Katselemassa

Anonyymi-ap

Bilteman kahviossa katselen nuoria työntekijöitä, mutta sitten silmäni osui n.60v hoikkaan mieheen, harmaa parta, silmälasit ja miehen ryhti teki vaikutuksen. Aloin heti haaveilemaan miltä mies näyttäisi alastomana, millainen kulli olisi suussani. Hemmetti, en ole kuin kerran imenyt vaikka haluja kullin imemiseen riitäisi, mutta mistä löytyisi vanhempi luotettava mies joka välillä antaisi yli 60v naimisissa olevalle miehelle kullia suuhun. T: miehestä haaveileva.

11

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa

• Anonyymi
        UUSI

Mitäs se spede sulle buaahaa kertoi.

• Anonyymi

Mulla sama tai samantyyppinen mies ajatuksissa jollaisen haluan kohdata!
      Voin kuvitella millainen ko. mies on!

Kummalla hän olisi lähempänä, mulla sinuulla vai sulla perheellisellä ukolla?

Tai sitten se ihanuus voisit olla jopa sinä itsekin - jos tykkäät näin meistä mieshenkilöistä!?

• Anonyymi

Jaa sinä olet se 60-vuotias ukkom.? Ja ihailusi kohde arviosi mukaan myös samaa ikää?
      Nyt huomaan kun luen sen uudelleen.

Siis onko asia niin yksiselitteinen haet kullia "joka kävelee" ja vain että saat sen suuhusi?
      Mitään muutako sulla itselläsi ole "antaa, tai ottaa"?

• Anonyymi
      UUSI

Itse haaveillut yli 60v iso kalu miehestä joka haluis et tyydytän sen. Itse vähän kokenut 57+ mies Vakka-Suomesta ja kylläkin ujo sellasee.

• Anonyymi
        UUSI

Juu sinut me jo tunnetaan... harmi ettei sulle löydy ketään edes sinne päin olevaa nyhveröä?
        Mutta tiedätkö - este voibolla myös useimmille sama vika -> eli VAATIMUKSET JA ODOTUKSET YLITTÄÄ KAIKKI NE NORMAALIIN kanssakäymiseen riittävät ominaisuudet!
        Useimmilla meillä ei ole jättikulleja, mutta sen sijaan saattaa olla sivistynyt uskollinen 'suuri sydän' ja halua olla ihminen toiselle "runkkusautomaatin" kaltaisten hommien sijaan!
        Ts. Jos kullin koko on ainoita vaatimuksia ja edellytyksen mittareita suhteessa toisiin... niin pitää mennä itteensä ja katsoa ja verrata myös omaa varustustaan mihin sillä pääsee!?

• Anonyymi
      UUSI

Minulla taas on vakiparturi kampaaja mies,irakilainen nuori komea tummamies.mietin aina kun hän hiuksiani haparoi että jos saisin hyväillä hänen kehoaan ja ottaa kalun suuhun.aaaahh

• Anonyymi
        UUSI

Mulla samanlainen parturi. Ja maksaa 20€ ilman ajanvarausta. Ajatellu myös et millane tumma herkkukyrpä sillä oliskaan housuissa jota runkata ja imee lutkuttaa? M 02al

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla samanlainen parturi. Ja maksaa 20€ ilman ajanvarausta. Ajatellu myös et millane tumma herkkukyrpä sillä oliskaan housuissa jota runkata ja imee lutkuttaa? M 02al

Meitähän on jo kaksi kokeilunhaluista.minulla myös ilman ajanvarauata mut 25 €.mut on sen verran komea ja mukava mies et maksan mieluusti ja enemmänkin jos rahalla saisi ottaa kalun suuhun.ja sitä rataa eteenpäin saaha se kalu mun tiukkaan anaaliin.harmi kun nää jää vain haaveiksi

• Anonyymi
      UUSI

Piilo- ja kaappi hintit "bi-statuksella" haaveilevat taas, niin tulee olemaan jatkossakin!

• Anonyymi
        UUSI

No ethän sä tietysti ittelles mitään voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1608
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      67
      1571
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      164
      1360
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1237
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      106
      1191
    6. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      278
      1185
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1049
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      61
      1046
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      89
      967
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      950
    Aihe