Rakastatko sinä minua?
Minä rakastan sinua
57
883
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Valtavasti.
- Anonyymi
Rakastan kaikkia teitä anonyymejä naisia täällä palstalla.
- Anonyymi
Mikä saa sinut päättelemään, että tämä palstasetä, eli tämä mouruaja on nainen? Oletko aivopessyt itsesi itsesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa sinut päättelemään, että tämä palstasetä, eli tämä mouruaja on nainen? Oletko aivopessyt itsesi itsesi?
Ps varsin huvittava paradoksaalinen ilmaisu tämä sana anonyymi anonyymilla palstalla
- Anonyymi
Kiitos, niin minäkin sinua anonyymimies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sillä ole väliä. Huvittava kommentti tällaisella palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sillä ole väliä. Huvittava kommentti tällaisella palstalla.
Niin on sinunkin passiivisaggressiiviset ja tiettyyn ajatteluun ehdollistuneet kommenttis
- Anonyymi
Kyllä, äärettömästi, jonka lisäksi olet suistanut minun maailmani täysin radaltaan, hanipuppeli ❤️ Kuin hälle jonka kanssa toivoisin ettemme tule ostamaan Ikean tuoleja istumiseen.
- Anonyymi
Ootko muka käyny ikeassa ikinä? Millon viimeks?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko muka käyny ikeassa ikinä? Millon viimeks?
Viime yönä mietin istuimia ja totesin että jämerämpiä ne pitää olla. Ikean tuolit ei ole tarpeeksi kestäviä kun olen levoton ja heilun.
- Anonyymi
Rakastan ja tunnen olevani rakastettu, vaikket voikaan just nyt olla mun lähellä. Huomaan, että ajattelet jo meidän mahdollista yhteistä tulevaisuuttamme. Mun labubu oot
- Anonyymi
Rakastan minä jokainen päivä.
- Anonyymi
Ja ikävöin hullun lailla.
- Anonyymi
kyllä. 🍋
- Anonyymi
Haluttaa...aaaahhh! Rakastan tietysti.
- Anonyymi
Kunpa kultaseni tietäisitkin...
- Anonyymi
Paljon rakastajia
- Anonyymi
Tämä tunne on kyllä jotain aivan muuta, kun rakastamista!
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Mihin se rakkaus nyt katoaisi. Siellä se on ja pysyy. Vaikka ei haluaisi ja jaksaisi.
- Anonyymi
Minua ei oo kukaan varmaan koskaan rakastanut aidosti
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Ei minuakaan joten ymmärrän sinua ❤️
- Anonyymi
Kyllä, sanoinkuvaamattomasti....
- Anonyymi
Kyllä minä rakastan. Häntä. E
- Anonyymi
Rakastan todella paljon, mutta minkäs teen.
- Anonyymi
rakkaus on https://www.youtube.com/watch?v=z_CzDfvEMNc&list=RDz_CzDfvEMNc&start_radio=1
ilman muuta! - Anonyymi
tottakai ja tietty rakastan.vaan sua. olet elämäni rakkaus. pusuja sinne jonnekin. täällä et tule koskaan olemaan mun eli yksin jonkin aikaa vielä ja sit pääsen sinne sunkaa. sun viereen. kaikki paranee. viimeinkin.
- Anonyymi
Minne?
- Anonyymi
se hetki kun saa viimein huokasta helpotuksesta ja jättää kaiken kivun pois. oot siinä. oon sun sylissä. en lähe siitä koskaan.
