En ole juoppo

Anonyymi-ap

https://youtu.be/K6gglKSSNnM?si=eE3pA-KvwDZOEmpr

"En oo millonkaan ollu humalassa"
En itsekään ollut koskaan humalassa mutta siitä huolimatta 15 vuotta olin riippuvainen alkoholista, eli juoppo.
Eikä se juoppous työntekoa haitannut, joka arkiaamu olin rankennustyömaalla heti kuuden jälkeen.
Ai hitto kuinka olin olut asiantuntija vailla vertaa, tsekkiläiset oluet tunsin jo hajusta.

Saksalaisten oluiden "testaaminen" jäi puolitiehen, Alkon myyjän mukaan niissä olisikin työnsarkaa riittänyt.

9

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapio viina oli rapsakkaan raikasta juotavaa, loraus kuppiin ja kylmää vettä päälle.
      Kuppi kulukkutorvea ja ah, sitä ihanaa humahdusta hetken päästä.
      Naamakin vääntyi virneeseen ja tunsi olevansa luomakunnan kruunu.

Muoviset littanat Tapio viina putelit olivat myös huomaamattomia ja käteviä kuljeteltavia värikkään orjalyyssin uumenissa.
      Kauppakassissa eväsmakkaroiden, kauraleipien ja maitopurkkien seassa kulki pari puolen litran tölkkiä Kozelia myös kenenkään näkemättä kerroksiin.

• Anonyymi

Kyllä viina on hyvää,arvostan.

• Anonyymi

Turamummokin oli käynyt ostamassa ukille rommia flunssan helpotukseen. Onko paha? Ukki tais vilustua pohjoisen reissulla, kun meni viileään veteen uimaan puskaparkissa ollessaan.

• Anonyymi

Metsämanin silmistä näkee milloin alkoholi vaikuttaa.
      Metsämanin pupillit laajenevat, silmät pyöristyvät, katse alkaa kiertämään laipion rajoja, ajatus katkeilee.
      Aivan normaaleilta humalahakuisen elkeiltä vaikuttavat.

• Anonyymi

Ei oo perää!😠 En usko, että olis koskaan ollu videoilla tuiterissa. Hänellä on aina tolkku mukana, kun noita tuliaisviinoja maistelee.😋

• Anonyymi

"Ei oo perää!😠 En usko, että olis koskaan ollu videoilla tuiterissa. Hänellä on aina tolkku mukana, kun noita tuliaisviinoja maistelee.😋"

Sinä et alkuunkaan ymmärrä mistä riippuvuudessa on kyse.

• Anonyymi

Kuinka yleistä on ostoriippuvuus, tavaran ostaminen tuo hetkeksi hyvän olon tunteen.
      Mitä hienompi, kalliimpi ja komeampi tavara niin sitä ylpeämpi olo ja paremmuuden tunne.

Nyt minäkii oon jottaen ja haluan kaikkien myös näkevän sen.
      Ajelen vanhalla kiiltäväksi hinkatulla Bemarin, Volvon tai Mersun rottelolla kirkonkylän raitilla luu ulkona ja yritän herättää tyttöjen huomion.
      Saan tytön mukaan vaikka en osaa edes vaihtoaskelia.

Lopulta herään unesta ja huomaan, että tyttö rakastuikin Mersuun, ei minuun.

• Anonyymi

Armeijassa pääsin ajaan mersua miltei päivittäin.

Senjälkee en oo Mersuun sit koskenutkaan!

• Anonyymi00010
        Anonyymi kirjoitti:

Armeijassa pääsin ajaan mersua miltei päivittäin.

Senjälkee en oo Mersuun sit koskenutkaan!

Meilläkin oli yhtä monta mersua kun oli tuoleja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4254
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      99
      3694
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3389
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2950
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2438
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2399
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2142
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1776
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1597
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1572
    Aihe