Miksi lihavat naiset luulevat olevansa viehättäviä jos omaavat yleisen laardimääränsä kanssa yhtenevästi tilavuudeltaan suuret rinnat, jotka kuitenkin ovat muodottomat perunasäkit? Suuri ei ole kaunista, kaunismuotoinen on kaunista.
Kaipaan aikaa kun naiset olivat hoikkia
46
548
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ollaan asian ytimessä!
- Anonyymi
Mut miksi suomalaiset miehet on kukkakeppejä? Ei lihaksia ei mitään. Varmaan housujenkin kepakon ympärysmitta koordinoi olemattoman vartalon kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut miksi suomalaiset miehet on kukkakeppejä? Ei lihaksia ei mitään. Varmaan housujenkin kepakon ympärysmitta koordinoi olemattoman vartalon kanssa
Koordinoi? Sinun kannattaa laardiaivo jättää nuo liian isot sanat muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koordinoi? Sinun kannattaa laardiaivo jättää nuo liian isot sanat muille.
Mitä enemmän laardii aivois, sitä viisaampi. Aivot on äs pääosin rasvaa. Sitä taitaakin teikäläisen päänupista uupua
- Anonyymi
Ja miksi lihavat luulevat olevansa muodokkaita? Ei jääkaapin näköinen ja kokoinen ole muodokas vaan juuri päinvastoin.
- Anonyymi
Laihakin voi olla muodoton, suora eikä kurveja mistään suunnasta katsottuna. Parasta on olla normaalipainoinen ja tavarat oikeissa paikoissa👌😊 Sama pätee myös miehiin, ällöttää ne narukädet- ja jalat👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihakin voi olla muodoton, suora eikä kurveja mistään suunnasta katsottuna. Parasta on olla normaalipainoinen ja tavarat oikeissa paikoissa👌😊 Sama pätee myös miehiin, ällöttää ne narukädet- ja jalat👎
Narukädet ja jalat. Siihen viel kauhee pallomaha. Ei kaunista Juu.
- Anonyymi
Minä kaipaan aikoja kun miehet näytti nuorelta Tauno Palolta.
- Anonyymi
Löytyy hoikka nainen, toivoisin jopa lisää kiloja. Ei saa yleistää aina. Onneksi tietyt muodot säilyy ja kun saa niitä toivomiaan kiloja vaan parempi.
- Anonyymi
Ne ajat ovat Suomessa ikuisesti ohitse.
- Anonyymi
Byllerönaisten valtakunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Byllerönaisten valtakunta.
Lihaksittomien miesten markkinat. Ei innosta. Missä on kuumat bodybilderit... Sixpäck saa mun illun kostuun
- Anonyymi
Minä taas kaipaan aikaa jolloin miehet käyttäytyvät herrasmiesmäisemmin.
- Anonyymi
Niin minäkin kaipaan aikaa kun miehet oli solakoita ja hoikkia eikä joko pulleita tai jotain salilla pumpattuja lihasjuntteja. Ei kiitos!
- Anonyymi
Semmoinen käsite on olemassa kuin laiha läski ottakaa selvää mitä tarkoittaa joskus tuntuu että moni arvostelija on juuri sellainen.
- Anonyymi
kannattaa rauhottua, sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kannattaa rauhottua, sivusta
Juu antaa pullukoiden ja laihojen olla ihan rauhassa kukin mikä on. Ja myös muutenkin ihmiset vois rauhoittua täällä olipa sairaana tai terveenä. Vai onko täällä joku terve...Ehkä ei meistä kukaan mitä nyt jutut vilkaisi. Aika kipeänä on moni.
- Anonyymi
Keskity ajattelemaan ,miksi koet sen olevan sinulta pois? Sillä niinhän sinä koet. Jos joku/kukaan/ei tahdo sinun mieliksesi laiheliini olla,niin se on ihan sinun oma ongelmasi. Mene vaikka terapiaan keskustelemaan ongelmasta, miksi sinulle on niin suuri ongelma muiden lihavuus. Sillä sinulla tässä on ongelma. Eikö vain.🤷♀️
- Anonyymi
Sama kuin sanoisit, että tienpientareella olevat roskat eivät ole minun ongelmiani vaan ainoastaan pihallani olevat. Kaikki ympäristölle haitallinen on myös minun ongelmani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kuin sanoisit, että tienpientareella olevat roskat eivät ole minun ongelmiani vaan ainoastaan pihallani olevat. Kaikki ympäristölle haitallinen on myös minun ongelmani.
Minäpä luulen että ihmismielen myrkynkeittäjänä olet ympäristöllesi suurtakin suurempi ongelma.🤷♀️
- Anonyymi
Tuo on vain yhden pienen ihmisen mielipide kauneudesta...ja mielipidehän on kuin p*ersereikä...löytyy aivan jokaiselta 😅
Turha "kantaa huolta" muiden läskeistä, kun aina tulee olemaan eri näköistä ja kokoista ihmistä ja niin on ollut ennenkin 😅
Mutta kuten tuossa jo joku mainitsikin, että ennen miehet oli herrasmiehiä, mutta toista se on nyt...aloittajan kaltaisia lapsellisia ja ilkkuvia idiootteja 😅 mutta onneksi löytyy vielä ihaniakin, kuten minun mieheni 🥰 - Anonyymi
Syö sä vaan niitä perunajauhoja ettet tule vahingossa pulleaksi.
