Bilteman kahviossa katselen nuoria työntekijöitä, mutta sitten silmäni osui n.60v hoikkaan mieheen, harmaa parta, silmälasit ja miehen ryhti teki vaikutuksen. Aloin heti haaveilemaan miltä mies näyttäisi alastomana, millainen kulli olisi suussani. Hemmetti, en ole kuin kerran imenyt vaikka haluja kullin imemiseen riitäisi, mutta mistä löytyisi vanhempi luotettava mies joka välillä antaisi yli 60v naimisissa olevalle miehelle kullia suuhun. T: miehestä haaveileva.
Katselemassa
15
558
Vastaukset
- Anonyymi
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Mulla sama tai samantyyppinen mies ajatuksissa jollaisen haluan kohdata!
Voin kuvitella millainen ko. mies on!
Kummalla hän olisi lähempänä, mulla sinuulla vai sulla perheellisellä ukolla?
Tai sitten se ihanuus voisit olla jopa sinä itsekin - jos tykkäät näin meistä mieshenkilöistä!? - Anonyymi
Jaa sinä olet se 60-vuotias ukkom.? Ja ihailusi kohde arviosi mukaan myös samaa ikää?
Nyt huomaan kun luen sen uudelleen.
Siis onko asia niin yksiselitteinen haet kullia "joka kävelee" ja vain että saat sen suuhusi?
Mitään muutako sulla itselläsi ole "antaa, tai ottaa"? - Anonyymi
Itse haaveillut yli 60v iso kalu miehestä joka haluis et tyydytän sen. Itse vähän kokenut 57+ mies Vakka-Suomesta ja kylläkin ujo sellasee.
- Anonyymi
Juu sinut me jo tunnetaan... harmi ettei sulle löydy ketään edes sinne päin olevaa nyhveröä?
Mutta tiedätkö - este voibolla myös useimmille sama vika -> eli VAATIMUKSET JA ODOTUKSET YLITTÄÄ KAIKKI NE NORMAALIIN kanssakäymiseen riittävät ominaisuudet!
Useimmilla meillä ei ole jättikulleja, mutta sen sijaan saattaa olla sivistynyt uskollinen 'suuri sydän' ja halua olla ihminen toiselle "runkkusautomaatin" kaltaisten hommien sijaan!
Ts. Jos kullin koko on ainoita vaatimuksia ja edellytyksen mittareita suhteessa toisiin... niin pitää mennä itteensä ja katsoa ja verrata myös omaa varustustaan mihin sillä pääsee!?
- Anonyymi
Minulla taas on vakiparturi kampaaja mies,irakilainen nuori komea tummamies.mietin aina kun hän hiuksiani haparoi että jos saisin hyväillä hänen kehoaan ja ottaa kalun suuhun.aaaahh
- Anonyymi
Mulla samanlainen parturi. Ja maksaa 20€ ilman ajanvarausta. Ajatellu myös et millane tumma herkkukyrpä sillä oliskaan housuissa jota runkata ja imee lutkuttaa? M 02al
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla samanlainen parturi. Ja maksaa 20€ ilman ajanvarausta. Ajatellu myös et millane tumma herkkukyrpä sillä oliskaan housuissa jota runkata ja imee lutkuttaa? M 02al
Meitähän on jo kaksi kokeilunhaluista.minulla myös ilman ajanvarauata mut 25 €.mut on sen verran komea ja mukava mies et maksan mieluusti ja enemmänkin jos rahalla saisi ottaa kalun suuhun.ja sitä rataa eteenpäin saaha se kalu mun tiukkaan anaaliin.harmi kun nää jää vain haaveiksi
- Anonyymi
Piilo- ja kaappi hintit "bi-statuksella" haaveilevat taas, niin tulee olemaan jatkossakin!
- Anonyymi
Missä biltemassa käyt
- Anonyymi
Mulle ihan sama vaikka voin ollakin tuo mies kun naiset ovat kehuneet ryhtiäni ja kuvaus passaa mutta olen hetero jatkakaa vain unien näkemistä kun olen hetero ja pidän vain naisista terveisin vanhempi kehonrakentajamies
- Anonyymi
Kiva kun edell. ukko kuitenkin seuraa homojen elämää näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun edell. ukko kuitenkin seuraa homojen elämää näin?
Älä unta näe että seuraan kun eivät ala mulle ehdottelemaan mitään paras sulle ja mulle niin?
- Anonyymi
Suurin osa kehonrakentajista on bi porukkaa,ikävä kyllä.hivelette rasvoja toistenne vartaloihin.no kai se pitää yrittää meidän ymmärtää.me terve järkiset nautiskelijat
- Anonyymi
Hei kuules ÄLÄ VIITTI syrjiä meitä suuntauksemme vuoksi!
Meillä on kaikilla oikeus käydä Biltemassa kahvilla ja kattella samalla komeitten isokullisten miesten etumuksia! Ei oo kiellettyä löytää seksikumppania sielläkään!
Meillä piilo- ja julkihomoilla ja bi-ukkomiehilläkin on oikeus löytää myös heteromiesten kanasa yhteinen käsitekniikka yhteys!
Näin >on!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567775Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675871Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615360Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515253Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084602Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1062299Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol31150Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e21145Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371006Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43944