Ymmärrän miksi on mustasukkainen. Olethan sä melkoinen ainutlaatuinen ja harvinainen aarre. Toista sua ei oo.
Naiselta
Yhdestä asiasta vaimos kans samaa mieltä
12
241
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Taasko sä kyläl*mppu olet prsettä jakanut ukkomiehille.Olet ruma nainen.
- AnonyymiUUSI
Rakkaudesta se hevonenkin potkii..
- AnonyymiUUSI
Ja sinäpä se olet oikea "sisäisen kauneuden kuningas"! 🤣
- AnonyymiUUSI
En oo yhdellekään. Enkä edes hänelle kenelle kirjoitin. 😁
- AnonyymiUUSI
Totean vain, että tässä tapauksessa vaimo on kauniimpi ja järkevämpi. Toinen vain tyhjennysastia. Sori siitä.
- AnonyymiUUSI
Miksi viihdyt niin hyvin täällä?
- AnonyymiUUSI
Ohi meni että heilahti. En ole ollut sitäkään. 😊 Saa sitä ihmisiä kehua. Kellä hieno luonne ja ketkä ovat upeita. Et taida kuulua siihen kastiin. Sori siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi viihdyt niin hyvin täällä?
Taitaa olla yksi mustasukkainen waifu
- AnonyymiUUSI
Kannattaa jättää rauhaan. Älä kärky kuin hyeena toisen puolisoa.
- AnonyymiUUSI
Yhden roska on toisen aarre.
- AnonyymiUUSI
Sekin meni ohi ja väärin nyt. Ei olla tekemisissä oltu toviin ja sekin mun aloitteesta. En halua olla tekemisissä. Vaimo tuhosi stalkkaamalla urani. Ja harkitsen käräjiä. Mitään uskottomuutta ei tapahtunut töissä eikä työn ulkopuolella. Oltiin pakosta tekemisissä ja en lähestynyt. Mutta harhaluuloja on monenlaisia ja ne ei olleet nyt mulla.
/aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekin meni ohi ja väärin nyt. Ei olla tekemisissä oltu toviin ja sekin mun aloitteesta. En halua olla tekemisissä. Vaimo tuhosi stalkkaamalla urani. Ja harkitsen käräjiä. Mitään uskottomuutta ei tapahtunut töissä eikä työn ulkopuolella. Oltiin pakosta tekemisissä ja en lähestynyt. Mutta harhaluuloja on monenlaisia ja ne ei olleet nyt mulla.
/aloittajaEli mies jolla on vaimo on ap 🫢😂🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215354- 501391
- 11817
- 47789
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58788- 46772
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52767Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49756Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132745Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734