- Anonyymi
Rakkaus. Niin, sinun kanssasi se olisi unelmien täyttymys. Ai mistä tiiän? Hän ei ole feikki vaan aito ihminen. Hänestä ei ole ikinä tullut huonoja viboja ja olen tiennyt hänet kauan. Mut ai niin, minä en muuten osaa huutaa. Huudan muissa asiayhteyksissä. En huuda vihasta. Miksi minun pitäisikään? Jos joskus saisin hänet, en ikinä häntä satuttaisi sanoillani. Ei siksi että hän siitä menisi rikki, ehei, tietäisittepä kuinka vahva hän on mutta silti ihanan herkkä. Sanotaan että suhteessa täytyy olla myös riitoja. Miks? Eikö voi keskustella rakentavasti? No, okei, voin kokeilla kertoa mikä painaa. Mua vi*uttaa vähän. No miks? Kysyt. En oikein osaa sanoa, mut se ei johu susta. Vit*uttaa, ehkä kun "eihän elämän tällaistakaan pitänyt olla että on lähinnä epämukavaa, eikä kotiin tee mieli mennä, kun siellä on niin raskas tunnelma. Sanat jäävät kurkkuun eikä saa sanoa (otettua puheeksi luki alkuper.) että ahdistaa."..mtk blogista mukaillen. Miks se ei vaan lähde, joku miettii. Niinpä, perhanan nauhalenkkarit on niin hitaat solmia. Oota, hanipuppeli, vielä minä saan ne sidottua jonka jälkeen huulesi ovat sinetöidyt ❤️
- Anonyymi
Täs on nyt jotain. 🤔 Vaikka en ihan kaikkea ymmärtänyt. Mikä blogi?! Miks kotona raskas tunnelma? Tell to mama ❤️
- Anonyymi
Säkin oot aito rakas. Jos riidellään, niin se käydään pään sisällä,,ei huutaen ääneen tai paiskomalla tavaroita. Ollaan me vissiin pari kertaa,riideltykin ja alku oli tosi kaoottista. Muistatko? Hirveetä kiroilua pään sisällä.❤️✨🙏
- Anonyymi
Make it happen!No fear.
- Anonyymi
Rakastan sinua mies.. sanoinhan sen ääneen.
- Anonyymi
Rakastan P- miestä ❤️.
M- nainen tumma - Anonyymi
Rakastan S-naista, saispa edes suukon antaa poskelle.J.
- Anonyymi
Kyllä hän saisi.
- Anonyymi
❤️😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️😘😘
❤️
🔥
😘
- Anonyymi
Kuka ketä rakkaus on uskottavampaa jos sen osaa osoittaa jotenkin muutoin kun pelkästään sanoillaan sanat menettää merkityksen hetkessä jos käytös antaa ymmärtää muuta
- Anonyymi
Kyllä. J-naista. Aivan valtavasti.
- Anonyymi
H miehelle ❤️
- Anonyymi
Rakastan vain Juhaa 💫❤️🔥✨
- Anonyymi
Rakastamme toisiamme ❤️ Sori, vastasin puolestasi 😊 ei oteta tavaksi. Kun rakas rakastaa rakastaan, niin rakkaan rakas ei tiedä kuinka rakkaan rakas on rakkaalle rakas. Rakas... 🥹
- Anonyymi
Niin rakastamme toisiamme❤️ainahan sä vastailet...tai sit mä...milloin mitenkin...sekavaa touhua on...pääasia, et me pysytään kärryillä..👍🙏🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin rakastamme toisiamme❤️ainahan sä vastailet...tai sit mä...milloin mitenkin...sekavaa touhua on...pääasia, et me pysytään kärryillä..👍🙏🔥
Miksi teit notskin tähän aikaan yöllä, paistatko makkaraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teit notskin tähän aikaan yöllä, paistatko makkaraa?
😂🤣se kuvasi kaksoisliekkiä. 🔥Hmmm...Makkaraa tekis kyl mieli...oiskos tarjolla?❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂🤣se kuvasi kaksoisliekkiä. 🔥Hmmm...Makkaraa tekis kyl mieli...oiskos tarjolla?❤️
Sori, vaikka mulla on munaa enemmän kuin monilla miehillä yhteensä niin kyrsät on nyt valitettavasti loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, vaikka mulla on munaa enemmän kuin monilla miehillä yhteensä niin kyrsät on nyt valitettavasti loppu.
🤣no voi han hitsi😂täytyy tyytyä sähköhammasharjaan sitten....👍😜😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣no voi han hitsi😂täytyy tyytyä sähköhammasharjaan sitten....👍😜😘❤️
You go girl 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You go girl 🤣
👍
- Anonyymi
Ei pysty.
- Anonyymi
Rakastan S:aa. J.
- Anonyymi
Mä rakastan Juhaa❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas S
❤️:lla M- Anonyymi
Ei Multa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2019611Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen314365Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1163947Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1003822- 2013377
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182827Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221367Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its731356- 901164
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151141