- Anonyymi
Minä taas kaipaan yhteiskuntaa jossa ei olla niin lapsentasolle jääneitä että vielä yli 30-vuotiaana arvostellaan toisten ulkonäköä ja puututaan täysin itselle kuulumattomiin asioihin.
- Anonyymi
Vaientaminen on myös vallankäyttöä. Tietenkin asiat voi esittää toisella tavalla.
- Anonyymi
Niin ennenhän ei ollut lihavia ihmisiä, tirsk.
Hampaat pestiin vedellä ja suuret ikäluokat synnytettiin ilman että se näkyi kenestäkään. Ruoanlaatu saattoi myös olla hiukan huonohko, kellään ei ollut yhtään puutostiloja. Äkki kuolemia ei tullut voi syömisestä johtuen jo nelikymppisille. Kerran viikossa sauna, kukaan ei haissut. Kova elämä ja sotatrauma kasvatus ei näkynyt kenestäkään. Onneksi oli viinaa, se oli hyvä psykiatri. - Anonyymi
Aivan, ja napapaíta, se on aina läskíllä. Miksi?
- Anonyymi
Lehmät aina pyrkivät ylikompensoimaan epäviehättävyyttään pukeutumalla riettaasti.
- Anonyymi
Tutkimuksessa, joka vasta julkaistiin Suomessa on pohjoismaista selvästi lihavimmat miehet ja naiset ja se kyllä näkyy katukuvassa.
- Anonyymi
Varmaan keskimäärin. Itselle osunut silmiin sitten vain normaaleja kun olen pyörinyt kaupungissa, Tampereella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan keskimäärin. Itselle osunut silmiin sitten vain normaaleja kun olen pyörinyt kaupungissa, Tampereella.
Asenteellisesti käyttäytyvät kiinnittää huomiota siihen mitä pakkomielteisesti jankuttaa. Sinä näet muutakin ja mielessäsi liikkuu muitakin asioita. Propsit siitä.
Laitatko lähteen? Muuallakin on paljon lihavia ja kantaväestön ulkopuoliset myös usein aika lihavia täällä..
- Anonyymi
Kirjoita aiheesta omalla naamallasi kolumni. Sitten arvostan.
T. S- Anonyymi
Mutta kaipaako aloittaja sun arvostusta, se on arvoitus.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan sitä aikaa kun olin hoikka.
- Anonyymi
Aina yhtä vääntöä. Jotkut pinnallisempia kuin toiset ja toisilla on erilainen maku kuin toisilla. Joskus näistä paistaa katkeruus, kun ei ole saanut mieleistään naista niin sitten aletaan jotain tiettyä ryhmää haukkumaan.. Jos vaikka saa huomiota sellaiselta joka ei miellytä niin syyllistetään häntä siitä, ettei saanut sitä hoikkaa mielitiettyä joka omaan makuun sopii.
Mä annan kaikkien kukkien kukkia, niin miesten kuin naistenkin.
Jokainen tietää mitä on ja tekee asialle jotain, jos haluaa esim. Karistaa kiloja tai parantaa elämäntapoja. Ei sun tarvitse kertoa jollekin mitä se on, hän tietää itse.
Voit kääntää katsees muuallekin käyttäytymättä asiattomasti. - Anonyymi
Brad Pitt on kuuma. P*nisin. Suomimiehet vaan ei näytä siltä...
- Anonyymi
Suomi on "saatanan" paha maa ja se näkyy kyllä kaikin tavoin muutenkin.
Ja hyviä miehiä ei kyllä itselläkään ole tullut "koto"-Suomessa vielä vastaan.
- Anonyymi
Afrikassa lihavuus on valttia naisilla, joten lienee sieltä omaksuttua.
- Anonyymi
Lihava ei voi missään olosuhteissa olla viehättävä.
- Anonyymi
Kun katsoo koulujen luokkakuvia 1960- ja 1970 -luvuilta, ei ollut ylipainoisia. Nyt ylipainoisia nuoria on paljon. Kun heille tulee vielä ikää 20-30 vuotta lisää, kuinka ylipainoisia he ovatkaan.
- Anonyymi
80-luvullakin luokassa oli keskimäärin yksi pullukka, tyttö tai poika, joskus molemmat. Muut oli hoikkia. Nykyään nuo silloin pullukat on kai nykypäivänä vielä normaalipainoiseksi laskettavia.
- Anonyymi
Suomessa saa jokainen valita itse kumppaninsa, ei kukaan ole pakottamassa sinua rakastamaan pullukkaa, ihan kuin kukaan ei pakota naisia ottamaan tuollaista läskiaivoa.
- Anonyymi
Minä taas kaipaan hoikkia miehiä. En näitä nykyisiä kaljamahoja partojensa kanssa.
- Anonyymi
Syystä tai toisesta ne langanlaihat naiset on kuulemma yleisimmin myös kuivia vink vink johtuisko sotenkin siitä etteivät ole itse sinut oman kehonsa kanssa
- Anonyymi
Heillä on myös usein neuroottisuutta syömisen ja kalorien laskemisen kanssa. Miehen pitää jaksaa sitten sitä. 🤷♀️
- Anonyymi
Miksi sä luulet että naisia huvittaisi yrittää miellyttää sinua? 😄😄 Sipsit ja suklaa voittaa kaikki miehet. 😋
- Anonyymi
Pitäisikö Suomessa tehdä perustuslakiin muutos, joka kieltäisi lihavien naisten liikkumisen julkisilla paikoilla?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su372329- 1591668
Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !
Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!431655Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1671494Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄811317Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4041315En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2371266- 1151230
Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos871015On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa
Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he50933