Liekkiyön tuet

Anonyymi-ap

Miten voi olla mahdollista että tukea ei myönnetty? Aivan käsittämätöntä.

9

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä kaupungilla on tärkeämpiä kohteita, mm. kaikki lakisääteiset tehtävät.

• Anonyymi

Yksi ainoa tapahtuma, joka oikeasti saa tällä paikkakunnalla väen liikkeelle ja josta myös halutessaan voi käydä nauttimassa myös ilmaiseksi. On melko kuraa, että jo myönnetyt tuet vedetään pois. Täältä halutaan tappaa kaikki vähänkään järkevä toiminta. Näitä tukia kyllä jaellaan joka vuosi sinne tänne, eikä se ole muusta pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi ainoa tapahtuma, joka oikeasti saa tällä paikkakunnalla väen liikkeelle ja josta myös halutessaan voi käydä nauttimassa myös ilmaiseksi. On melko kuraa, että jo myönnetyt tuet vedetään pois. Täältä halutaan tappaa kaikki vähänkään järkevä toiminta. Näitä tukia kyllä jaellaan joka vuosi sinne tänne, eikä se ole muusta pois.

Oikeas oot, muihin kissanristiäisiin rahaa riittääPikkujoulut pois Kaupungin väelt ym humputukset. RAHAA SÄÄSTYY. ja kerran vuodessa kunnossa tapahtuma pitää olla joka saa tänne väkeä ja tuloa. Kuiva kylä on muuten. Karviassakin on kuppiloita enemmän.

• Anonyymi

On kuitenkin varaa antaa kaikilla muille tapahtumille tukea. Taisi olla viimeinen Liekkiyö kun arvostus on tätä.

• Anonyymi

Mistä on tällaanen sosialismi hiipinyt yrittäjyyteen? Onko kaikki yrittäjät rokotettu kommunisti neulalla ja eivät osaa mitään mutta yrittäjää pitää leikkiä.

• Anonyymi

Kannatava liiketoiminta, ei tarvitse TUKIA.
      Eikä ainakaan tuollainen mölyapinoitten kokoontuminen.

• Anonyymi

Liput oli 59Euroa eli Euroopan rahaa. Ja 2000 kävijää jää artistien jälkeen vuoden palkka järjestäjille muutamassata tunnista😆😆😆😆😆😆❤💚💙❤😇😇😇😇❤

• Anonyymi

Juu. Pärjäävät kyllä ilman tukieurojakin.

• Anonyymi

Miksi tukea pitää antaa? Verovaroista?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      83
      1236
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      31
      1100
    3. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      844
    4. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      709
    5. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      655
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      12
      477
    7. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      89
      457
    8. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    9. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      336
    10. Vielä vähän lirttinkiä

tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä
      Ikävä
      5
      204
    Aihe