🚨 COVID-ROKOTTEEN ÄKILLISEN KUOLEMAN MEKANISMI
💉 Nicolas Hulscher, MPH, selittää huolestuttavan yksityiskohtaisesti, miten mRNA COVID -rokotteet aiheuttavat viivästyneitä sydänvaurioita — jotka voivat johtaa äkilliseen kuolemaan kuukausia tai jopa vuosia pistoksen jälkeen.
Tutkimukset ovat osoittaneet:
👉 mRNA ja piikkiproteiinit voivat suoraan päästä sydämeen, aiheuttaen tulehdusta ja arpeutumista, erityisesti rokoteperäisen sydänlihastulehduksen tapauksissa.
👉 Nämä sydämen mikroarvet johtavat sydämen sähköisiin poikkeavuuksiin, joita ei voida havaita kuvantamisella, ja voivat aiheuttaa äkillisen sydänpysähdyksen fyysisen rasituksen aikana tai jopa varhain aamulla, kun katekolamiinien tasot nousevat.
Tämä selittää traagisen äkillisten kuolemien piikin urheilijoiden keskuudessa vuonna 2021 — ja varoittaa mahdollisista viivästyneistä vaikutuksista miljoonilla rokotetuilla.
🚨 MECHANISM OF SUDDEN DEATH FROM COVID VACCINE
💉 Nicolas Hulscher, MPH, explains in alarming detail how mRNA COVID vaccines cause delayed cardiac damage — leading to sudden death months or even years after injection.
Studies have shown:
👉 mRNA and spike proteins can directly reach the heart, triggering inflammation and scarring, particularly in cases of vaccine-induced myocarditis.
👉 These micro scars in the heart lead to cardiac electrical abnormalities that are undetectable with imaging and can cause sudden cardiac arrest during physical exertion or even in the early morning hours, when catecholamine levels surge.
This explains the tragic spike in sudden deaths among athletes in 2021 — and warns of potential delayed effects in millions of vaccinated people.
Covid rokotteesta
Anonyymi-ap
1
98
Vastaukset
- Anonyymi
Uskotko oikeesti kaikkeen mitä uutisis höpistää, melkei kaikki on pelkkää valhetta ja tämä sun uutine on oikee viimesen päälle iso valhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611