Olen aina tykännyt luonnollisista naisista, mutta nyt iän karttuessa ja maailman muoviutuessa palo naisellisen pehmeään suorastaan roihuaa minussa. En tiedä mitään seksikkäämpää kuin keski-ikäinen ns. BBW nainen jolla luonnollinen karvoitus. Seksiikkyys on silloin jotain runollisen kaunista.
Kun tällainen nainen on sinut itsensä kanssa se on täydellinen pakkaus. Yhtäaikaa tekee mieli vain katsella, rakaastella silmin, koskea, suudella aivan jokaista millineliöä tuon jumalattaren keholta ja samaan aikaan panna lujaa kaikista asennoista. Noina hetkinä oikeasti harmittaa, että on vain kaksi kättä, jolla koskea, vain yksi suu jolla suudella.
Sinä ihana nainen, jolla pyllyä, reittä, rintaa, maksua. Kanna niitä ylväästi, sillä minä ainakin ihailen täynnä huumaa ja kovana puntistani. Luonnollisuus on kaunista ja helvetin seksikästä.
Mies 55
Mature /BBW jne.
13
302
Vastaukset
- Anonyymi
Voisit tykätä mun naisesta. Voiko täällä näyttää privana kuvia?
- Anonyymi
Jos hän osuu kuvaukseen, niin varmasti. Voi kuinka haluaisin kuvat nähdä.
- Anonyymi
Jos hänet löytäisin en poistuisi sängystä enää ikinä. Ihana nainen <3
https://xhamster.com/photos/gallery/16135536/515919185 - AnonyymiUUSI
Varatut maturet antavat aukkonsa käsittelyyn paljaalla, himokkaita hetkiä syntyy.
- AnonyymiUUSI
Mun vaimo sopii just tohon kuvaukseen oon ottanut siitä paljon nakukuvia kun mua kiihottaa että vieraat miehet katselee sitä.
- AnonyymiUUSI
Sinä onnellinen. Ymmärrän hyvin ajatuksesi ja sen että miehet kuolaa aarteesi perään. Missä kuviasi voisi ihailla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä onnellinen. Ymmärrän hyvin ajatuksesi ja sen että miehet kuolaa aarteesi perään. Missä kuviasi voisi ihailla?
Meillä on niitä alastonsuomi.com sivuilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on niitä alastonsuomi.com sivuilla.
Siirryn siis sinne kuolaamaan. Onko antaa vinkkiä, ettei tarvitse koko valikoimaa selata läpi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siirryn siis sinne kuolaamaan. Onko antaa vinkkiä, ettei tarvitse koko valikoimaa selata läpi
finntai
- AnonyymiUUSI
Oliskos 02al maturea jolla karvat tallella joka haluisi tutustua kuusikymppinen mieheen.
- AnonyymiUUSI
Oma vaimo viisikymppinen mature bbw, on isot tissit, leveä ja paksu perse, tukevat reidet, ja se häpy kuinka runsas. Kyllä kelpaa naida,. Se näkymä takaa päin kun on kontillaan perse pystyssä tarjoten kypsää sheivaamatonta vittuaan naitavaksi. Tai kun kiimassaan ratsastaa kyrpäni päällä välillä imettäen tissejään. En vaihtaisi nuoreen laihaan sanon.
- AnonyymiUUSI
Olisko sulla kuvia vaimosta ?
- AnonyymiUUSI
Olen kanssasi 101% samaa mieltä.
En vaihtaisi.
Kukin tavallaan, mutta oma mieltymys on juuri sama kuin sinulla. Luonnollinen pehmyt, luonnollinen pillun karvoitus, rinnat joissa ei ole kumia, vaan heiluvat vapaasti panemisen tahtiin.
Tuollaista upeaa luonnovoimaa ei saisi missään nimessä hävittää tai hävetä.
Laihoilla on omat faninsa ja mature BBW.llä omat.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211801Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531661- 301413
- 691083
- 50992
- 53870
- 23840
- 49831
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?172824Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173702