Muita joita kiihottaa musta nahka? Pitkä tuoksuva nahkatakki… ahhhh!
Nahkatakkikiima
14
398
Vastaukset
- Anonyymi
On, kyllä. Pitkä nahkatakki on tosi iso turn on. Kyllä kääntyy pää kun kadulla näkee kauniin naisen pitkässä nahkatakissa. Olis aika ihanaa harrastaa seksiä niin että naisella ei olis muuta päällä kuin nahkatakki. Varsinkin nahkatakkiin painautuvat rinnat on ihana näky. Ja nahan äänimaailma..
- Anonyymi
Olen nahkafetissinainen ja juuri pitkä musta ja natiseva mutta pehmeä nahkatakki saa syttymään tosi voimakkaasti! Painan kasvot toiseen päähän takkia ja tyydytyksen lomassa nautin takin äänistä ja tuoksusta! Samalla masturboin takin helmalla, pillu todella märkä, takki tyydyttää ihanasti klitorista. Lopulta tulee montamonituista märkää orkkua takkiin, ahhh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nahkafetissinainen ja juuri pitkä musta ja natiseva mutta pehmeä nahkatakki saa syttymään tosi voimakkaasti! Painan kasvot toiseen päähän takkia ja tyydytyksen lomassa nautin takin äänistä ja tuoksusta! Samalla masturboin takin helmalla, pillu todella märkä, takki tyydyttää ihanasti klitorista. Lopulta tulee montamonituista märkää orkkua takkiin, ahhh!
Ihan parasta 😘😍
- Anonyymi
Masturboiko miehet pehmeällä nahkatakilla ja tuleeko iso lasti nahalle?
- Anonyymi
Joskus masturboin kyllä nahkatakille, vaimon nahkaiselle käsilaukulle on myös hyvä laskea lastit. Meillä on pehmeä iso nahkasohva jonka päällä usein rakastelemme ja se vasta on jotain. Joskus yksin ollessani levitän liukkaria ja nain nahkasohvan pehmeiden tyynyjen väliin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus masturboin kyllä nahkatakille, vaimon nahkaiselle käsilaukulle on myös hyvä laskea lastit. Meillä on pehmeä iso nahkasohva jonka päällä usein rakastelemme ja se vasta on jotain. Joskus yksin ollessani levitän liukkaria ja nain nahkasohvan pehmeiden tyynyjen väliin..
Oi pehmeä nahkasohva kuullostaa ihanalta… hyväiletkö ikinä nahkatakilla munaa? Liukkaria nahkaan ja huhhhhh mikä orkku…
- Anonyymi
nahkatakki tai muu paksu talvitakki päällä ja nahkarukkaset kädessä ei tarvitse kauaa runkata kun lentää
- Anonyymi
Pehmeellä tuoksuvalla mustalla natisevalla nahalla saa ihanasti, liukkaria kehiin ja liukuu upeasti ja nahkatakki saa pian isot lastit <3
- Anonyymi
Mä m56. Mulla pitkä rotsi kanssa. Kiihottavaa pukeutua täysin nahkaan, pvchen tai kumiin ja sitten pitkä rotsi siihen...
- Anonyymi
Vaimo joskus suostuu pukemaan pitkän mustan nahkatakin alla vain stay upit, avorintsikat ja korkkarit kun lähdemme ajelemaan autolla. Pari kertaa suostunut kävelemään kadulla tai puistossa noin ennenkuin menemme jonnekin rauhallisempaan paikkaan panemaan.
- Anonyymi
Pitkä nahkatakki on ihanan seksikäs. Näkisinpä sun vaimon se päällä. Ja olis ihanaa napittaa se auki ja naida sun vaimoa niin että se pitäis sen koko ajan päällä..
- Anonyymi
Pehmeään nahkaan liukkaria ja ei kyllä kestä kauaa…
- Anonyymi
Oma lempparinahkis juuri käytössä, hieron sillä itseäni, liukuu ihanan pehmeästi ja kiihottavasti, tuoksuu nahalle ja natisee, saan takilla aina monta räjähtävää orkkua, takki on aivan märkä…
- Anonyymi
Itsellä on fetissikäyttöön ostettu nahkahaalari, josta kalun saa helposti esiin (vetskari ulottuu takapuoleen asti). Kivikova erektio tulee pelkästä asun haistelusta, ja pukemisen jälkeen kiima on sanoinkuvaamaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233083Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 65646Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3593Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32551Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha34519Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3479- 36475
- 40471
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17465Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3460