Kysymys todelliselle Väyrystietäjälle. Kuka näytteli Paavo Väyrystä Väyrysen kesäteattterin

Anonyymi-ap

näytelmässä Kekkonen. Paavo Väyrynen näytteli Kekkosta ja näytelmässä oli kohtaus, missä Väyrynen Kekkosena haastatteli Paavo Väyrystä ja aiheena oli luonnollisesti Paavo Väyrynen. Kuka oli tuo salaperäinen Paavo Väyrystä näytellyt henkilö?

12

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Möikö väliajalla itse Väyrynen kahvia ja pullaa? Siis ilman uimalakkia eli ei Kekkosena?

• Anonyymi

Olisiko Tursu sijaistanut Kekkosta, on myös kovasti venäjäkiimainen Väyrysen tapaan ja kalju on luonnollisempi, kuin Väyrysen uimalakki.

• Anonyymi

Olisiko nuukana kuin riihipiru Väyrynen näytellyt molemmat roolit. Väyrynen oli salamannopea kääntämään takkiaan.

• Anonyymi

Väyrysen vouhotus on kyllä parasta viihdettä seurattavaksi ja Väyrynen on vielä tosissaan ja se nostaa huumorin yli Kummeli tason.

• Anonyymi

Olisiko Väyrynen tehnyt ns kepuilluusion, tuetkin näytti kannattavilta sijoituksilta.

• Anonyymi

Pavo Väyrynen ei ainoastaan näyteelyt näytelmässä Kekkosta.

Väyrynen myös käsikirjoitti ja ohjasi näytelmän.

• Anonyymi

Ja keitti myös kahvit ja leipoi pullat joita möi kansallismekossaan väliajalla. Paavosta on moneksi. Kannattajakorttinsakin täytti ihan itse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja keitti myös kahvit ja leipoi pullat joita möi kansallismekossaan väliajalla. Paavosta on moneksi. Kannattajakorttinsakin täytti ihan itse!

Miksi Väyrysen kimpussa Kapi. Eikö "faitterilla" ole muuta elämää kuin tämä saitti? Minulla on. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Väyrysen kimpussa Kapi. Eikö "faitterilla" ole muuta elämää kuin tämä saitti? Minulla on. HO HOO, HO HOO!

Miksi sitten olet roikkunut täällä munakarvavahdissa toistakymmentä vuotta ja ensimmäiset 15 vuotta kello 24.00 aina 24.00 ja päiväst toiseen. Oikea kysymys kuuluu, Ossi minne sinun elämä meni?

• Anonyymi

Väyrynen on itsessään komedia ja varsinainen parodia.

• Anonyymi

Väyrysen vouhotukselle saa nauraa selkäkeikkaa!

• Anonyymi

Pihinä miehenä Paavo itse, luonnollisesti. Paavo yritti todistaa näytelmällään, että kyllä Kekkonen oli valinnut hänet seuraajakseen, mutta Koivisto kiilasi sivusta ja veti oikealta ohi. Paavo on vieläkin perin juurin vihainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe