Tässä muutama pv sitten Juvan yllä lähinnä Puistolan alueella liiteli drooni. Mitähän etsi? Pyöri rinkiä pitkään alueella. Taisi laskeutua joko Kaarihallille tai autohallien pihalle Juvantiellä. Onko tietoa? Eikä sitten mitään saivartelua, kiitos
Drooni Juvan yllä
15
1005
Vastaukset
- Anonyymi
Useat kiinteistövälittäjät käytävät droneja kuvauksiin. Samoin sähkö- ja vesilaitokset ym. Ja kyllähän yksityiset harrastajatkin lennättävät niitä.
- Anonyymi
Anoa varmaankin oli etsimässä.
- Anonyymi
Harvemmin olen Juvalla nähnyt drooneja. Paikallisen it - yrittäjän luomuksia vain nähnyt mitkä drooneilla kuvattu. Saattoi olla toki hän myös.
Taasko Ano saa palstatilaa, koettakaa jo unohtaa.- Anonyymi
ano=Juva
Ne vaan on synonyymejä. Koettakaan nyt vaan elää sen kanssa.
- Anonyymi
Oli varmaan kuvaamassa naisten takapuolia
- Anonyymi
Meinaakko että kun drooni näkyy niin naiset vipeltää ulos ja näyttää perslistonsa
- Anonyymi
Perslistoista tulee mieleen… no niin, koetetaan unohtaa.
- Anonyymi
Vakooja ohjaa pommit kotiisi
- Anonyymi
Varmaan rasisti natsi se drooni
- Anonyymi
Itse ajelen droonilla koska löydän sillä naisen
- Anonyymi
Oisko jöntsö asialla?
- Anonyymi
Pontso ajo droonil seinäää
- Anonyymi00014
Täällä taitaa kommentoida jälkikasvua teksteistä päätellen. Aika asiattomia. Kunhan vaan trollaavat.
- Anonyymi00015
Droonikuski on naisten mieleen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693090Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."251950Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2721543Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.991515Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2601186Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261078Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201054Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin791036En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711030- 981003