Hei! Mistähän onnistuisi saada lainalle takaajaa tai isompaa lainaa yksityiseltä kun luottotiedot mennyt? Vakituinen työpaikka ja säännölliset tulot löytyy
Suuri tarve olisi. Olisiko neuvoja/lainaajan täältä?
Takaaja/isompi laina. APUA!
5
249
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, ihanko aikuisten oikeasti kuvittelet, että joku lähtisi takaamaan ventovieraan lainaa tai lainaamaan luottotietonsa menettäneelle? Tietysti, jos sinulta löytyy kunnon vakuus niin joku voisi lainatakin. Miten on?
- Anonyymi
Olihan tuo toiveikkuudessaan hauska ehdotus, että joku palstan lukija lähtisi takaamaan aloittajalle lainaa.
- Anonyymi
Vanha sanonta, sen maksaa minkä takaa.
Mitä arvelet, löytyykö maksajia sinun lainalle?
Itse olen ollut takaajana vain omille lapsille ja vain sellaisilla summilla joista itse olisin selvinnyt.
Lapselle takaaminen on ihan eri asia kuin ventovieraalle sillä loppupelissä kuolemani jälkeen kaikki varani siirtyvät lapilleni.
Juu en halua lahjoittaa rahojani ventovieraalle. - Anonyymi
Aloittajan kannattaa etsiä oikeusopista merkitys sanalle, omavelkainentakaus, ja miettiä mitä se pahimmillaan merkitsee. Kun päävelallisella alkaa menemään huonosti, ja vaikka takaajia olisi sata, niin yksi takaaja voi joutua vastaamaamaan koko lainan pääomasta ja kuluista kuin omasta velastaan.
Se on helvetin hyvä suunnitella ja puhua, mutta totuuden hetkellä kaverikin voi mennä pinnan alle. Kenenkään ei koskaan pidä laittaa nimeään kenenkään paperiin. Tämä pitää ymmärtää jo silloin kun joku alkaa edes puhumaan isoja.- Anonyymi
Kommenttiin lisäys. Luottotiedoton ei saa velkaa mistään millään ehdoilla. Asia on eri jos palestiinalaisen puusepän poika ilmaantuu hudeille ja sokeat saa näkönsä, kuurot kuulonsa ja rammat jalkansa. Ekassa ketjun kommentissa sanottiin jo ettei tuntemattomien papereihin kirjoiteta nimiä. Luottotiedot on mennyt ihan omien toimien vuoksi ja ne saa takaisin ajallaan. Ei kunnossa olevilla tiedoillakaan velkaa saa, ei edes pientä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741