Voi jo aistia kukkahattumädättäjien ja komukkien paniikin kun raketoidaan ensi gallupissa, jota YLE yrittää kaikin voimin lykätä!
Keskisarja herätti kansan, nyt taidettiin saada jättipotti kun nukkuvien puolue siirtyy meille!
25
185
Vastaukset
- Anonyymi
Kansa näki nyt miten typeriä persut ovat ja miten heitä ei kiinnosta pätkään suomen kansa.
- Anonyymi
Onko Teemu Keskisarja päästään ihan tiptop?
- Anonyymi
Kun kättelee tämän päivän Ilta Sanomissa olevaa kuvaa Teemu Keskisarjasta, jossa se on naama vinossa, niin kyllä se kuva kertoo enemmän kuin "tuhat sanaa" siitä onko Teemu Keskisarja ihan tiptop.
- Anonyymi
Jos ja kun "koulutettuna" mutta ei sivistyneenä, päästelee suustaan teeveessä parhaaseen katseluaikaan täysin vapaassa että riippumattomassa sekä ainoassa puolueettomassa mediassa tuollaista persujen hengen nostatus jargonia, niin ei todellakaan voi olla.
- Anonyymi
Ei muuta voi sanoa siitä tv-ohjelmasta, että Keskisarja on pirun oikeassa.
Sohvi Virran kannattaa tekstittää edes uusintaan puheensa, on se niin vaikeaselkoista. Hänellä voi olla perusteltuja mielipiteitä, jos vain ymmärtää koko puheet.
Aikoinaan sanottiin tuommosta puheen tuottoa "sönköksi". Vihreillä ei ole varaa kannatuksessa Virran esiintymiseen. Persu ja kokkari oli selväsanainen mielipiteessään.- Anonyymi
Mutta perssuomalaisen totuus jäi todistamatta joten faktaa tuli vain virralta, odotin keskisarjan puhuvan faktaa eikä foliohattujen litteän maan tietotoimiston uutisia.
- Anonyymi
Taisi lähteä useita PS äänestäjiä....
- Anonyymi
Siirryin pois PS:sta.
- Anonyymi
Hävettää Persut entistä enemmän.
- Anonyymi
Keskisarjaa pidin miehenä, mutta onkin persuluusereiden sätkyukko, ihan ei ollut tästä päivästå sen jutut, miten onko jäänyt 1920 luvulle,,,
- Anonyymi
Selkärangaton ukko. Purran kenkien nuoleskelija. Kokoomuksen juoksupoika.
- Anonyymi
Hyvä Teemu totuuden puhumisesta.
Muuten en enää puoluetta kannata. - Anonyymi
Nyt minä taas kannatan persuja. Hyvä Keskisarja!
- Anonyymi
Taidat ollakin ainoa. Onnea !
- Anonyymi
Kyllä Teemu palautti uskon perussuomalaisiin, ainakin joku yrittää hillitä tätä matu invaasiota? Ainoa keino ne saada häipymään maasta leikata sosiaaliturvaa?
- Anonyymi
Ei Suomessakaannyt kovin paljoa idiootteja ole. Koska ei teitä muut äänestä. Joten ei mene kannatus Kepun edelle. Sorry vasn , petspersperspersut.
- Anonyymi
Kristillisistä voi muutama ääriaines vajakki siirtyä persuihin. Mutta siinä se onkin. Ei silleenpitkälle pötkitä. Ei, ei , ei……
- Anonyymi
Työmaalla nyökytteli moni ruokkiksella, kun tuli puheeksi Keskisarja.
- Anonyymi
Olen tavallinen kouluja käymätön mies maalta, siksi kannatan Perussuomalaisia.
- Anonyymi
Suurin pelkoni on jos meidänkin kylälle alkaa tulla niitä heikkolaatuisia tulokkaita miten minulle sitten käy, joudunko muuttamaan pois täältä rakkaalta synnyinseudultani?
- Anonyymi
Tynkkynen lopettaa Ylen.
- Anonyymi
Kyllä minä olen Virran kanssa samaa mieltä. Nuo pakolaisleiriltä otetut kiintiöpakolaiset on korkeasti koulutettuja moniosaajia. Nehän ovat käyneet pakolaisleirin yliopistossa maisterin tutkinnon hyvin arvosanoin.
Lapset sielä leireillä käyvät ala- ja yläasteen kiitettävillä arvosanoilla ja Suomeen saapuessaa ovat suomalaisten lasten kanssa samalla tasolla.
Tuo minua ajatteluttaa, onko sielä leirillä ammattikoulussa työharjoittelua? - Anonyymi
Ilttiksen kirjoitus tänään:
"Kelan vajaa vuosi sitten Iltalehdelle toimittamien tilastojen mukaan tiettyjen tukien nostajakunnassa vieraskielisten osuus on noussut jo 50 prosentin tuntumaan Vantaalla ja Espoossa. Siis reilusti yli kaksinkertaiseksi verrattuna heidän osuuteensa väestöstä."
Ei kukaan somaliäideistä mene töitä hakemaan, ovat kotona lasten hoitamisen jälkeen.
Joten kotouttaminen on heille tarpeen, jos miehet päästävät. - Anonyymi
äänestä aina sopivaa vaihtoehtoa , mutta siellä on nyt sinimusta liikekin 🤔
niin no heidän linja on poistaa värillisiltä kansalaisuus- Anonyymi
mutta persut on maltillisempi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094186
- 783436
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?733208Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243179Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223012- 722886
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m402731Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim522628Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.832483- 332364