kaurapelto lisää hiiripopulaatiota. Naapurin 5 kissaa huolehtii ulkorakennuksesta. Mulla pauhaa syksyllä matkaradio niin kauan kuin paristot riittää. Sitten on jokunen loukku talveksi. Myrkkyjä en voi kissojen takia käyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Hätistelee pois eikä mitään kiduttavia loukkuja laita. Tämä on yhtälailla hiirien ja rottien paikka kuin ihmisten.

Sulla ei taida olla kokemusta pikkutuholaisista kodissasi. Itse en pidä siitä, että kaikki paikar on pissitty, kakittu ja järsitty. Rottaloukun ohje kertoo, että henki lähtee hetkessä kivuttomasti. Halvempi malli meni lahjaksi naapurille kun an jaksanut sitä virittää.

• Anonyymi

Ota se lemmikiksi itsellesi 😊

• Hiiri mulla on ollutkin lemmikkinä. Ajaisikohan kesy rotta muut rotat pois?

• Anonyymi

😮😮
      Ei Multa.

• Anonyymi

Rotat voi hypätä silmille, kokemusta on. Semmoinen noin 25- 30 cm rotta kun hyppää kohden, semmoiseltametrinkorkuiselta roskakorinpäältä, siinä vähänsäpsätää.

Onnea mies jahtiin 😊

• Metro elättää rottapopulaatiota pääkaupunkiseudulla. Tunnelissa on lämmintä ja ruokapaikat lähellä. Taloyhtiln roskiksista niitä tosiaan hypähtelee silmille. Loukut auttavat vähän aikaa, mutta kyllä niitä tulee uusia tilalle.

• Anonyymi

riippuu syötistä Lähteekö rotta karkuun

• Jossain väitettiin, että nutella tepsii hiirille paremmin kuin juusto. Rotan loukussa on nyt juustopala. Nutella kertakäyttöpakkauksen avaan vasta kun viritän hiirille ansoja.

• Anonyymi

Siihen voi joku isonenäinen jäädä hyvin kiinni.

• Mulla on aika pieni nenä, eikä täällä muita ole sisällä.

• Nukuin huonosti, kun kuuntelin välillä kuuluuko loukun luona rapinaa. Päivällä uskalsin jopa kurkistaa sinne nurkkaan. Onneksi ansa oli tyhjä.

• Anonyymi

Hyviä unia ensi yöksi. 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Hyviä unia ensi yöksi. 🤗

Kiitos! Eiköhän se onnistu tänä yönä, kun väsyttää nuo puutarhahommat.

Hyvää Yötä lukijalle.🥰

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1825
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1190
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      460
      1169
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1053
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      831
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      776
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe