Uskaltaako teistä kukaan kertoa suoraan

Anonyymi-ap

Mitä ajattelee syvällä sisimmässään.

30

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuntuu kuin lentäisi

• Anonyymi

Samoin, turvallinen ihana olo❤️

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin, turvallinen ihana olo❤️

Sivusta

❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Tunnen vihaa erästä naista kohtaan. Hän leikkii muiden rahoilla suvaitsevaista ja hyväntekijää. On olevinaan ns parempi ihminen. Elöttäisi ne ”elukat” omilla rahoilla stana. 🖕

• Anonyymi

Maksa velat hampaaton kirsi

• Anonyymi

Mitkä elukat? 😆 Käyn töissä ja mulla on aina ollut rakkaus lemmikkeihin. 😍
        Ja tosiaan saat tuntea vihaa. Mä tosin en leiki mitään. En oo hyväntekijä enkä suvaitsevainen sua kohtaan ainakaan. Olen lopettanut sellaisen.
        Piiri on kaventunut. Olen päivittäin tekemisissä oikeiden ystävien kanssa.

• Anonyymi

Veera??

• Anonyymi

Luuseri ei uskalla sanoa mitään suoraan. Nurisee tänne. Nyyhhh.😂

• Anonyymi

Kuule läski. Opettele sinä puhumaan suoraan ja lopeta se selän takana jauhaminen. Senhän sä osaat. Sitte suututtaa jos joku menee susta jotain sanomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuseri ei uskalla sanoa mitään suoraan. Nurisee tänne. Nyyhhh.😂

Siis tämä. Mukaan lähdetään vaikka mihin juttuihin, mut tuomitaan sit heti. Ei tälläsille kannata sanoa sit mitään. Huomautan. 😄 Ei kannata avautuu mistään.

• Anonyymi

Onkos sulla ollu aina toi ongelma, että et osaa puhua suoraan ihmisille vaan tulet tänne lässyttämään? Katsos voisit poistaa tämän naisen vaikka somesta jne? Olis kaikille palvelus tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksa velat hampaaton kirsi

😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Syytät sitä naista pelkästään?? Vitu pelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tämä. Mukaan lähdetään vaikka mihin juttuihin, mut tuomitaan sit heti. Ei tälläsille kannata sanoa sit mitään. Huomautan. 😄 Ei kannata avautuu mistään.

Epäluotettavii, tiiän..oon vaan avoin.

• Anonyymi

Jos oot M niin toivon sulle pelkkää tuskaa.🤣🤣🤣 Kärsimystä olet ansainnut koska olet elänyt miten sattuu ja kussu ihan ite omat asias. Mene panemaan sitä rumaa uutta luuskaas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oot M niin toivon sulle pelkkää tuskaa.🤣🤣🤣 Kärsimystä olet ansainnut koska olet elänyt miten sattuu ja kussu ihan ite omat asias. Mene panemaan sitä rumaa uutta luuskaas.

Jätkä ei edes tajua että siitä halutaan eroon 😂😂😂 hyppäis vaikka kaivoon

• Anonyymi

Oot kateellinen jostain.

• Anonyymi

Sä et ainakaan uskalla koskaan.

• Anonyymi

Voisitko perustella tämän väitteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko perustella tämän väitteen?

Kokemus puhuu.

• Anonyymi

Ei nyt ihan aina mutta yleensä kyllä. Sekä hyvät että pahat tunteeni paljastan:)

• Anonyymi

Miestä.

• Anonyymi

Rehellisesti kerrottuna, en olisi koskaan halunnut projektin alkavan ja joutuvani kokemaan elämäni kauheimmat vuodet! Teitte todella väärin, kun ette ymmärtäneet ettei sellainen näytelmäprojekti sovi erityispiirteiselle!

