En ole juoppo

Anonyymi-ap

https://youtu.be/K6gglKSSNnM?si=eE3pA-KvwDZOEmpr

"En oo millonkaan ollu humalassa"
En itsekään ollut koskaan humalassa mutta siitä huolimatta 15 vuotta olin riippuvainen alkoholista, eli juoppo.
Eikä se juoppous työntekoa haitannut, joka arkiaamu olin rankennustyömaalla heti kuuden jälkeen.
Ai hitto kuinka olin olut asiantuntija vailla vertaa, tsekkiläiset oluet tunsin jo hajusta.

Saksalaisten oluiden "testaaminen" jäi puolitiehen, Alkon myyjän mukaan niissä olisikin työnsarkaa riittänyt.

8

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapio viina oli rapsakkaan raikasta juotavaa, loraus kuppiin ja kylmää vettä päälle.
      Kuppi kulukkutorvea ja ah, sitä ihanaa humahdusta hetken päästä.
      Naamakin vääntyi virneeseen ja tunsi olevansa luomakunnan kruunu.

Muoviset littanat Tapio viina putelit olivat myös huomaamattomia ja käteviä kuljeteltavia värikkään orjalyyssin uumenissa.
      Kauppakassissa eväsmakkaroiden, kauraleipien ja maitopurkkien seassa kulki pari puolen litran tölkkiä Kozelia myös kenenkään näkemättä kerroksiin.

• Anonyymi

Kyllä viina on hyvää,arvostan.

• Anonyymi

Turamummokin oli käynyt ostamassa ukille rommia flunssan helpotukseen. Onko paha? Ukki tais vilustua pohjoisen reissulla, kun meni viileään veteen uimaan puskaparkissa ollessaan.

• Anonyymi

Metsämanin silmistä näkee milloin alkoholi vaikuttaa.
      Metsämanin pupillit laajenevat, silmät pyöristyvät, katse alkaa kiertämään laipion rajoja, ajatus katkeilee.
      Aivan normaaleilta humalahakuisen elkeiltä vaikuttavat.

• Anonyymi

Ei oo perää!😠 En usko, että olis koskaan ollu videoilla tuiterissa. Hänellä on aina tolkku mukana, kun noita tuliaisviinoja maistelee.😋

• Anonyymi

"Ei oo perää!😠 En usko, että olis koskaan ollu videoilla tuiterissa. Hänellä on aina tolkku mukana, kun noita tuliaisviinoja maistelee.😋"

Sinä et alkuunkaan ymmärrä mistä riippuvuudessa on kyse.

• Anonyymi

Kuinka yleistä on ostoriippuvuus, tavaran ostaminen tuo hetkeksi hyvän olon tunteen.
      Mitä hienompi, kalliimpi ja komeampi tavara niin sitä ylpeämpi olo ja paremmuuden tunne.

Nyt minäkii oon jottaen ja haluan kaikkien myös näkevän sen.
      Ajelen vanhalla kiiltäväksi hinkatulla Bemarin, Volvon tai Mersun rottelolla kirkonkylän raitilla luu ulkona ja yritän herättää tyttöjen huomion.
      Saan tytön mukaan vaikka en osaa edes vaihtoaskelia.

Lopulta herään unesta ja huomaan, että tyttö rakastuikin Mersuun, ei minuun.

• Anonyymi

Armeijassa pääsin ajaan mersua miltei päivittäin.

Senjälkee en oo Mersuun sit koskenutkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4243
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2704
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2462
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      82
      1497
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1466
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      976
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      172
      959
    Aihe