On tämä oulainen niin ihana paikka että tänne vois vaikka kuolla, mut ennemmin kuolla.
Oulaienen love
2
502
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tänne syntyä ainakaan kannata
- Anonyymi
Vuoteen 2030 mennessä, kun syntyvyys tätä menoa vähenee ja väki muutenkin muuttaa työn perässä pois!
Isot, ulkomaalais omisteiset yritykset lopettavat, tuon tuosta ja isot tehdashallit jäävät Kivisenkankaalla, muistoksi vain! Tai sitten, kun vanhuksien määrähän räjähtää käsiin, niin vuodepaikkojen lisäämiseksi, tehdashallit täytetään vanhuksilla!
Palvelut vähenevät rajusti, kaikilla osa-alueilla, niin täällä ei ole kuin, pari kauppaa ja paikkakunta slummiutuu, muualtakin, kuin Ravikadunalueilta ja rikollisuus rehoittaa!!
Ainoa bisnes, mikä vuosien saatossa tulee kannattamaan Oulaisissa, on hautausurakointi, että ei muuta kuin yritystä perustamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223057- 402674
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621