Uusi Stihl, täysin romu!!!!

Anonyymi-ap

Ostin uuden Stihl 231 sahan, käytin sitä n.45 minuuttia, ja laitoin säilytykseen. Nyt tarjosin sitä vaihdossa sähkösahaan, myyjä totesi sahan olevan täysin romu ja menee romumyyntiin. Sökönä oli ainakin laippa, ketju ja öljypumppu, ja mitä muuta lisäksi? No, ei enää stihlejä meille.

21

471

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kiviäkö sahailit, jäteölyä teräkejusäiliössä?

• Anonyymi

20 senttinen mänty nurin ja 30 sentin pätkiksi, teräketjuöljynä oli virallista kasvisöljypohjaista laadukasta suomalaista teräketju öljyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

20 senttinen mänty nurin ja 30 sentin pätkiksi, teräketjuöljynä oli virallista kasvisöljypohjaista laadukasta suomalaista teräketju öljyä.

Se ei tarkoita laatua jos aine on suomalaista. Noiden kasviöljyjen kanssa on ollut ongelmia muillakin.

• Anonyymi

Millä tavoin laippa on ja ketju on rikki yhden puun jälkeen? Enpä oikein usko tuota tarinaasi ja mikä hitto on romumyynti? Noin neljän sadan euron sahasta romu ukko tuskin maksaisi paljon ainakaan painon mukaan.
      Vaikuttaa turhalle palstan aktivoinnille.

• Anonyymi

Mitä tämä aloitus kertoo aloituksen tekijästä ?

• Anonyymi

Kerro samalla millä kyselyllä aiot seuraavaksi tätä palstaa aktivoida ?

• Anonyymi

Kaksi tahtia, yksi elämä. Jätä SÄHKÖVIKa KAUPPAAN!!!!

• Anonyymi

Mitä jos tekisi kuperkeikan ennen sahailuja?

• Anonyymi

ensin talo juostaan ympäri ja sitten kuperkeikka....toimii aina ennen käynnistystä..
        henkselit ettei naapurin mummo näe persevakoa kun kiskoo käyntiin

• Anonyymi

osta kuusi norppaa ja sahaa kuusi puuta...no itse ostin ns viallisen sthillin ja viaksi paljastui se että entinen omistaja oli sahannut jäteöljyllä..sihti puhtaaksi ja saha toimii kuin uusi.. munkkirasvat ..? niitä ei sahoihin ,vaan paistamiseen.. nykyaikaiset pikakorkit on perseestä niiden kautta menee purua ja likaa säiliöihin jos on huolimaton--

• Anonyymi

Ei laippaa, ketjua, öljypumppua saa "sököksi" kuin pitkän käytön jälkeen. Pumppua ei saa rikottua edes tahallaan että ainoa korjaus on vaihto.

• Anonyymi

moni sahaa jäteöljyillä,,,öljyklimpit tukkii sihdin ja pumppu ei saa öljyä eikä voitelua.
        jos ei ole varaa ostaa kunnon teräöljyä niin ostakoon puut kaupasta ,tulee halvemmaksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moni sahaa jäteöljyillä,,,öljyklimpit tukkii sihdin ja pumppu ei saa öljyä eikä voitelua.
        jos ei ole varaa ostaa kunnon teräöljyä niin ostakoon puut kaupasta ,tulee halvemmaksi...

voihan olla että pukuhousu pihkaperseellä vuotaa nokka kylmällä säällä , räkälimppejä tipahtelee öljytankkiin kun avaa öljy korkin ja kukistelee sinne onko öljyä tankissa...?

• Anonyymi

Aloitus olisi jopa ylläpidon tekemänä vedätyksenä pohjanoteeraus...

• Anonyymi

Pohjanoteerauksia tulee solkenaan.

• Anonyymi

mitä rikkaampi sahuri niin sitä huonommat öljyt . sahataan puku päällä ja kravatti kaulassa..

• Anonyymi

Kerro samalla millä kommentilla aiot seuraavaksi tätä palstaa aktivoida ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tais osua... se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tais osua... se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.

Minulla shilhi oli kesti vajaan vuoden eivätkä saa korjattua liikkeessä ja ostin echo3510 sahan ja ei enään ongelmia !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla shilhi oli kesti vajaan vuoden eivätkä saa korjattua liikkeessä ja ostin echo3510 sahan ja ei enään ongelmia !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      145
      1125
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1017
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      758
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      706
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      705
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      588
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      541
    Aihe