• Anonyymi

En tiedä tuleeko minusta enää täysin ehjää ihmistä koskaan ja sekin etten tiedä pystynkö ihmissuhteeseen enää kaiken kokemani jälkeen! Yhden miehen kanssa haluan sitä yrittää ja jos se ei onnistu, en enää koskaan sen jälkeen halua yrittää mitään! Siksi että projekti tuhosi elämääni aivan liian kauan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä tuleeko minusta enää täysin ehjää ihmistä koskaan ja sekin etten tiedä pystynkö ihmissuhteeseen enää kaiken kokemani jälkeen! Yhden miehen kanssa haluan sitä yrittää ja jos se ei onnistu, en enää koskaan sen jälkeen halua yrittää mitään! Siksi että projekti tuhosi elämääni aivan liian kauan!

Ja teki minusta ramman ihmisen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja teki minusta ramman ihmisen!

Se ettei projektin toteutus koskaan sopinut minulle, vei kaiken hyvän elämästä ja kun joutui kauan kokemaan sellaista mikä aiheutti tuskaa, stressiä ja ahdistusta kestää aikansa ennen kuin niistä selviää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ettei projektin toteutus koskaan sopinut minulle, vei kaiken hyvän elämästä ja kun joutui kauan kokemaan sellaista mikä aiheutti tuskaa, stressiä ja ahdistusta kestää aikansa ennen kuin niistä selviää!

Olen sisäisesti hyvin surullinen, koska koen että minua kohdeltiin epäoikeudenmukaisesti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sisäisesti hyvin surullinen, koska koen että minua kohdeltiin epäoikeudenmukaisesti!

Paskamainen juttu mutta pääset sen yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskamainen juttu mutta pääset sen yli.

Pääsee pääsee. Tosin tossa varmaan käyny isompi juttu,koska tää projekti henkilö on täällä useammankin vuoden tätä vuodattanu.🥺

• Anonyymi

Uskallan kertoa, että kun luen kirjoituksiani olen sitä mieltä etten pysty vielä seurustelemaan kenenkään kanssa ja se liittyy siihen valtavaan epäoikeudenmukaisuuden tuntemukseen, jonka olen kokenut olevan läsnä elämässäni koko projetin ajan! Se etten saanut vakituista työpaikkaa ja siitä aiheutuneet tulon menetykset ja projektin takia se epäoikeudenmukaisuus mikä aiheutti työkyvttömyyden, ahdituksen ja valtavan kauan kestäneen stressin! Minun on saatava tietty summa menetetyistä tuloista, koska en halua elää kenenkään toisen tuloilla, koska jouduin sitä parisuhteessani tekemään kauan. Siksi minulle on todella tärkeää että myös minulla on omaa rahaa enemmän ja niin olisi ollut jos olisin saanut jatkaa vakituisesa työpaikassa! Asseille oikeudenmukaisuus on äärettömän tärkeä asia, ja sitä en ole kokenut yhteentoista vuoteen! Huom! Ilman lupaa aloitettu syvästi rikkonut projektin aloitus! Jos projekti yhä jatkuu ns. näytelmän muodossa, se saa minut voimaan entistä huonommin ja on tuntunut siltä, että sitä juuri haluatte saada aikaan! Mikään pyyntö ei ole mennyt perille hiljaisuuden vaatimuksesta, nyt sen on alettava, ei mitään enää misssään, ei tilauksiin liittyen ei lääkärissä käynnin yhteydessä, eikä mihinkään muuhunkaan liittyen! En jaksa ajatella hyviä asioita koska elämääni on häiritty liian kauan ja todella monissa paikoissa! Ehkä minun halutaankin voivan huonosti, koska en muuten ymmärrä kiusaamista! Eli tilanne on nyt se ettei ole jaksamista tutustua keneenkään ja vain se, että korvauksia maksetaan saa minut voimaan paremmin, koska oikeudenmukaisuus on todella tärkeää minulle ja sitä en ole saanut kokea yhteentoista vuoteen! Olen ollut jonkin verran masentunut jo pidemmän aikaa ja kaikki se johtuu projektin aikaansaamasta pahasta olosta! Olen ollut kuin jotain vapaata riistaa, jota saa kohdella miten sattuu! Ja tuska on välillä ollut valtavaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      83
      1236
    2. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      699
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      645
    4. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      88
      454
    5. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    6. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      326
    7. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    8. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    9. 0
      90
    10. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    Aihe