järkyttynyt siitäkin, että tilaamiani tuotteita siirrettiin sinne sun tänne ja ne olivat sellaisia jotka todella olisin halunnut! Millä hel..tin oikeudella toimitte niin jatkuvasti ja saitte minut voimaan yhä huonommin! Olin kertonut jo kauan siitä, että hiljaisuus on ainoa asia mikä hoitaa ja auttaa pääsemään eteenpäin! Kuka tai ketä ovat ne ihmiset, jotka luulevat olevansa sellaisia, jotka luulevat saavansa tehdä mitä tahansa kiusatakseen vanhempaa naista! Ettekö osaa edes hävetä yhtään, te jotka annoitte projektille kysymättä häneltä mitään!
Olen syvästi
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
Teidän pitäisi olla niitä, jotka joutuvat korvaamaan menetettyjä tuloja ja henkiset kärsimykset ovat olleet todella valtavat! Osaatteko edes yhtään hävetä, koska niitä vaurioittavia vuosia oli aivan liian paljon! Sisälläni on syvä suru siitä, miten huonosti minua kohdeltiin niin lähellä kuin kauempanakin! Siksi on vaikea luottaa ihmisiin enää ollenkaan ja se tulee näkymään myös mahdollisessa seurustelusuhteessa, kestää kauemmin luottaa uuteen ihmiseen ja hänen motiiveihinsa! En voi kiittää ketään kaikesta kokemastani, koska jos olisin saanut vakituisen työpaikan olisin ollut valtavan onnellinen ihminen ja sellainen ihminen haluaa tutustua uusiin ihmisiin, sen varmaan jokainen ymmärtää! Harmittaa aivan valtavasti se ettei minulle kerrottu projektista mitään ja siitä mikä sen tarkoitus oli. Se tulee olemaan loppuelämäni ajan sellainen asia, joka aiheuttaa tuskaa syvällä sisimmässä huonoina hetkinä! Ja ei ole ollenkaan varmaa miten paljon kaikki kokemani tulee vaikuttamaan mahdollisessa uudessa suhteessa!
- Anonyymi
Menetin monia hyviä vuosia sellaisen takia mitä ei olisi ikinä saanut aloittaa! Kukaan ei tunnu ymmärtävän sitä, miten vaikeita ja kauheita kaikki ne projektiin liittyvät vuodet olivat! Mikään elämässäni aikaisemmin kokemani ei ole ollut lähelläkään niin rankkoja kuin viimeiset noin kymmenen vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menetin monia hyviä vuosia sellaisen takia mitä ei olisi ikinä saanut aloittaa! Kukaan ei tunnu ymmärtävän sitä, miten vaikeita ja kauheita kaikki ne projektiin liittyvät vuodet olivat! Mikään elämässäni aikaisemmin kokemani ei ole ollut lähelläkään niin rankkoja kuin viimeiset noin kymmenen vuotta!
Aivan helvetillinen näytelmä pyöri kaikkialla ja mikään pyyntö ei saanut sitä loppumaan! Kuolema oli paljon mielessä! Muistakaa se ettei enää saa näkyä eikä kuulua minkäänlaista sellaista mikä liittyy projektiin! Hammashoitajakin esitti, eikä ymmärtänyt kysyä sitä oliko minulle aikaisemmin laitettu vahavsti haisevaa puudutussuihketta, vaan rupesi vaan suihkuttamaan ja todella paljon sitä laittoikin! Sen seurauksena tunsin tukehtuvani, koska minua yskitti valtavasti ja sairauteeni kuuluu yliherkkyys hajuille ja sen takia tulin huonovointiseksi. Oli todella kamala kokemus. Mietin vielä pitäisikö hänestä tehdä ilmoitus, koska hän toimi ammattietiikansa vastaisesti! Rääkkäystä rääkkäyksen perään, sitä se on ollut joka päivä ovesta ulos lähtiessäni, en jaksa sitä enää yhtään, enkä ole jaksanut enää moenen vuoteen! Vuosien kammottavaa henkistä kidutusta!
- Anonyymi
Satusetä tai -täti vallannut itselleen järki- ja tunteet palstan. Olisi mukavaa tietää mikä on hänen motiivinsa. Haluaako peitellä omia tekojaan, harhauttaa ihmiset kuvittelemaan olemattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090