Etsin S&M sexistä kiinostunutta 18-35 vuotiasta naista salaiseen suhteeseen ,itse olen 60 v hyvin toimeentuleva pääkaupunkiseudulta oleva luotettava varattu mies, olen S henkinen ja toivon että et pelästy jos pyydän hieman rajumpaakin "kyytiä. Minulla on paikka jossa voimme rauhassa toteuttaa fantasioitamme ,tule ja tee itseäsi tyydyttävä ehdotus T. hyödyt .
Etsin S & M sexsistä
12
310
Vastaukset
- Anonyymi
Oon 18 ja helsingistö, saako suhun jotenki yhteyttä?
- Anonyymi
Millä osastolla asut niuvassa?
- Anonyymi
Sama homma olen 62v. Mukava siisti mies paikka missä voimme leikkiä. Sinun haluja noudattaen. Turku +100 km.
- Anonyymi
No miksi et ole jo työntänyt. Eikö poikas ole kotona auttamassa
- Anonyymi
Mikkelistä löytyy myös +40v mies toteuttamaan naisten ja miks ei miestenkin fetissejä.
- Anonyymi
Sinähän sen ittestäs tiedät mikä olet Eikö se peili jo kertonut sulle tilanteesi
- Anonyymi
Olisko naista ketä kiinnostaa tämän tyylinen seksi. Mies 60v 02al.
Kiinnostaisi ihan tosissaan kyllä.
- Anonyymi
Missä päin Kikka vaikutat olishan hienoa kun olis halukas kaveri. Mies 60v 02al.
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Kikka vaikutat olishan hienoa kun olis halukas kaveri. Mies 60v 02al.
Päijät-Hmeestä
- Anonyymi
Kikka.19v kirjoitti:
Päijät-Hmeestä
Haluaisitko tutustua paremmin.Olen terve mukava. Mies 60v.
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko tutustua paremmin.Olen terve mukava. Mies 60v.
Kaukana vaan oot et ei taida onnistua oikein tämä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403