Pelkään.. koska tiedän, että nyt sattuu ja kovaa.
Mietin, miten pystyn jatkamaan? Jostain on löydyttävä se voimapesä, mikä minussa on joskus ollut.
Perjantaita pelkään
37
707
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tapahtuu? Muista että omista teoistasi päätät sinä itse vain.
- Anonyymi
Jos olet kaipaamani nainen ja meinaat laittaa viestiä /lähestyä niin ei ole pelkoa torjumisesta. Otan sinut avosylin vastaan ja sydän on auki. Eikä tarvitse pelätä minkälaisellla viestillä lähestyy, eikä muutenkaan ottaa paineita mahdollisesta näkemisestä. Olen pitkään kaivannut sinua ja olisin super iloinen jos vain olisit kanssani kahdestaan. Voidaan vaikka potkia kiviä ajankuluksi ja olisin silti tosi iloinen, koska saisin tehdä sitä sinun kanssa.
Mieheltä > Naiselle- Anonyymi
Tietääkö se nainen, että sinä kaipaat häntä? Miten olet sen osoittanut?
- Anonyymi
Voi kunpa päästäisiin jo rakastelee✨💫🔥❤️
- Anonyymi
Mitäs meinaat tehdä? Positiivistakin voi tapahtua.
- Anonyymi
Mikä muka voisi sattua niin kovaa etteikö kipuun voisi tottua mulle on ainakin joku joskus opettanu et tarpeeks kun sattuu ni siihenkin tottuu tottumus on sama kuin turtuminen ei ihan yhtä kaitallisin vaikutuksin
- Anonyymi
Pelkäsin kuukausia, että sattuuko tänään enemmän, kuin eilen. Hengissä kuitenkin.
- Anonyymi
Oletko mies?
- Anonyymi
Nainen
- Anonyymi
Mitä teet?
- Anonyymi
Pyörin netis ja kuuntelen musaa ❤️
- Anonyymi
Sattui ja sattuu 💔
- Anonyymi
Mitä tapahtui? 😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui? 😟
Luovui ihmisestä jota rakastan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin ☹️ Mutta joskus niin on tehtävä jos toinen ei tunne samoin 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita jaksaa... 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita jaksaa... 💔
Yritän, mutta nyt sattuu ja lujaa. Rakastan häntä niin paljon ❤️ Olen vahva, mutta tässä asiassa en ole. Haluaisin edes kerran olla hänen, edes pienen hetken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän, mutta nyt sattuu ja lujaa. Rakastan häntä niin paljon ❤️ Olen vahva, mutta tässä asiassa en ole. Haluaisin edes kerran olla hänen, edes pienen hetken.
Tiedän miltä tuo tuntuu. Olen käynyt samankaltaisen tilanteen läpi. Tai oikeastaan käyn vieläkin. Juttelit siis tänään hänen kanssa ja lopputulos oli tuo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän miltä tuo tuntuu. Olen käynyt samankaltaisen tilanteen läpi. Tai oikeastaan käyn vieläkin. Juttelit siis tänään hänen kanssa ja lopputulos oli tuo?
Kyllä juttelin ja tein omat ratkaisuni. Rakastan häntä, mutta aina kaikki ei mene kuin elokuvissa. Tuska on kova, mutta toivottavasti saan rakkauden suljettua johonkin sydämen syövereihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juttelin ja tein omat ratkaisuni. Rakastan häntä, mutta aina kaikki ei mene kuin elokuvissa. Tuska on kova, mutta toivottavasti saan rakkauden suljettua johonkin sydämen syövereihin.
Miksi luovutit? Olisiko se vaatinut liikaa kompromisseja? Teit ratkaisun, eli sait kuitenkin valita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luovutit? Olisiko se vaatinut liikaa kompromisseja? Teit ratkaisun, eli sait kuitenkin valita?
En oikeastaan saanut valita, vaan tein päätöksen, koska olisin rikkonut itseäni. En pystynyt olemaan kaveri ja en nähnyt muuta mahdollisuutta. Olisin halunnut muutakin ja nyt sattuu 💔
- Anonyymi
Haluutko tavata?
- Anonyymi
Haluaisin, mutta eipä ole näkynyt tähdenlentoa, että voisin toivoa. Uskoisin, että hän olisi sanonut, jos olisi halunnut tavata. Yritän kestää tämän kivun..
- Anonyymi
On niin paha olla..
- Anonyymi
Minä sain perjantaina hyviä uutisia ja nyt voisin vaikka sitoutua tykkäämääni naiseen. Häntä tukien kaikin tavoin.
- Anonyymi
Kerroitko hänelle siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroitko hänelle siitä?
Oletko mies?
- Anonyymi
Hienoa, jos sait hyviä uutisia. Miten ne oli hyviä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, jos sait hyviä uutisia. Miten ne oli hyviä?
Oli omalle kohdalle miellyttäviä, voi jatkaa rennoin rantein elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli omalle kohdalle miellyttäviä, voi jatkaa rennoin rantein elämää.
Hienoa, jos tein edes yhden hyvän työn sinulle. Naiselta
- Anonyymi
Tarvitsisin tukeasi mies ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsisin tukeasi mies ❤️
Saat tukeni jos sitä haluat... ;-))
- Anonyymi
Hyvä, jos sait vapauden minusta ja pääset tykkäämäsi naisen luokse 😭
- Anonyymi
On ollut todella raskas päivä 😭
Tunnen tätä pahaa oloa yksin, omasta syystäni. En voi pakottaa ketään pitämään minusta, mutta en voi myöskään kärsiä näistä tunteista loputtomiin.
Olen ennenkin piilottanut tunteet taustalle ja osaan ne varmasti nytkin "poistaa".
Rakastan häntä..ehkä tuska häviää.
Tähtiin laitan toiveen, että vielä joskus.. saisin olla hänen sylissään ja tuntea jonkinlaista tunnetta, myös häneltä.
Miehelle rakkaudella hyvää yötä❤️ - Anonyymi
Voiko sydänsuruun kuolla?
- Anonyymi
Ei. Mutta jatkuvan surullisuuden se tuo.
Sivu - Anonyymi
Nyt kyllä tuntuu siltä 💔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude23815173Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089361Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826527Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736207Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464796IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451680Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251616