näytelmässä Kekkonen. Paavo Väyrynen näytteli Kekkosta ja näytelmässä oli kohtaus, missä Väyrynen Kekkosena haastatteli Paavo Väyrystä ja aiheena oli luonnollisesti Paavo Väyrynen. Kuka oli tuo salaperäinen Paavo Väyrystä näytellyt henkilö?
Kysymys todelliselle Väyrystietäjälle. Kuka näytteli Paavo Väyrystä Väyrysen kesäteattterin
12
130
Vastaukset
- Anonyymi
Möikö väliajalla itse Väyrynen kahvia ja pullaa? Siis ilman uimalakkia eli ei Kekkosena?
- Anonyymi
Olisiko Tursu sijaistanut Kekkosta, on myös kovasti venäjäkiimainen Väyrysen tapaan ja kalju on luonnollisempi, kuin Väyrysen uimalakki.
- Anonyymi
Olisiko nuukana kuin riihipiru Väyrynen näytellyt molemmat roolit. Väyrynen oli salamannopea kääntämään takkiaan.
- Anonyymi
Väyrysen vouhotus on kyllä parasta viihdettä seurattavaksi ja Väyrynen on vielä tosissaan ja se nostaa huumorin yli Kummeli tason.
- Anonyymi
Olisiko Väyrynen tehnyt ns kepuilluusion, tuetkin näytti kannattavilta sijoituksilta.
- Anonyymi
Pavo Väyrynen ei ainoastaan näyteelyt näytelmässä Kekkosta.
Väyrynen myös käsikirjoitti ja ohjasi näytelmän.- Anonyymi
Ja keitti myös kahvit ja leipoi pullat joita möi kansallismekossaan väliajalla. Paavosta on moneksi. Kannattajakorttinsakin täytti ihan itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja keitti myös kahvit ja leipoi pullat joita möi kansallismekossaan väliajalla. Paavosta on moneksi. Kannattajakorttinsakin täytti ihan itse!
Miksi Väyrysen kimpussa Kapi. Eikö "faitterilla" ole muuta elämää kuin tämä saitti? Minulla on. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Väyrysen kimpussa Kapi. Eikö "faitterilla" ole muuta elämää kuin tämä saitti? Minulla on. HO HOO, HO HOO!
Miksi sitten olet roikkunut täällä munakarvavahdissa toistakymmentä vuotta ja ensimmäiset 15 vuotta kello 24.00 aina 24.00 ja päiväst toiseen. Oikea kysymys kuuluu, Ossi minne sinun elämä meni?
- Anonyymi
Väyrynen on itsessään komedia ja varsinainen parodia.
- Anonyymi
Väyrysen vouhotukselle saa nauraa selkäkeikkaa!
- Anonyymi
Pihinä miehenä Paavo itse, luonnollisesti. Paavo yritti todistaa näytelmällään, että kyllä Kekkonen oli valinnut hänet seuraajakseen, mutta Koivisto kiilasi sivusta ja veti oikealta ohi. Paavo on vieläkin perin juurin vihainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741