Elikkäs tässä pikku info niille ketkä ajelee uudemmalla ruisku kisbeellä.
Jos haluat sitä viritellä niin se ei oo helppoo ja kaikki ei jaksa, kannattaa ostaa vanhempi skootteri/mopo kaasarilla nii helpottuu tilanne.
Mutta siis sitä tietoo löytyy tosi niukasti netistä ja mä oon tähän mennessä löytäny vaan 3 vaihtoehtoo millä sais rajottimen pois.
1. (Varmaan kukaan ei tee tätä) (Remap) Sun pitää ohjelmoida uudelleen ECU eli siis se moottorinohjausyksikkö joka korvaa perinteisen CDI:n joka yleensä moposta löytyy, tai lähettää sille koneelle koodia. Mitä oon netistä nähny nii yks ukko on sen tehny semmosella "arduino" ohjelmoitavalla piirilevyllä. Löytyy Redditistä https://www.reddit.com/r/scooters/comments/13rbkxj/2021_peugeot_kisbee_4t_euro5_derestriction_using/
2. Voit ostaa rajottamattoman ECU:n esim dopplerilta ja se maksaaki sitte sitä 200€ luokkaa.
3. (Todennäkösin tapa) Sun pitää avata variaattori ja kytkinkellosta hioo 2 vastakkaista magneettia tasaseks kytkinkellosta, magneetteja on yhteensä 4. Se on aika tarkkaa hommaa ja jos sen teet tarkasti niin skootteri kulkee rajottamattomasti, mutta jos se loppujen lopuks ei toimi vaan on rajotettu johonkin 20km/h yhtäkkiä niin sun pitää sitä sensoria sen kytkinkellon vierestä laittaa osottaan vinoon esim. irrottamalla eka toisen ruuvin jotta se ei tunnista sitä pientä magneettista vetoo niistä hiotuista magneeteista.
Sen sensorin pitää sitte olla aika paikallaan jos se heiluu niin voi olla että alkaa nykimään rajotinta.
Lyhykäisyydesään sun skootterin luulee että sä ajat tosi hitaasti koska se ottaa huomioon vaan 2 magneettia ja sitten ei rajota kierroksia enää.
Jos menet möhlimään sen kytkinkellon ja homma ei toimi vaikka mitä tekisit niin onneksi se maksaa uusi noin 20€ tekantilla.
Peugeot Kisbee EURO5 (2020 Alkaen)
1
420
Vastaukset
Tässä videopätkää ku joku brittiläine ukko virittelee https://www.youtube.com/watch?v=E1uqASZ0vD4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459