Tässä muutama pv sitten Juvan yllä lähinnä Puistolan alueella liiteli drooni. Mitähän etsi? Pyöri rinkiä pitkään alueella. Taisi laskeutua joko Kaarihallille tai autohallien pihalle Juvantiellä. Onko tietoa? Eikä sitten mitään saivartelua, kiitos
Drooni Juvan yllä
15
1024
Vastaukset
- Anonyymi
Useat kiinteistövälittäjät käytävät droneja kuvauksiin. Samoin sähkö- ja vesilaitokset ym. Ja kyllähän yksityiset harrastajatkin lennättävät niitä.
- Anonyymi
Anoa varmaankin oli etsimässä.
- Anonyymi
Harvemmin olen Juvalla nähnyt drooneja. Paikallisen it - yrittäjän luomuksia vain nähnyt mitkä drooneilla kuvattu. Saattoi olla toki hän myös.
Taasko Ano saa palstatilaa, koettakaa jo unohtaa.- Anonyymi
ano=Juva
Ne vaan on synonyymejä. Koettakaan nyt vaan elää sen kanssa.
- Anonyymi
Oli varmaan kuvaamassa naisten takapuolia
- Anonyymi
Meinaakko että kun drooni näkyy niin naiset vipeltää ulos ja näyttää perslistonsa
- Anonyymi
Perslistoista tulee mieleen… no niin, koetetaan unohtaa.
- Anonyymi
Vakooja ohjaa pommit kotiisi
- Anonyymi
Varmaan rasisti natsi se drooni
- Anonyymi
Itse ajelen droonilla koska löydän sillä naisen
- Anonyymi
Oisko jöntsö asialla?
- Anonyymi
Pontso ajo droonil seinäää
- Anonyymi00014
Täällä taitaa kommentoida jälkikasvua teksteistä päätellen. Aika asiattomia. Kunhan vaan trollaavat.
- Anonyymi00015
Droonikuski on naisten mieleen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609